Αννα: σε ευχαριστώ Αγάπη μου που με υπερασπίστηκες στον ανακριτή. Σε λατρεύω πολύ, Δημήτρης: Εγώ σε υπέρ λατρεύω, θα κάνω τα πάντα για να είναι ασφαλής η γυναίκα μου,θα κάνω τα πάντα για εσένα μέχρι και την ζωή μου μπορώ να δώσω για εσένα για να είσαι ασφαλής και χαρούμενη. Άννα: Σε αγαπάω πολύ Δημήτρη μου, θέλω να κοιμηθώ στην αγκαλιά σου. Έτσι η Άννα κοιμάται στην αγκαλιά του Δημήτρη και μετά από λίγο και ο Δημήτρης κοιμάται. Το επόμενο πρωί ο Αντρέας πάει πάλι στον τόπο του εγκλήματος για να βρει στοιχεία που δείχνουν ότι η Άννα είναι αθώα και βρίσκει μια αντρική τρίχα και μια πατημασια. Αμέσως καλεί την σήμανση να έρθει εκεί. Μετά από λίγο έρχεται η σήμανση, παίρνει ότι χρειάζεται για να τα ελέγξει και επιστρέφουν στο εργαστήριο. Μετά από λίγη ώρα ο Αντρέας πάει στην Άννα και στον Δημήτρη οι οποίοι είναι στο κρατητήριο. Αντρέας: είστε ελεύθεροι κουμπαράκια μου ,βρέθηκαν νέα στοιχεία στον τόπο του εγκλήματος, πηγαίνετε να ξεκουραστειτε στο σπίτι σας. Άννα: Πάμε μωρό μου στο σπίτι μας να κοιμηθούμε αγκαλιά. Δημήτρης: Πάμε Αγάπη μου. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα πηγαίνουν στο σπίτι τους και κοιμούνται αγκαλιά ενώ βγαίνει το αποτέλεσμα από την αντρική τρίχα και η οποία ανήκει στον Ηλία από το εγκληματολογικο.