Ari pov
Dorm și eu liniștită și ceasul asta nenorocit incepe să îmi sune in cap azi era luni așa că mă scol din pat și plec să mă pregătesc pentru liceu.Dai mesaj la nebunule tale preferate să vezi dacă sau trezit,fetele au răspuns și alți plecat spre liceu
În drum spre liceu vezi că Ale se dă în spate și se duce într-un loc,când ajungeți la liceu, vezi că Ale întârzie și avem prima oră biologie
Înainte să vină profesorul Ale apare pe ușă fericită,după ce se termină ora Ale scoate ceva din geantă și se îndreaptă spre Anna
Ale ți-a făcut o surpriză foarte frumoasă de ziua ei,avea un buchet de trandafiri o scrisoare și un lănțișor
Anna când a văzut cadou a început să plângă de fericire și a luat-o pe Ale în brațe.
Ale pov
Normal că știu că azi este ziua lui Anna, și eu cu fetele,, frații ei și iubitul ei vrem să îi facem o surpriză.
După ce terminăm orele plecăm acasă.
Anna este puțin cam tristă,atunci îmi apare o idee,mă apropii de fratele ei Lucas care o aștepta să o ducă acasă.
Eu: Bună Lucas.
Lucas:,Oh bună Ale ce ai pățit pitic?
Eu: Păi Anna este cam supărată și mă gândeam să o duci la râul Han și după in parc,noi îi vom pregăti tortul, și cadourile, decorăm casa.Pov Autoarei
După toți pleacă acasă mai puțin Anna și Lucas,ei pleacă la râul Han.
Anna:Lucas ce căutăm aici?
Lucas: Păi este frumos,uite ce soare strălucitor.
Anna:Da.
Lucas:La mulți ani pitic 🎂🎉🎊🎈🎂🎁.
Anna se uită la Lucas și îl ia în brațe.
Anna:Awwww ce draguttttttt 🥺😍.Mersi frățioare.
Lucas o ia strâns în brațe și zâmbește.
Lucas: Te iubesc mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult surioară.
Anna începe să râdă de fratele ei mai mare.
Anna: Și eu te iubesc oppa Xuxi.
Ei mai stau puțin și admiră peisajul.După aceea au plecat in parc și au cumpărat înghețată .
In schimb acasă la Anna era totul aranjat.
Ale: Pregătiți vă ,trebuie să vină din clipă în clipă,îi voi anunța pe Lucas că poate să o aducă.
După ce a primit mesajul ,Lucas o leagă pe Anna la ochi și intră în casă.
Lucas pov.
Întru cu șira mea în casă și o las la ușă,eu mă duc să mă ascund și imediat pornesc luminile,I.N se strecoară în spatele ei și îi dă eșarfa se la ochi.
Toți:LA MULȚI ANI ANNA!!
Anna era surprinsă,se întoarce în spate și îl ia pe I.N în brațe.
Anna:OH DOAMNE NU CRED!! Voi ați făcut toate astea pentru mine?
Ale:NORMAL CĂ DA NEBUNO, cum ai putut să crezi că am uitat de ziua ta?
Anna era foarte surprinsă,merg la ea și o îmbrățișez strâns în brațe.
Eu:La mulți ani cu sănătate scumpă mea surioară.
Anna: Mulțumesc.
Vine și Jay care o ia în brațe și o sărută pe obraz.
Jay:Anna și crescut așa frumos,mă bucur că am putut să te văd crescând.
Anna:Oppa,nu plânge, altfel voi plânge și eu.
Jay:La mulți ani buburuză 🐞.
Anna se înroșește și își ascunde chipul în pieptul lui Jay.
Ale:La mulți ani zăpăcită mea preferata, sper să fii sănătoasă, și să văd mereu acel zâmbet minunat.
Anna pov
Nu mi-a venit să cred, Ale vine la mine și mă ia strâns în brațe,eu îi răspund la îmbrățișare și îmi dă un cadou.
Îl deschid și îmi venea să plâng de fericire,erau două brățări cu Ing și Yang.
CITEȘTI
Trupa pericol public 💥
FanficAnna și trupa de șoc stăteau într-un cartier select,doar divele și Kpop eri stăteau acolo,se numea 'Resedinta VIP "