Felix anyja egy proxy tag volt aki meghalt mikor gyermeke 10 éves volt. Emiatt Felix átkellett vegye a helyét és azokat a feladatokat kellett végeze amit a Slanderman kiszabott neki. Ezt 2 évig csinálta ameddig 1 eltorzult fura hang megnem szólalt a fejében és kérte hogy menjen el az erdő legködösebb részéig. Felix oda ment mert kíváncsi volt. Egy iszonyat ködös helyre ért és 1 elhagyatott házat talált. Rossz érzés kavargot benne így inkább elővette a fejszéjét. "Arra semmi szükség,, hallott 1 halk hangot aztán körbe nézett aztán egy fekete köpenyes alakot látott.
-Miért hívtál ide?
-Megszabadíthatlak Slanderman folyamatos parancsolgatásától ha akarod.
-Honnan veszed hogy zavar?
-Az arcodra van írva.
-Egyáltalán ki vagy te?
-Scy
-Mi ez? Valami rövidítés?
-Ja, na érdekel az ajánlat vagy sem?
-Igen
-Menj ZalgohozScy kitépett a füzetéből 2 lapot az egyiken 1 térkép volt a másikon meg 1 kard rajza. Felix megfogta a kard rajzot ami igazivá vált, Felix levolt sokkolva de tetszet is neki.
-Hogy csináltad?
-Bármit megteremthetek amit enged a képzeletem.
-Énis ilyen erőt akarok!
-Nagyon jó, akkor figyelj Zalgo tanításaira.Ezzel el is tűnt. Felix fogta a térképet és elindult Zalgohoz de a proxyk az útját álták. A kardja világítani kezdett, tudta hogy muszáj harcoljon velük de 1 cseppet úgy tekintett rájuk mint a családjára. Hosszas gondolkodás után a szabadság vágya győzött és rövid harcba szált velük és eltűnt a semmibe.
-Toby, Hoodie! Hova lett a kis taknyos??
-Szerinted én tudom?? Idióta!!
-Hát akkor... Menjünk é-és jelentsük urunknak..Felix egy szobában ébredt ahol Zalgo figyelte.
-Milyen jó... Új tanítvány..Mit gondolsz Levi?
-Ne szólíts így idegenek előtt! Tudod hogy asztrális gyilkos vagyok! Egyébként rendben van ameddig nem próbálkozik ostobaságal.
-Szóval rólad beszélt Scy.
-Esküszöm ő és én nem fogunk rabszolgaként kezelni.Ezután folytatta Felix a gyilkolást és Zalgo tanítványa lett.
YOU ARE READING
Felix az áruló - Creepypasta
HorrorEgy proxy és Slanderman egyik legjobb gyilkosa aki elárulja őt.