Bölüm *3* Buğra güzel isimm

362 24 4
                                    


Mutide : Herkez :D

Sarp gider gitmez Masal yanıma Selimle o çocukta karşıma oturdu. Hiç beklemeden selime dönüp tek kaşımı kaldırarak " Selim arkadaşın adı ne ? " diye sordum ve kaşımı indirdim. Kollarını masaya koyup
" Buğra ben. " dedi. " Buğra güzel isim " dedim gözlerimi selimden ayırmadan. Bugra kaşlarının ikisini birden kaldırıp masal'a " Masal arkadaşın adı ne ? " dedi ve benim ona yaptığım şeyi yapıp sırıttı. Bende dururmuyum tabiki hayır onun yaptığı şeyi yapıp " Su ben. " dedim. Sadece güldü. Bu ne egoist tavırlar böyle ? Kantin hiç olmadığı kadar sessiz oldu. O sırada gözüm buğraya takıldı. Telefonuyla uğraşıyordu. Bütün yüz hatlarını inceledim. Çok güzel dizilmişlerdi.
Gözü, Ağzı,Burnu... Hepsi çok güzeldi. Tam dalmışken Buğra'nın sesiyle irkildim. Elini yüzüme doğru iki yana sallayarak " Daha fazla incelemek istersen telefon numaramı selimden alabilirsin " deyip kahkaha attı. Sahte bir şekilde gülümseyerek " Dalmışım canım! " dedim. Her kelimeyi vurgulayarak bi daha gülüp bana yaklaştı " Canım ha bak ilk adımı sen attın " dedi egosu tavanlarda bi şekilde. Ne zannediyo bu kendini ? "Ayağını kırarım benim attığım adıma karşılık bile atamazsın.! " diye sırıtarak kalktım. Kolumu sıkıca tutup "Garajda siyah porche var o benim arabam işte akşam gel sana bişeler yapıyım " dedi ve göz kırptı. Gözlerim kocaman olmuştu. Kolumu sertce çekip giderken " Tabi ya beklersin. " deyip kantinden çıktım. O yüz ifadesini çok merak ediyorum acaba nasıldı ?

5 VOTE 1-2 YORUM İSTİYORUUM ❤

YAKIŞIKLI EGOİST (Düzenleniyor..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin