Το ίδιο βράδυ η Άννα και ο Δημήτρης πάνε και ξαπλώνουν στο κρεβάτι τους για να κοιμηθούν. Η Άννα χωνεται στην αγκαλιά του Δημήτρη και κλείνει τα μάτια της και κοιμάται. Μετά από λίγο κοιμάται και ο Δημήτρης. Όμως μετά από λίγο ο Δημήτρης αρχίζει να στρυφογυριζει και να λέει όχι Άννα μου μην με αφήσεις σε παρακαλώ μόνο εσένα έχω( ο Δημήτρης βλέπει εφιάλτη). Ο Δημήτρης ξυπνάει και αντιλαμβάνεται ότι έβλεπε εφιάλτη, σηκώνεται πάει στο σαλόνι και βάζει λίγο ουίσκι για να πιει και έπειτα κάθεται στον καναπέ. Μετά από λίγο ξυπνάει η Άννα, βλέπει ότι ο Δημήτρης δεν είναι δίπλα της και πάει στο Σαλόνι για να τον βρει. Άννα: Μωρό μου είσαι εντάξει;, Δημήτρης: Όχι αγάπη μου δεν είμαι εντάξει, είδα έναν εφιάλτη, είδα ότι με παράτησες και με άφησες μόνο μου,δεν αντέχω άλλο. Η Άννα πάει δίπλα του και τον βάζει στην αγκαλιά της. Άννα: Μωρό μου δεν πρόκειται να σε αφήσω μόνο σου ποτέ μα ποτέ, σε λατρεύω είσαι ο Άντρας της ζωής μου, ο έρωτας της ζωής μου. Σε λατρεύω πολύ. Πάμε να κοιμηθούμε; πάμε να κοιμηθούμε, θα κοιμηθείς στην αγκαλιά μου για να είσαι ήρεμος το βράδυ. Είσαι το στεφάνι μου και θα σε αγαπάω μέχρι το τέλος της ζωής μας,θα πεθάνουμε μαζί. Δημήτρης: Πάμε Μωρό μου ,σε αγαπάω πολύ. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κοιμούνται αγκαλιά όλο το βράδυ. Το επόμενο πρωί η Άννα ξυπνάει και πάει και ψωνίζει φρούτα και και λαχανικά για να φτιάξει πρωινό για τον Δημήτρη της. Η Άννα μετά από λίγο μπαίνει στο σπίτι τους ,φτιάχνει το πρωινό τους και πάει στον Δημήτρη της που κοιμάται ακόμα. Άννα: Δημήτρη μου ξύπνα έφτιαξα πρωινό για να φάμε. Δημήτρης: Μωρό μου είναι υπέροχα όλα, για εμένα είναι όλα αυτά;, Άννα: Ναι είναι για εσένα, για τον καλύτερο Άντρα του κόσμου. Δημήτρης: Σε αγαπάω και σε λατρεύω πολύ, Άννα: Εγώ σε αγαπάω πολύ περισσότερο και από την ζωή μου. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα τρώνε το πρωινό τους αγκαλιά στο κρεβάτι τους και όλη την ώρα πειραζανε ο ένας τον άλλον. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την πρόταση γάμου της Άννας στον Δημήτρη της.
YOU ARE READING
Αννα και Δημητρης: Ο Έρωτας τους
FanfictionΗ Ιστορία Αγάπης της Άννας και Του Δημήτρη