Реакція на Т/і
Передісторія: ти дівчинка, що має зв'язок із чистою силою. В дитинстві тебе прокляли, тому у тебе є таке саме око, як і в Аллена. Твоя головна зброя - катана ( у тебе їх 2).
Чорний орденАллен Волкер
Ви з ним прийшли в один день, тому ти прекрасно бачила ситуацію, що трапилася. Вас обох чуть не розрізали мугеном, але все обійшлося. Ви дуже здружилися. Часто ходите на завдання разом.
Висновок: Ти для нього як сестра.Канада Юу
Це той самий типок, який вас ледве не розрізав у перший же день вашого приходу. Не дуже любить розмовляти, але в тебе якось вийшло розговорити цього холодного і неговіркого хлопця. Теж части ходите на завдання разом. Якщо ти поранишся, спочатку побурсить, але потім всеодно допоможе.
Висновок: дуже хороші друзі.Кроулі
Зцим вампірчиком ви змогли познайомитися не одразу, а лише після декількох тижнів, як він прибув. Ви з ним часто ходите допомагати іншим, разом на завданнях були лише 1 раз. Розмовляєте за чашечкою теплого чаю.
Висновок: друзі.Ліналі Лі
Це саме та дівчина, що врятувала вас від мугена Канди. Подружилися ви одразу. Любите обійматися, практично постійно ходите разом. Саме з цією булочкою ви не були на завданнях, але не переживай, скоро все буде.
Висновок: найкращі подруги.Комуі Лі
Це брат Ліналі. Ви з ним часто п'єте каву разом. Часто лякаєшся, бо він вилазить нізвідки. Ти допомагаєш йому і Ліналі розгрібати його документи. Саме він відправляє тебе на завдання. Вибирає тобі легкі завдання, бо бачить як його сестра дорожить дружбою з тобою. Та й сам хвилюється не менше, бо "ти дівчина, а екзорцист - робота складна" - саме так він тобі завжди каже.
Висновок: гарні друзі.Говард Лінк
Йому приємно поспілкуватися з тобою, коли нікого немає поруч.
Висновок: друзіМарі
З ним ви розмовляєте про все на світі. Тренуєтеся разом.
Висновок: ти для нього як молодша сестра.Міранда Лотто
Знею разом ви дивитеся за конфліктами Аллена і Канди. Гарно спілкуєтеся.
Висновок: друзі.Джеррі
Знайшли спільну мову дуже швидко. Розмовляєте про все. Він любить тебе обіймати.
Висновок: найкращі друзі.Лаві
Аз цим хлопом не заскучаєш. Він завжди радий тобі розповісти цікаву історію. Ходите разом до бібліотеки. Любить тебе обіймати. П'єте чай разом. Любите друкувати, що що потім отримуєте. Вас завжди прикривають Аллен та Ліналі.
Висновок: найкращі друзі.Книгар
Зним ви познайомилися через Лаві. Дуже розумний чоловік. Гарної думки про тебе. Бачить в тобі сильного екзорциста.
Висновок: знайомі, колеги.Сім'я Ноя
Тисячолітній Граф
Ти для нього скалка в дупі, як і Аллен.
Висновок: намагається позбутися, але в той же час хоче тебе захистити.Роад Камелот
Хоче з тобою погратися, але поки ви ще не бачилися.
Висновок: хоче з вами познайомитися.Вайзлі Камелот
Брат Роад про тебе чув неодноразово, та ви ще не бачилися.
Висновок: хоче зустрітися з тобою наяву.Шеріл Камелот
Чув про тебе від Графа. Хоче подивитися на твою силу.
Висновок: як у Вайзлі.Тікі Мікк
Хоче з тобою познайомитися, бо йому цікаво, хто це за скалка в дубі, що завжди портить плани Графа.
Висновок: як так, то не зацікавлений тобою, але не бійся після першої зустрічі все зміниться.Джасдеро і Девіто
Ці два непосидючі вискочки тебе не бачили але хочуть тебе вбити.
Висновок: остерігайся їх.Люлю Белл
Ця гарна жіночка за тобою слідкує, ти її зацікавила, але вона ще не розуміє чим.
Висновок: хоче поспілкуватися з тобою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакції "D.Gray Man" [Призупинено]
FanfikceДія розгортається в Європі XIX століття і розповідає про Тисячолітнього Графа, що будує плани зі знищення світу за допомогою створених ним Акума - людиноподібних істот, що представляють собою живі знаряддя зла і поєднують в собі душу померлої людини...