Csak egy átlagos 17 éves középiskolás lány vagyok. A nevem Kovács Laura. Éppen a Forma Egy tesztjeit nézem a tévében amik Bahreinba vannak,na és én hol vagyok hát Magyarországon azon belül pedig Zalaegerszegen, ami szerintem az ország legkisebb városa. Lando Norrisnak a legjobb az ideje a mai teszten,elég helyes a srác azért na, gondoltam magamba.
A teszteknek vége, most végeztem a fürdéssel és megyek lefeküdni. Vettem is fel a jó meleg pizsomámat és már bújtam is bele az ágyamba. Itt fekszek már 10 perce és a plafont bámulom és csak gondolkozok a szokásos dolgaimon.
-bárcsak Lando Norris barátnője lehetnék egyszer majd-gondolkodtam magamban
*időugrás*
Másnap reggel az ébresztőm csörgésére keltem reggel hatkor.
-faszom....iskola-morgolódtam magamba
Nagy nehezen kikeltem az ágyamból és gyorsan elkészültem. Nem lakok messze az iskolámtól csak 10 percre szóval elég gyorsan oda értem. Bementem a terembe és le is vágtam magam a leghátsó padba a legjobb barátnőm mellé.
-csáo te csöves-köszönt
-ma is milyen kedves vagy-mondtam neki
Az óra kezdetéig elbeszélgettünk majd belépett a tanár.
-jó reggelt diákok,egy izgalmas bejelenteni valóm van-mondta a tanár
-biztos megint valami tanulmányi verseny-súgtam oda a barátnőmnek nevetve
-holnap után megyünk osztálykirándulásra, Bahreinba-mondta a tanár
Na ez volt az a pillanat amikor örömömbe majdnem felsikítottam.
-Anna,ott vannak most a Forma Egyes pilóták-mondtam a barátnőmnek,akit egyáltalán nem érdekelt a Forma Egy de egyfolytában arról beszéltem neki,és arról az egy pilótáról Lando Norrisról.
ESTÁS LEYENDO
Ártatlan kívánság/Lando Norris f.f/
FanficCsak egy ártatlan kívánság volt..... A történetben a két főszereplő között elég nagy korkülönbség van.