0.5

243 23 6
                                    

Duyduklarım ile hiç uyuyuyamağım için yataktan kalktım ve serumu kolumdan atıp Ekg'yi çıkarttım. Canım acımıştı fakat umrumda değildi.

Terasa çıkmak istiyorum ama nerde olduğunu bilmiyorum.. odadan çıktım ve koridorlara bakındım. Kimse yoktu.

Gezinmeye başladım koridorun sonunda doktor geçti ve hemen saklandım, birde onların dırdırları ile uğraşamam.

Tam gidiyordum ki belimde ki kollar izin vermedi. Arkamı döndüm, Hyun? Onun burda ne işi var ya, uyu muyor muydu?

"Hyunjin?"

"Nereye böyle Yong?"

"Hava almak istiyorum."

"Olmaz bir şey olur odana gidiyoruz." Belimden çekmiştirip zorla odama getirtti.
"Burda bekle hemşire çağıracağım."

Kafam ile onu onayladım. Odadan hızla çıktı. Bu kadar mı düşünüyor beni,

Bizi seviyor bence.

Ya ne demezsin, bizi arkadaş olarak görüyor Lixie aklımı bulandırma.

Bak görürsün.

Göz devirdim. Odaya hemşire ile Hyunjin girdi. "Efendim cihazları öyle hemen çıkarmamalısınız. Size zarar gelebilirdi."
Omuz silktim.

Hemşire her şeyi geri taktı ve odadan çıkmadan önce beni uyarıp çıktı.

Hyunjin'e doğru döndüm. "Ben ölecek miyim?"

"Hayır, asla! Buna izin vermem." Gözlerimi kapattım. "Okula gitmelisin."

"Pf sen olmadan ne anlamı var ki, zaten zenginim." O ne demek, senin için geliyorum falan mı demek?

Aynen öyle salak.

"Bensiz mi?"

"Evet sensiz." Sessiz kaldım. Benden hoşlanıyor mu? Ah hayır aptal, seni arkadaşı olarak görüyor ve bunu sana söyledi.

Yalan bence.

Of Lixie çok hayal kuruyorsun.

"Uykum geldi."

"Uyu bebeğim uyu."

🌟

Sabah konuşma sesleri ile gözümü açtım. Annem ile Hyunjin bir şeyler konuşuyorlardı.

"Bakın efendim, ben ona iyi bakabilirim neden bana güvenmiyorsunuz?"

"Oğlum ben bilmiyorum ya bir şey olursa?"

"Olduğu zaman zaten direk sizi arayacağım."

"Bilmiyorum oğlum, onu Avustralya ya götürmek daha mantıklı geliyor.."

Avustralya mı? Oraya mı gideceğim.. ama istemiyorum ki. "Anne.." annem hemen bana döndü ve yanıma geldi.

"Oğlum bir yerin mi ağrıyor?"

"Hayır, sadece.. Avustralya ya mı gideceğiz?.."

"Bilmiyorum oğlum, sevgilin onda kalmanı istiyor." Sevgilim??

"Sevgilim?"

"Efendim bebeğim?" Hyunjin'in sesi ile oraya döndüm. Bana kaş göz yapıyordu. Anneme tekrar döndüm ikimize şüpheli şüpheli bakıyordu.

"Sevgilim sen bende kal hm? Ben sana çok iyi bakacağım." Hyunjin'in dedikleri beni şoka ugratirken neler olduğunu algılamaya çalıştım.

Hyunjin kendini benim sevgilim olarak mı tanıttı?

Just wrong -HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin