A költözés

13 2 0
                                    

🐿️Han Jisung szemszöge🐿️

2017. február 28.

Han Jisung vagyok 23 éves. Van egy bátyám: Lee Minhyung, 24 éves. Egy elég sikeres k-pop banda tagja.(NCT Dream) Nem ápolunk valami jó kapcsolatot, de azért meg szoktuk védeni egymást a fenyegető tényezőktől. Bátyám esetében ezek a tényezők a haterek. Az én esetemben viszont a suliban a piszkálódók. Jelenleg Malajziában élek, de már nem sokáig.. Szüleim eldöntötték, hogy költözünk. Hogy ennek mi az oka, azt nem tudom. Csak annyit hogy valami üzleti út lesz, de ha annak az útnak vége akkor sem költözünk már vissza mivel túl macerás lenne egyfolytában költözni a munka miatt szóval ezért. Így hát a Szöuli egyetemre fogok járni. Bátyámnak nem kell suliba járnia mivel k-pop idol, szóval nagyon tanulnia sem kell, csak tánclépéseket. Szerencsés. Van egy legjobb barátom: Lee Minho. Nagyon régóta jó barátok vagyunk, mindig egy iskolába jártunk. Habár nem mindig értünk egyet, akkor is nagyon jó barátok leszünk örökre. 

Eldöntöttem, hogy kolis leszek az egyetemen. Nincs annyira messze a kollégium, mint majd a házunk ahová költözni fogunk. De mikor Minho mondta, hogy ők is költöznek, nagyon megörültem a fejemnek. Az ő szülei elvileg azért akarnak költözni, mert a fiukat be akarják íratni egy erősebb iskolába. Mit ne mondjak elég jó tanuló, szóval igen. Viszont az angol tudásommal még mindig előrébb vagyok mint ő. Sokkal jobb vagyok angolból!! Ezért szokott angolon mellettem ülni. Ezen a héten már nem is megyünk suliba hogy össze tudjunk pakolni. Alig várom az új iskolát, míg Minho...háttt...nem várja annyira. Az okot nem tudjuk. Szerintem nem akar új haverokat..

Elvileg már a kollégiumba az is megvan hogy ki lesz a szobatársam. Valamilyen Lee Yongbok, Kim Seungmin. Csak annyit bánok, hogy nem Minhoval raktak össze. De elvileg ő lesz a mellettem lévő szobában szóval jó lesz. Legalább annyiszor megyek át hozzá amennyiszer akarok.

Jelenleg Minhoval videóchatelek, és pakolok a táskámba.

- De miért nem egy szobába raktak? Ez annyira idegesítő, hogy sose olyat csinálnak ami nekünk jó!- panaszkodik.

- Annyi előnye van, hogy új barátokat tudsz szerezni! Ne mindig a rossz oldalát nézd a dolgoknak! Legyél pozitív!- bíztatom.

- Miért kellene nekem új barát ha itt vagy te, meg a bátyád?- ELTALÁLTAM!!

- Te jóban vagy Minhyunggal?

- Persze!- mosolyog.

- Jó hát téged hamarabb elvisel mint engem. Még jó hogy idol, így nincs itthon olyan sokat. Sőt nagyon nincs is itthon.

- Örülj neki! Nézd a jó oldalát!- imitál engem.

- Jóvan hagyjál már!- mondtam röhögve.

Nevettünk egy sort, aztán Minhonak mennie kellett ebédelni. Elköszöntünk és utána már csak zenét hallgattam, mikor egy instagram értesítés érkezett a telefonomra.

- Ki nem bír már magával??- motyogtam durcásan.

Lee Felix szeretne követni téged.

Mi a? Ez meg ki a franc? Engedélyeztem a követést, és ráírtam.

🐿️: Te meg ki vagy?

🐥: a jövendőbeli szobatársad.

🐿️: Kajak?

🐤: Igen.

🐿️: De honnan tudtad a nevem?

🐤: okos vagyok..

🐿️:🙄

- Fiam, gyere le enni!- szólt anya.

- Egy perc!- kiáltottam le.

Leraktam a telefonomat, és utána indultam kajálni.

Ebéd után már csak arra volt erőm, hogy megnézzem írt-e valaki. Utána már csak leültem az ágyra, és elnyomott az álom.

Este 10 óra

Arra ébredtem, hogy valaki hív engem. A full sötét szobában az volt a legjobb, hogy a full világos telefon képernyő kibaszta a szemem. Szóval alig láttam valamit.

- A faszom, te balfasz!- röhögtem el magam, majd fogadtam a hívást.

- Hát neked miért ilyen húzott a szemed?- vicceskedett a haverom.

- Ki az a fasz aki.....este 10kor hívja fel a barátját?- válaszoltam.- Mit akarsz?

- Ti mikor indultok?

- Asszem holnap délben miért?

- Mert én már itt vagyok.

- MI? A koliba is beköltöztél már?

- Hát oda még nem, de itt vagyunk már az újdonsült házunkban.

- Jó neked. De én mennék már aludni!

- Ilyen hamar?- kérdezte.

- Mi? este van baszod.

- Bocs, ezt a viccet el kellett lőnöm.

- Jó akkor én ma nem alszok este ahogy látszik.- mondtam.

- Mi van ha elnyom az álom?

- Milyen álom? A rémálom, vagy a halálom?- mondtam, de nem bírtam ki röhögés nélkül.

- Te fasz!

- Na szevasz!- mondtam majd leraktam és visszaaludtam.

Másnap:

Mikor felkeltem az óra 10:58- at mutatott. Gyorsan felöltöztem, megreggeliztem, írtam a bátyuskának, hogy indulunk nemsokára. Reakció: .. Kösz tesa.<3 Felkaptunk minden cuccot és rohantunk is a reptérre. 11:43-ra oda is értünk, és már csak várnunk kellett. Nem vártunk sokat, jött is a repcsi, ami elrepített biztonságban minket Szöulba!!

IDEÉRTÜNK!! Ezt vártam egész héten. A reptéren találkoztunk új oszitársakkal, akik azért jöttek, hogy üdvözöljenek. (5)

- Honnan tudtátok, hogy mikor jövök?- kérdeztem.

- Az igazgató mondta. Amúgy Seongin vagyok!- köszöntött ezek szerint Seongin.

- Én Cheongsan vagyok!- mondta az egyik magas gyerek.

- Namra.- Mondta egy komoly csajszi.

- Rosé.

- Hwag Hyunjin! Örülök a találkozásnak!- fogott velem kezet egy szőke fiú.

- Han Jisung! Én is örvendek.- mondtam egy sor kínos csend után.



Itt az elso resz remelem tetszik. nemsokara jon uj byeee



Rabságod alatt {MinSung}Where stories live. Discover now