Sakura hayatını değiştirip güçlü olmak için Tsunade'nin yanına gitmiştir.
Sakura'dan :
Tsunade'ye büyük bir hayranlıkla bakıyordum. Hayatımı kurtardıktan yıllar sonra Tsunade'yi böyle yakından görmek beni heyecanlandırmıştı. Tsunade'nin yanında olmak bile bana zayıflığımı unutturmuştu.
Ben , Naruto ve Sasuke gibi güçlü ve özel tekniklere sahip bir klandan gelmedim. Hatta tam tersine ben önemsiz bir klan sahip olduğum için 9 kuyruklu tilki yani Kyubi köye saldırdığında klanımın hepsi katledilmişti. Ancak Haruno Klanı o kadar önemli bir klan olmadığı için klanımın yok olması Konaha köyü için fazla büyük bir dert olmamıştı.
Bu duruma ne kadar üzülsemde bunu fazla kafaya takmamaya çalışmıştım. Ancak Uchiha Klanı katledildiğinde Konaha köyünün nasıl büyük bir üzüntü yaşadığını görünce ne kadar önemsiz olduğumu yeniden anlamıştım. Çünkü benim klanım katledildiğinde kimse bu kadar üzülmemişti. Bırak üzülmeyi kimse bana başın sağolsun bile demedi.
Haruno Klanının son üyesi olarak hâla klanımın kaderi benim ellerimdeydi. Eğer bütün dikkatleri üzerime çekecek kadar güçlenirsem insanlar Haruno Klanının zamanında Konaha köyü için nasıl fedakarlıklar yaptığını merak edip araştırabilirdi.
Eğer bunu istiyorsam da olabildiğince sıkı çalışıp güçlenmeliydim. İşte bu yüzden de şuan Tsunade'nin karşısındaydım. Bana bu dünyada yaşamak için bir şans veren o kadın , şimdi benim hayatımı ciddi anlamda değiştirebilirdi. Umarım beni öğrencin olarak kabul edersin Tsunade...
Tsunade bana sanki bir şeyler anlamaya çalışıyormuş gibi bakıyordu.
Heyecanlı bir şekilde "Tsunade-sama , sonunda sizinle yüz yüze konuşabiliyorum." dedim.
Tsunade kaçlarını çatarak "Sende kimsin ?" diye sordu. Bu soru üzerine hem şaşırıp hem üzülmüştüm. Çünkü beni hatırlamamıştı. Gerçi o olayın üstünden 7 sene geçmişti. Hatırlamaması normaldi ama o olayın üstünden isterse 50 sene bile geçsin ben yine de unutmazdım. Çünkü o olayın kurbanı bendim...
"Ben Haruno Sakura , 7 yıl önce Kyubi'nin köye saldırması sonucunda benim hayatımı siz kurtarmıştınız." dedim.
Tsunade birkaç saniye aklından o korkunç günü geçirdi. Daha sonra bana bakarak "Sen o pembe saçlı küçük kız mısın ?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...