Κεφαλαίο 24

50 2 2
                                    

Το ίδιο βράδυ ο Δημήτρης και η Άννα επιστρέφουν στο σπίτι τους και ξαπλώνουν στο κρεβάτι τους. Άννα: Μωρό μου σε θέλω πάλι, μου υποσχέθηκες ότι θα κάνουμε σεξ μέχρι το πρωί. Δημήτρης: Εγώ κρατάω πάντα τις υποσχέσεις μου . Η Άννα τότε κάθεται πάνω στον Δημήτρη και αρχίζει να τον φιλάει παθιασμένα. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κάνουν σεξ μέχρι το επόμενο πρωί. Άννα: Άμα συνεχίσουμε έτσι θα μείνω σύντομα έγκυος, σε λατρεύω μωρό μου. Πάμε να ψάξουμε για σπίτι;, Δημήτρης: Πάμε να ψάξουμε, Άννα: όμως θέλω να βρούμε ένα επιπλωμένο σπίτι γιατί θέλω να εγκαινιάσουμε το νέο μας κρεβάτι αμέσως 😏🤭,άμα αγοράσουμε ένα επιπλωμένο θέλω να με πηδηξεις αμέσως. Δημήτρης: Ότι πείτε κυρία Μαρκέτου, έχετε άγριες διαθέσεις βλέπω. Άννα: Μόνο για τον άντρα μου έχω άγριες διαθέσεις. Πραγματι μετά από λίγη ώρα ο Δημήτρης και η Άννα βρίσκουν ένα επιπλωμένο σπίτι και το αγοράζουν αμέσως. Παίρνουν τα κλειδιά από τον πωλητή, μπαίνουν μέσα και η Άννα παίρνει από το χέρι τον Δημήτρη και τον σπρώχνει στο νέο τους κρεβάτι. Κάθεται πάνω του και του λέει πηδηξε με μέχρι το βράδυ. Θέλω να κάνουμε έρωτα μέχρι το βράδυ χωρίς σταματημό. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κάνουν ασταμάτητο σεξ μέχρι αργά το βράδυ. Αφού τελείωσαν η Άννα λέει: Δημήτρη μου είσαι υπέροχος και είμαι πολύ περήφανη που κάνω όνειρα μαζί σου και ότι τα παιδιά μας θα έχουν εσένα για πατέρα. Δημήτρης: Και εγώ είμαι περήφανος για εσένα και ότι τα παιδιά μας θα έχουν για μητέρα εσένα έλα τώρα στην αγκαλιά μου για να κοιμηθούμε . Η Άννα χωνεται στην αγκαλιά του Δημήτρη και κοιμούνται. Όμως ο Αντρέας στέλνει μήνυμα στον Δημήτρη και του λέει ότι ύποπτος για τον φονο του Κοσμά είναι ο Αδελφός του ο Θοδωρής.

Αννα και Δημητρης: Ο Έρωτας τους Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin