Niye kimse okumuyooooğğğğ
Çok modum düşüyo ya kimse okumayınca çok mu kötü hikaye anlamadım ki. Okuuosunuz 1 oy atıverin cancıklar ♡~☆~
Dans günü gelmişti. Ayrıca bu gün benim doğum günümdü. Doğum günümü tekrar yalnız kutlamak zorunda değildim. Doğum günümde hayatımı güzelleştiren adamla tüm okul karşısında dans ederek geçiricektim.
Tae, Yoongi ve Seokjin beni bu konu hakkında çok fazla darlıyordu. Dansa eklenen öpücük detayı yüzünden. "Jimin öyle bir yapışki dudaklarına bir öpen bir daha öpmek istesin!" Dedi Seokjin akıl verdiğini düşünürek.
"Saçmalama asıl içen bir öpücük olsun, daha dokunaklı senden etkilenmesini sağlar." Yoongi bilmiş bir tavırla konuşurken Tae araya girdi. "Etkilenmediğini nerden biliyorsun 2 yıldır Jungkook'u kimse Maria'dan ayıramadı bu çocuk 1 ayda yaptı bunu sence de bunun altında bir neden yok mu?" Dedi hafif uüksek sesiyle çıkışarak. Bende yanlış anlaşılma olmasını istemediğim için konuşmaya dahil oldum.
"Öyle bişey olduğunu sanmıyorum kim neden bana baksın ki? sadece aldattığını bildiği için ayrılıyor." Üçü birden bana kaşlarını çatarak döndü ve hepsi bir ağızdan konuşarak. "KES BOŞ YAPMA!" Demişlerdi. Olduğum yerde ağzım açık kalmıştım.
İstedikleri zaman ne kadar da güzel birlik oluyorlardı..
☆☆☆
Dansı son ders yapıcaktık bu yüzden son dersin gelmesini büyük bir heyecan ve gerginlikle bekliyordum. Jungkook beni okula bırakıp bir işi olduğunu söyleyip dans ediceğimiz zaman geliceğini söyledi.
Gelicekti biliyordum ama yinede gelmicek diye korkuyordum. Ya bir aksaklık olurda gelemezse?
Yoongi'nin beni omzumdan sarsmasıysa kendime gelmiştim. "Jimin iyi misin? İsmini defalarca seslendik ama bizi duymadın. Kafana bişey mi takıldı?" Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Ben iyiyim bir şey olmadı sadece ya o gelmezse? Ben napıcam?" Tae ve Seokjin aynı anda koluma vurduktan sonra ilk lafı Tae aldı.
"O nasıl söz Jungkook seni burda hayatta yalnız bırakmaz. Bize heyecanla ne yapması gerektiğini sorup sorup durdu." Seokjin dediğine kafa sallayarak onay vermiş ardından oda eklemişti. "Bize hergün ne kadar şanskı olduğunu defalarca anlattı sırf ilk öpücüğünün güzel olmasını istediği için bir sürü video izledi."
Bu dedikleriyle içime su serpilirken hem bir yandan kızarmama bir yandan da düşünmeme neden oldu. Jungkook acaba bana ilgi duyuyo olabilirmiydi? Yok canım ben yanlış anlamışımdır yoksa ben kim? koskoca ünlü manken Jeon Jungkook kim?
İmkanı yok bana bakmazdı. "Ya aklıma takıldı da Jungkook acaba bana ilgi duyuyor olabilirmi?" Yoongi sırıtıp "Günaydın chim." Tae'de alkışlayarak Yoongi'ye katıldı "Good morning sunshine." Seokjin de sahte göz yaşlarını silip bana sarıldı. "Minik yavrum çok çabuk büyüyor." Sonra bir anda ciddileşerek konuştu Seokjin.
"Ee herhalde göt kafalı arkadaşım Jungkook sana yaklaştığı gibi kimseye yaklaşmadı." Tae'de beni baştan aşağı süzdükten sonra konuştu. "Hem ayrıca vücudunda çoğu kızdan daha güzel mankende bile bu fizik yoktur emin ol." Yoongi'de baş sallayıp ekledi. "Çok güzelde götü var insanın mıncıklayası geliyor." Tae arkama doğru bakarken sırıttı. "Bir kere sıkıyim mi??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Aydınlığı - Jikook
RomanceÜvey ailesinden şiddet ve tacize maruz kalan Jimin çareyi evden kaçmakta bulur fakat gidicek yeri olmadığı için bara gider ve ilk kez mafya Jeon Jungkook ile karşılaşır