Sıla -Cebren ve hile ile şarkısını dinleyebilirsiniz.
Keyifli okumalar :)))
"Açelya hadi uyan tatlım." Dedi yumuşak bir ses.
"Uyansana kız." Bu sefer ki ses önceki kadar yumuşak değildi.
Gözlerimi ağır ağır araladım. Ama tam anlamıyla açamamıştım çünkü pencereden gelen gün ışı doğrudan yüzüme vuruyordu ve henüz netleşmemiş olan görüş alanımı daha da bulanıklaştırıyordu.
Gözlerimi birkaç kez kırpıştırıp kafamı biraz daha yatağa gömerek yüzüme vuran ışığı engellemek adına parmaklarımla pike yi yokladım. Ama her sabah olduğu gibi yine üzerimde yoktu. Ne zaman olmuştu ki zaten?
Ellerimi yatakta ileri geri hareket ettirirken parmaklarıma temas eden ten sırıtmama neden olmuştu. Bedenimi yatakta biraz daha sağa kaydırdım. Kollarımı yanımda kıpırdanan bedene iyice sarmalayıp kafamı boyun girintisine sakladım.
Ama nedense bu kez ışık az öncekinden daha fazla yüzüme vurmaya başlamıştı. Sinirle dişlerimi birbirine bastırdım. Anlaşılan bana uyku yoktu sabah.Içimden söverek başımı kaldırdım.
Bakışlarımız perdeyi sonuna açmış Egeyle kesiştiğinde öfkeyle ona baktım.
"Aptal herif! Kapasana şu perdeyi." Dedim öfkeyle.
Başını olumsuz anlamda sallayıp " Hadi ama ikiz. O koca poponu kaldırman gerek. Bugün çok eğlenicez." dedi ve pis pis sırıtarak yüzünü kapının olduğu yöne çevirdi.
Koca popolu mu? Hadi ordan. Benim popom gayet küçük bi kere. Uyuz.
"Hala uyanmadı mı bu?"
Kulaklarıma doluşan başka sesle sesimi çıkarmadan kafamı yeniden Güneşin boynuna sakladım.
Ege'den kurtulabilirdim elbet. Birbirimize iki hakaret ederdik, yine galip ben çıkardım ve Ege odayı terk ederdi. Ama Koray... o beni asla rahat bırakmazdı net.
Kollarımı biraz daha sıkılaştırdım.Oflama seslerinden anlaşılacağı üzere şuan kollarımın arasında olan Güneş can çekişiyordu muhtemelen ama umursamadım.
"Allah aşkına kurtar beni Koray." Yalvarırcasına dökülmüştü kelimeler Güneşin ağzından.
yaklaşan adım sesleri ve kolumun dürtülmesiyle tek gözümü açarak abime baktım. Güneşin yanından bana bakıyordu.
"Ne var ya. Bi uyutmadınız!?"
Gerçi uyku filan bırakmadınız ya insanda neyse.. diye ekledi bilinç altım.
"Bıraksana kızım sevgilimi yapışmışsın koala gibi. Ben böyle sarılmadım ona." Dedi yapmacık bir sitemle.
"Ya bi gidin. Bırakın beni Güneşimle uyuycaz biz." Diye homurdandım.
Ege de arkadan sırıtarak bizi izliyordu.
"Abi su dök kafasına kendine gelir o. Geçen sabah bir sürahi suyu kafamdan aşağı döktü manyak. Sürahiyle lan! Bir bardak su neyine yetmiyordu insafsız? Boğuluyordum anasını satiyim."
Bakışlarımı Egeye çevirdim. "Manyak he? Acaba neden döktüm o kadar suyu? Birileri camış gibi uyuduğu için olabilir mi ? Hah! bide bir daha kine damacanayla gelmezsem şerefsizim." Dedim sinirle.
Ege gözlerini fal taşı gibi açarak bana baktı.
Neyi ima ettiğimi anlamıştı şapşirik. Ve bunu ona karşi kullanacaktim.
Egeye dönüp dil çıkardım. O hala yüzündeki saf korkuyla bana bakmaya devam ediyordu.
Şebek.! Korkunca çok komik oluyordu.
Abim bir bana bir de Ege ye baktı. Bir şey söylemek için ağzını araladığı sırada Güneşin yalvarırcasina çıkan sesiyle ona döndü.
"Ah... kurtarın beni ölücem burada nefessizlikten. Temiz havaya ihtiyacım var. Lütfen." Dedi Güneş.
Acaba kızı gerçekten boğuyormuyum diye bir baktım. Aslında haklıydı. Çünkü kollarımı tam olarak boynuna sarmıştım ve biri bana da böyle sarılsa, hatta düzeltiyorum yapışsa; bende boğulurdum. Ama şuan da inadım tutmuştu. Ve kollarımın arasında ölse dahi Güneşi abime vermeye niyetim yoktu.
Abim koca parmaklarını tenime gömerek çekiştirmeye başladı.
"Sana sevgilimi bırakıp yataktan çıkman için sadece 3 saniye veriyorum Açelya Hanım."
"Ne insafsız çıktın sen abi ya. Müslüman müslümana bunu yapar mı? Kafir misiniz nesiniz anlamadım ki...Çıkın odamdan uyuycaz biz." Dedim kolumu kurtarmaya çalışırken.
" Hah! Dinime küfreden müslüman olsa... " dedi alayla." Neyse 3"
"2"
Dedi koluma bu defa hayvan gibi asılmıştı. Bende aynı kuvvetle Güneşin boynuna asılınca farkında olmadan tırnaklarımı ensesine geçirmiştim."Ah!!" Bu sesin sahibi tabiki de Güneşti.
Elimi hemen ensesinden çektim. Ah! Canını yakmıştım."Ay çok özür dilerim Güneş valla istemeye- Ahh!!.." kolumda hissettiğim keskin acıyla bakışlarımı saniyesinde koluma çevirdim.
Kolumun üzerinde Koray beye ait olan bir adet kafa vardı. Şaşkınlıkla ona baktım. Kanatacak derece de etime gömülen dişlerini tenimden ayırdı ve kafasını kaldırarak pis sırıtışıyla birlikte bana baktı.Aradaki boşluktan faydalanan Güneş hızla yataktan kalkıp...ki buna kalkmak denirse kız resmen uçmuştu. Kapıya doğru koştu ve gözden kayboldu.
"Uh! Ortalık kızıştı. Ben kaçar." Diyerek kapıya koştu Ege.
"Sana şans tanımıştım ufaklık..." damağını şaklattı. " Tahta gibi tadın var." Diye devam etti pis sırıtışını bozmadan.
Yastığımı iki elimle kavrayarak yüzüne vurdum.
"Hayvan herif! Kolumu ısırmak ne ya!!". Canım çok acımamıştı ama hassas bir tenim vardı. Ve hemen morarıyordu. Dişlerinin oluşturduğu batıklarda minik minik kırmızı noktalar oluşmaya başlamıştı bile. Ve Muhtemelen moraracaktı da.
"Hem 1 nerde gerizekalı! 3 2 varda 1 nerde? Hani 0 dan sonra 2 den önce gelir ya, o nerde? Daha 1 demeden ne diye ısırıyorsun?" Dedim bağırarak.
Sanki 1 dese ısıracağını anlayacaktım benimki de laftı işte.
Ben konuşurken o çoktan yol almıştı bile.
Elindeki yastığımı kapıdan bana fırlattı."Hadi hadi çok konuşma da çabuk hazırlan malum bugün bize amelelik yapıcaksın." Dedi hala yüzünden silinmeyen sırıtışıyla.
Hah! Bide şu idda işi vardi tabi.
Elimi komidine attım. Avucuma ilk gelen şeyi alıp ona fırlattım. Kapıyı hızla kapadı ve yine kıl payı kurtarmıştı paçasını. Yine yine ve yine piç herif....
Ona attığım şey kapıya çarpıp parçalanma sesiyle birlikte yere düştü.
"Umarım önemli bir şey değildir "diye geçirdim içimden.
Dizlerimin üzerinde doğrulup yere baktım.
" AH...SAATİM!.!.!"
**********
Merhaba arkadaşlar :) Bölüm biraz kısa oldu biliyorum. Henüz giriş bölümü olduğu için kısa tutmak istedim.
Ilk defa hikaye yazıyorum ve haliyle biraz heyecanlıyım. Daha öncede bir bölüm yazıp devamını getirmediğim çok hikayem oldu ama bunu yazmak istiyorum. Beğenmediğiniz bir kısım olduğunda anlatımımda örneğin belirtirseniz sevinirim. :)))
bir de kapak yapmayı bilen varsa bana mesaj atabilir mi lütfen???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A...HA !?!
General FictionHeyy! Ordaki!?!? Merhaba Alexandra Açelya TÜRKOĞLU! Ve... ...Bu da benim hikayem!?!...