Merajuk

11.6K 49 0
                                    

Kaki Nina tidak lagi mampu berdiri selepas keluarnya air dari vaginanya, Adriel yang bersedia pun dengan pantas memegang tubuh Nina dari terjatuh, Adriel membawanya ke dalam bilik air untuk membantu Nina mandi.

Kerana Nina berjalan agak perlahan, Adriel pun merasa bersalah dan menggendongnya, dan juga membantunya pakai baju untuk tidur.

Di atas katil

"alaa sayang, sorry laa, abang janji dah tak buat dah" kata Adriel yang cuba memujuk Nina yang sudah merajuk dan membelakangi Adriel. Nina hanya diam tanpa berniat sikit pun ingin memaafkan Adriel.

Adriel tidak insaf, dia mulai menggunakan cara lain dengan harapan dapat mengurangkan rasa marah dari Nina. Adriel mulai merapatkan tubuhnya hingga menghimpit Nina.

"Apa ni!!, dah la Nina dah taknak tidur dengan abang!!" Nina pun keluar dari bilik Adriel dan berlari masuk ke dalam bilik Adrith lalu mengunci pintu tersebut dengan pantas.

"Nina!!, bukak pintu ni sayang, malam ni turn abang, takkan la abang kena tidur sorang" kata Adriel yang setengah menjerit dari luar pintu, kerana dirinya sudah mulai merasa ngantuk dia pun berbalik ke biliknya untuk tidur.

Dan rupa rupanya Adrith balik 10 minit kemudian selepas Nina masuk ke dalam biliknya, Adrith balik sebab latihan basketballnya dibatalkan sebab coach demam. Jadinya Adrith pergi lepak dan balik lewat malam.

Ketika Adrith masuk ke dalam biliknya, dirinya agak pelik setahunya pagi tadi dah tutup semua suis tapi sekarang kipas dan aircondnya terbuka. Dan Adrith perasan jika ada Nina yang tengah berselimut atas katilnya.

"sayang? kenapa nangis ni, alooo sayang tanak nangis nangis dah, I ada kat sini, meh peluk sayang, okay okay tell me what's wrong" Adrith terus ikut baring dan memeluk Nina yang menangis teresak esak.

"Abang Adriel....." Nina menceritakan apa yang berlaku dari a-z, telinga Adrith yang mendengar itu sudah pun mulai memanas, dirinya tak segan meninggikan suara dengan Adriel walaupun jarak umur mereka yang berbeza.

"gila punya orang tua tu, dah horny sangat sewa jela yang kat club tu, Nina jugak jadi mangsa, memang tak boleh nak harap!!" Adrith mulai bangun dari katilnya ingin memukul Adriel yang berada di biliknya namun Nina menahannya kerana malam sudah pun lewat.

"sayang dengar sini, if apa apa jadi bagitau abang eh, abang ada kat sini untuk dengar semua cerita dari sayang, jangan pendam okay? tak baik pendam ni sorang sorang, abang janji abang akan jaga Nina macam baby abang".

Adrith berkata dengan serious sambil menggosok lembut belakang Nina. Nina hanya mampu tersenyum kala diri ditimpa rasa sedih tetapi Adrith masih lagi mampu membuat dirinya tersenyum, Nina dapat merasakan Adrith lah tempat pulang selepas mamanya Amanda.

"okay jom, meh abang tolong basuhkan muka untuk sayang I nii" Adrith terus menggendongnya membawa masuk ke dalam bilik air.

Di atas katil

"aaa baru lah fresh kalau macam ni, okay jom tidur, eh bau wangi apa ni?" tanya Adrith lalu mendapat tahu bau yang wangi itu ialah pipi Nina. Adrith terus mencium pipi Nina, Nina hanya pasrah dan memejamkan matanya sudah sedia untuk digomol buat kali yang kedua.

Adrith yang geram terus menggomol seluruh muka Nina tanpa heti selama 2 minit, "abangg macam mana nak tidur kalau abang gomol macam ni!!" kata Nina yang mulai marah.

"okay okay tak buat dah, okay jom tidur"

Adrith pun menarik selimut dan memeluk Nina dengan sangat erat, Nina membalas pelukannya tak kalah erat, membuatkan dirinya merasakan sedikit terhimpit, seperti biasanya kebiasaan Nina ketika tidur iaitu menggosokkan hidungnya ke leher seseorang dan ia melakukannya sekarang di leher Adrith.

"sayang geli hahahaa, jangan gigit sudah" larangan dari Adrith adalah seperti perintah bagi Nina, Nina terus menggigit dan menjilat leher Adrith meninggalkan kesan kissmark memenuhi lehernya.

"dah penat dah sayang, I tidur eh" - Adrith
"Nina pun nak tidur laa okay okay jom, haha bestnya dapat tidur dengan abang" Nina
"mana tak bestnya dah penuh leher dah ni penuh tanda" Adrith hanya pasrah dengan semua ini, dia siap menjawab soalan soalan yang rakannya tanya pada hari esok.

The Step Brother's ProtectorWhere stories live. Discover now