Daha yeni sevgili oldukları için, araya olabildiğince smut sıkıştırayım dedim. Tek smutla final olsun istemedim... (finale daha var bu arada)
Ha bir de; oy verenlerin yarısı dahi bir tane yorum yapsaydı, her bölüm en az 100 yorum olurdu ama hikâyeye başladığımdan beri hep aynı ve az kişiler yorum yapıyor. Toru topu 5 kişiler ve onlar sayesinde 50-100 yoruma ulaşıyorum. Bu cidden kırıcı.... Kimse kusura bakmasın, bu saatten sonra yalnızca yorum yapanlar için teşekkür edecek ve onlar için bölüm atacağım. Saygısızlık olduysa da pek takmıyorum, çünkü emeğime yeterince saygısızlık yapılıyor ve bir de üstüne, hiç yorum yapmayanlar gelip nerdeyse her bölümde yüzsüzce "yb ne zaman ?" Diye soruyorlar...
Çok dolmuşum. Daha da yazar, burayı doldururdum ama gerek yok. Anlayana sivrisinek saz demiş atalar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jennie's pov
Yüzüne geri baktığımda, beklemeden dudaklarıma kapandı. O an nefesinden yayılan keskin nane kokusuyla sırıttım. Demek ben makyaj yaparken naneli şeker yemiş...
Öpüşmeye başladığımızda eliyle sırtımı okşarken, ben de saçlarını talan ediyordum.
Birden alt dudağımı ısırınca inledim. Ağzındaki şekeri dilimin ucuna koyduğundaysa şaşırdım, fakat büyük bir bir zevkle emdim...
Omuzlarını itip uzanmasını sağladığım sırada ise, elbisemin eteğini belime kadar sıyırıp dudaklarımızı ayırdı:
L: Yüzüme otur...
Yarım ağız sırıtarak elbiseyi çıkarmak üzereyken durdurdu:
L: Sakın çıkarma...
Usluca başımı sallayıp, yalnızca çamaşırımı çıkararak dizlerimi yatağa yasladım ve emeklercesine yüz hizasına uzandım. Pozisyonu ayarladıktan sonra, elbiseyi tekrar yukarı sıyırdı ve avcuma toplamamı sağladı.
Derin bir nefes alarak oturduğumda, mırıldanıp kalçalarımı sıkıca kavradı. Hareketi karşısında titreyerek inledim.
Aşağı kısmımda dilini hissettiğim an, sıkıca yatak başlığına tutundum.
O kadar huylanmıştım ki, daha şimdiden karın boşluğumdaki karıncalanmayı hissetmiştim...Ufak ufak odayı inlemelerimle doldururken dil darbeleri, yerini dudaklara bırakmış ve klitorisimi resmen emmeye başladı.
Naneli şeker yediği için, vajinamda feci bir yanma oluştu. Çığlık atarak kalkmaya çalıştım fakat izin vermedi ve kalçalarıma tokat atıp sıkıştırdı.
Gelmek üzereydim fakat canımın acısı baskın geliyordu. Bu yüzden dayanamayıp ağlamaya başladm:
J: L-lisa... C-canım yanıyor-r... Dur...
(Böyle bir şey mümkün mü bilmiyorum ama yazmak istedim 🤡)
Ânında durdu. Titreyen bacaklarımla zar zor yüzünden indiğimde, ellerimi yüzüme kapattım.
Hemen bir elimi yüzümden çekip, bedenimi kucağına alarak yanağımı okşadı:
L: Bebeğim...
Yutkundu:
L: Ne oldu ?
Yanma hissi azalmıştı ama saçma bir şekilde ağlamamı durduramıyordum...
Hıçkırıkla karışık cevap verdim:
J: Aşağı tarafım-m... Çok-k... Yandı...
Birkaç kez şapırdadı. Ardından kaşlarını kaldırarak elini alnına vurdu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...