*Selin,Nazlı, Peri, Güneş ve Haluk otelde kahvaltı ediyorlardır. Selin lafa atlar.
Selin: Haluk Amca anneme ne zaman evlenme teklifi edeceksin?
Güneş: Selin!!
Haluk: Aa Lütfen Güneş ona kızma aslında Selin haklı baya bi zaman oldu ve ben evlenme teklifi edemedim. Benim hatam.
Güneş: Saçmalama Haluk. Ben evlenme teklifinin peşinde değilim ki? Ben sadece seninle beraber olmak istiyorum.
Haluk: :)) bende seninle beraber olmak istiyorum tek nedenim bu.
*Nazlı annesinin kulağına birşeyler fısıldar.
Nazlı: Anne bence bu adam seni oyalıyor. Benden söylemesi.
Güneş: O ne biçim laf? Nazlı sinirlendirme beni bak.
Nazlı: Ne anne ya seni gerçekten sevseydi evlenme teklifini şimdiye ederdi.
Güneş: Nazlı!
*Peri söze karışır.
Peri: Haluk Amca annem seni çok seviyor sen gerçekten onu seviyor musun?
Haluk: Tabikide çok seviyorum o benim herşeyim.
Nazlı iç ses: Bak bak yalanlara geeel. Senin ne mal olduğunu yakında öğrenecek annem Haluk kişisi bekle ve gör.
Selin: Ayy siz evlensenizde bizde sizin şu muhteşem evinizi görsek Haluk Amca :D
Haluk: Pek yakında :)
Selin iç ses: Allahım sonunda istediğim şey olucak galiba sana sonsuz teşekkürler allahım yaa ayy.
Güneş: Haluk ben odaya çıkıyorum hazırlanıcam havuz için hadi kızlar sizde gelin.
*Böylece Güneş kızlarla odada konuşma fırsatı bulur.
Güneş: Kızlar aşağıda söylediklerinizin çok ayıp sanki ben Halukla parası için evleniyormuşum gibi.
Nazlı: Anne o adam seni gerçekten sevmiyor bence ne diye onla aşk yaşıyorsun ki?
Selin: İşte Arızaa her yerde Arıza.
Güneş: Nazlı şu tatili bana zehir etme yavrum. Lütfen ya lütfen!
Peri: Heyy sizin annemle alıp veremediğiniz ne? Herşeyden önce annemin mutluluğu önemli!
Nazlı: Bak bak laflara bak.
Selin: Ben aşağıya iniyorum. Havuza giricem.
Peri: benide bekle abla
Nazlı: benide bekleyin yaa
*Peri, Selin ve Nazlı havuzda yüzüyorlardır.
Haluk: Güneş iyimisin hayatım bi sorun mu var?
Güneş: Yooo ne sorunu olabilir ki?
Haluk: Bilmem yüzün düşük gibi.
Güneş: iyiyim ben ya merak etme.
Haluk: peki.
*Selin, Nazlı ve Peri havuzdan çıkarlar meyve suyu içmeye giderler. Arkalarındanda Haluk gider.
Haluk: Pişşt kızlar kızlar
Selin: Aa Haluk Amca ne oldu?
Haluk: bişey yokta size bişey söyliycem akşam annenize evlenme teklifi edicem. Bana yardımcı olur musunuz?
Nazlı: beni karıştırma
Selin: sus be arıza bal gibide edeceksin yardım annemiz için
Haluk: Nazlı lütfen.Nazlı: Tamam iyi be hadi planın ne söyle
*Haluk kızlara planını anlatır. Ve akşam olur. Güneşler yemeğe iner.
Güneş: Aa neden suskunsunuz söyleyin bakalım.
Peri: Yoo annem ne suskunluğu yemekte konuşulmazmış ya hani
Güneş: sabah öyle demiyordunuz ama :)
Selin: Şeyy evet haha
Güneş: Haluk nerde kızlar?
*Arkadan Haluğun sesi gelir.
Haluk: Burdayım!
*Güneş arkasını döner.
Güneş: Hayatım gelsene buraya.
Haluk: Güneş ben seni çok seviyorum. Ve ömrümü seninle geçirmek istiyorum. Lütfen bu teklifi mi kabul et. BENİMLE BİRLİKTE BİR YOLA GİRMEYE VAR MISIN? BENİMLE EVLENİR MİSİN?
*Güneş bu sözlere çok şaşırır ağlamaklı olur. Etrafta evet evet evet evet diye sesler gelmeye başlar Güneş heyecanlanır ve evet diye bağırır. Daha sonra Haluk ile birbirlerine sarılırlar. Selin Nazlı Ve Peri de alkışlarlar. Bugünde böyle biter...