Bugün babamsız ilk günümde ne yapacağımı bilmiyordum.Büyük bir ihtimalle evden atılacaktımda zaten telefondan ev ilanlarını açıp bakmaya başladım derken bir mesaj geldi. Telefona baktığımda ev sahibinden di ne istiyor du bu şimdi?
Ev sahibi: ne zaman evimden çıkacaksın?
Sen: şuan gidecek bir yerim yok bulana kadar kalsam olurmu?
Ev sahibi : Baban 2 aydır kirayı ödemedi derhal bugün evimden defol.
Sen: siz çok acımasız ve vicdansızsınız.
Ev sahibi: Benden sana bir tavsiye acırsan acınacak hale gelirsin.Doğru söylemiş di aslında.Bu zamana kadar bütün acıdığım insanlar yüzünden bu durumdaydım.En başta annem olmak üzere;
Annem babam ile evlenmeden önce hastaymış ve bu durumu babama söylememişler.Babam onu çok sevmiş tedavisi için evini bile satmış.Babam amacına ulaşmış annem iyileşmiş.Annem ne yaptı hayatını ona bağışlayan adama ihanet etti hemde en yakın arkadaşıyla.Babam öyle zor zamanlar geçirdiki, her gün evde korkuyla yaşıyordum.
Bunları düşünürken gözümden akan yaşlara hakim olamadım ağlamaktan başım ağrıyordu.
Hemen Mineyi aradım kısaca olanları anlattım.Ve hemen hazırlanıp ev bakmaya gideceğimizi söyledi. Mine böylediler moralimi yerine getirmek için ortaya teklif sunar benim cevabımı beklemeden icraata geçer. Hiçbirşey yapmak istemiyordum, 'Mine seni keser çabuk kalk' dedi lütfiye ve çokta haklıydı.
Hemen hazırlanmalıydım.Hava oldukça sıcaktı dolaptan kısa siyah kot pantalonumu üstunede beyaz tişört alıp çıktım.
Kendime ev tutmaya gidiyordum ama bir gelirim bile yoktu ne yapacaktım hiç bilmiyorum.Geçinmek için bir işe girmem gerekiyordu.***********🥀
Bölümü nasıl buldunuz?