Το επόμενο πρωί η Άννα και ο Δημήτρης ξυπνάνε μαζί. Άννα: Καλημέρα μωρό μου σε ευχαριστώ που κοιμήθηκες μαζί μου όλο το βράδυ. Σε αγαπάω πολύ, Δημήτρης: Τίποτα μωρό θα σε προστατευω με οποιοδήποτε κόστος. Δεν θα μπεις φυλακή στο υπόσχομαι. Εκείνη την στιγμή μπαίνει ο Αντρέας. Αντρέας: Καλημέρα κουμπαράκια, Άννα πρέπει να καταθέσεις στον Σταύρο. Δημήτρης: Θα την φέρω εγώ σε λίγο Αντρέα,Αντρέας: Εντάξει Δημήτρη. Άννα: Αγάπη μου μην αφήσεις να με βάλουν φυλακή. Δημήτρης: Μην αγχώνεσαι Αγάπη μου δεν πρόκειται να μπεις φυλακή δεν θα το επιτρέψω εγώ. Μετά από λίγη ώρα η Άννα πάει στην εισαγγελία μαζί με τον Δημήτρη για να καταθέσει. Άννα: Σταύρο δεν θυμάμαι τίποτα αλήθεια σου λέω,Σταύρος : Εντάξει Άννα εγώ σε πιστεύω για τον ανακριτή δεν ξέρω. Μετά από λίγο η Άννα πάει στον ανακριτή. Άννα: Δεν θυμάμαι τίποτα, Ανακριτής: Δεν πειράζει κρινεσται προφυλακιστεα. Δημήτρης: Καλά ξέχασε το δεν θα μπει φυλακή και δεν πας να κοπανιεσαι κάτω. Ανακριτής: μου πάτε κόντρα κύριε Εισαγγελέα;, Δημήτρης: Ναι σας πάω κόντρα δεν έχετε στοιχεία για να την βάλετε φυλακή οπότε να το ξεχάσετε αυτό που θέλετε να κάνετε. Ανακριτής: Ωραία τότε θα μπει στο κρατητήριο μέχρι νεωτέρας. Δημήτρης: Θα μπω και εγώ μαζί της δεν θα την αφήσω μόνη της είναι η γυναίκα μου. Έτσι η Άννα μπαίνει στο κρατητήριο μαζί με τον Δημήτρη και κάθονται αγκαλιά στο παγκάκι του κελιού.
YOU ARE READING
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
FanfictionΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.