Másnap reggel nyolckor keltem,gyorsan elkészültem és már indultam is a plázába ahol,már a Anna várt rám. Elkezdtük járni a boltokat. Rengeteg jó ruhát és kiegészítőt vettünk. Ebédkor beültünk egy kis Kínai étterembe a plázába ahol egy jót ebédeltünk. Este hatkor vettem haza felé az utamat. Csönd volt, már csak egy két kocsi járt az utcákon.Buszra szálltam,nyugodtan utaztam a buszon amikor az egyik megállónál két lány szállt fel nevetve. Egyből megismertem őket Réka és Zsófia, általános iskolában osztálytársak voltunk, egyfolytában zaklattak egyszer azzal, hogy kövér vagyok egyszer pedig azzal hogy vékony vagyok. Szerencsére ők nem ismertek fel, de én még azóta utálom őket. Miután haza értem,elkezdtem szépen mindent bepakolni a bőröndömbe. Este 23:00-ra lett mire mindennel kész voltam, elmentem lefürdeni és már aludtam is.
Másnap reggel ötkor keltem,mert jött hozzám Anna hogy együtt készüljünk el és menjünk el a buszpályaudvarra ahol az osztály találkozik. Tíz perc múlva a barátnőm az ajtón csöngetett.
-helló csajszi-mondta amint kinyitottam az ajtót
-helo,helo-köszöntem én is
Én elég hamar elkészültem, és már csak Annára vártam aki éppen a sminkjét csinálta. Én általában nem szoktam sminkelni, maximum csak egy kis szempillaspirált. Gyorsan hívtunk egy taxit ami tíz perc alatt elvitt minket a buszpályaudvarra. Már mindenki ott volt,természetesen csak nálam volt egynél több bőrönd,na de hát sok ruha kell, hogy lenyűgözzem Landot. Rengeteg sok átszállás után 7 óra után sikeresen eljutottunk Budapestre. Ahova csak 3 óra múlva jön majd a repülőnk. A repülőtéren mindenki szabadon járkálhatott, én és a barátnőm az egyik sarokba ültünk. Én a Bahreni teszt második napját néztem miközben egy szendvicset ettem. Egy órája ülök itt és a telefonomat bámulom amikor jön egy Instagramm értsítés, ami azt jelezte, hogy Lando Norris egy bejegyzést tett közzé. Megnyitottam és egyből be is likeoltam,meg is mutattam Annának.
-nyugi nemsokára élőben is láthatod a szerelmedet-mondta nevetve
YOU ARE READING
Ártatlan kívánság/Lando Norris f.f/
FanfictionCsak egy ártatlan kívánság volt..... A történetben a két főszereplő között elég nagy korkülönbség van.