(önce ki bölüm klasik bitişimi yapamadım çünkü klavye kafayı yedi.)
"Hayeller kendini oyalama'nın süslenmiş halidir."
Tae'den
Jina koltukta uyuya kalmıştı ve diğerleride bir tek ben ve Yoongi hyung uyanıktık biraz morali bozuk gibiydi ama çok kurcalamak istemiyordum.Film bittiğinde kapatıp "ben Jina'yı götüreyim sende bizimkileri uyandır hyung" Yoongi hyung beni onayladığı da Jina'yı kucağıma alıp yukarıya çıkarttım ve yatağına bıraktım.
Biraz onu inceledikten sonra kendi yatağıma geçtim ancak bir türlü uyku tutmuyordu ve Jina gece boyu birilerini mırıldanmıştı arada ismimi duyuyordum sanırım kabus görüyordu bir süre sonra çığlık atarak uyandı hemen yanına gittim çok korkunç bir şey görmüş olmalıydı kıpkırmızı olmuştu ellerini tutup "Jina iyi misin güzelim?" Kafasını salladığında "kabus gördüm" dedi "Çok sık görür müsün?" Dedim ancak pek cevap vermek istiyor gibi durmuyordu belli ki hep görüyordu."neyse boş ver ben sana bir su getireyim canım sende dinlen" dedim ancak beni kolumdan tutup çekti ve yatağında ayağa kalktı benden uzun duruyordu kollarını boynuma doladı ve kulağıma fısıldadı "gitme yalnız kalmak istemiyorum." Dedi demek ki yalnız kalmaktan korkuyordu ancak bilmiyordu ki ben ona çok aşıktım ve onu asla yalnız bırakmazdım. Bende ellerimi beline doladığımda "seni asla bırakmayacağım" dedim kafama koymuştum onu asla bırakmayacaktım.☔
Jina'dan
Yağmur yağıyordu ve biz uçaktaydık Fransa'ya inmek üzereydik bazı üyeler uyuyordu Tae ise yanımda Kitap okuyordu ama gözü dün gece yüzünden hep üzrimdeydi ben neredeyse her gece kabus görüyordum ve öyle basit kabuslarda değiller. Uçak inişe geçtiğinde Paris'e geldiğimizi anladım çok heyecanlı ama bir o kadarda gergindim.
☔
Konser için hazırlanıyordum.Ve kıyafetleri pek beğenmemiştim ayrıca çok açıktı.
Bizimkilerin yanına geldiğimde onlarda hazırdı "ben hazırımmmm" diyip etrafımda döndüğümde bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı Yoongi hyung bana "Saçmalama o hareketleri bu kıyafetle yapmayı düşünmüyorsun dimi?" Altımda ki eteği kaldırıp taytımı gösterecekken hepsi eliyle bir anda gözlerini kapatıp "hey ne yapıyorsun" dediler bense "baka bilirsiniz taytımı gösterecektim sadece" dedim ve hallerine gülüp kenarda ki koltuğa geçtim.Tae'de yanıma oturup kulağıma eğildi ve "aslında tayt olmasada işime gelirdi ama sadece bana özel olmasını isterdim." Dedi "Ne! sapığa bak" dedim ama bunu yüksek sesle söylemiştim ve herkes bana bakıyordu Tae kafasını eymişti Jk "Ne dedin kıza hayatının şokunu yaşadı kesin gec-" Namjoon hyung onu sözünü kesip "hey susun artık ayrıca neden bu kadar fesatsınız?" Biz konuşurken personel gelip çıkmamız gerektiğini söylüyordu çok gerilmiştim bir yandan beni sakinleştirmeye çalışırken bir yandanda sahneye ilerlerliyorduk ARMY bizi gördüğünde yüksek bir gümbürtü kopmuştu herkes çığlık atıyordu şarkı başladığında yüksek bir tempoda dans ediyorduk.Çok odaklanmıştık hepsi kendi kısımlarını söylediklerinde sıra bana gelmişti ve öne geçip şarkının bana ağıyit olan kısmını şöylemeye başladım aynı zamanda da dans ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Fiksi RemajaBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur