12. holding sahibi abimiz

366 33 20
                                    


altay'dan

büyük gün gelip çatmıştı, yaklaşık 2 saat sonra sınav vardı. ne garip ama değil mi? ölüm kalım meselesiymiş gibi bir sınava kimileri hayatını adıyor. evet geleceği büyük ölçüde belirlediği doğruydu ama bizi sömürmesi bana göre yanlıştı.

bu yüzden lise zamanlarını en güzel şekilde geçirmiştik biz. kalan son bir kaç ayda çok düzenli çalışarak hallediyorduk, zeka biraz da Allah vergisiydi.

uzun süre önce açılan, hepimizin olduğu gruba gelen bildirimlerle gruba girdim.

şampiyonluk son maça kalmasın

y

unis
olm sınav var amk ben feci heyecanlandım

mbappe
siker atarız raaadda kal

isom
sen hele bi aynı üniyi tutturama
o zaman ağzına sıçarım senin barış malı

keremim

dualarınızı okumayı unutmayın🙏🏽💞

siz
evet unutmayın.
önemli

ferdi malı
ulan bize bi şey oku desek hangi şarkı dersin amına koyduğum

apokerim
ferdi sanırım biraz sinirli

zaniolo
ferdi ardaya olan sinirini bizden nasıl çıkarıyor oynat bakalım

mert enes
zani sus

ferdi malı
ne sinirlenicem ardaya ya
arda bokumu ye @onnumara

on numara
ferdi kaç kere konuştuk
niye böyle yapıyorsun ki

siz
ne konuşmuşsunuz kaç kere alo

derviş baba
başladı bunun abi tripleri öf amk ben gidiyorum

ferdi malı
arda korkak biri

nando abi
tamam ferdi üzerine gitme şimdi
sınava gireceksiniz sonra konuşursunuz

ferdi malı
hep sonralara kalıyor zaten
çok geç olmasa bari

keremim
tamam tamam sakin olalım
herkes kalksın ve hazırlansın erken gitmek lazım

siz
evet erken gitmek lazım

ırz düşmanı
sen sus keremi onaylama

merdo
mauro

ırz düşmanı
tamam bir şey demedik

nando abi
hadi başarılar herkese
dağılın şimdi.

herkes çevrimdışı.

sınav yerine gelmiştik. şansımıza kerem, ben ve ferdi aynı okulda giriyorduk. çalışmamızın karşılığını alacağımızı düşündüğümüzden zerre gerilmiyorduk. olursa olur, olmazsa da dünyanın sonu değildi.

________

sınavdan çıkmış, hep beraber toplaşıp sahile gelmiştik.

"ulan amına koyayım resmen dinde kafam karıştı ya, utanıyorum kendimden." dedi barış.

"ben sana dedim ama sohbetlere gel diye, babam da o kadar çağırdı seni hayırsız." dedi kolumun altındaki kerem.

"harbiden lan altay bile gitti he." dedi ferdi.

"altay bile derken amına koyayım, dinsiz miyim ben orospu çocuğu." dedim.

"ya yürü git altay. sohbete bile keremi kesmeye gidiyordun Allah seni affetsin." dedi ismail.

"çok haklısın gel seni bir öpeyim." diyerek ismaili yanına çekti barış.

"nando abi ne zaman gelecekmiş?" diye sordu zaniolo.

apo önce telefonuna baktı, sonra yanıtladı.

"15-20 dakikaya gelir. son imzaları atacaklardı."

"vay anasını be. holding sahibi bir abimiz var." dedi mert.

"senin manitandaki varlık kimsede yok, hala milletin holdingini konuşuyorsun puşt." dedi yunus.

"enayi parası eziyoruz mertimle, bu bir yaşam tarzı." diye yanıtladı mauro.

"ulan bu nefretine rağmen sizinkiler de parayı kesmiyor ya helal olsun." dedi kerem.

"kessinler de onları magazinin ağzına düşüreyim, yerse." dedi mauro.

"zeki herif işte na yapacaksın." dedi halil.

aponun el sallamasıyla nandonun geldiğini anlamıştık.

"selam gençler."

"hoş geldin abi." diyerek yanıtladık hepimiz.

"sınavı sormuyorum bunu konuşmayalım şimdi. size bir haberim var." dedi.

"ne haberi?" diyerek heyecanla sordu kerem. bu tatlı haline karşı onu öpmeden edemedim.

"öf sen de bi' dur be bir şey dinleyeceğiz."diyerek el kol yaptı ferdi.

onu takmayarak önüme döndüm.

"ne oldu nando?" diye sordu apo.

"imzaları hallettim, bütün mal varlığı benim üzerime. ben de ilk olarak bizim için bir şey aldım." dedi.

"AY NE ALDIN?" diye bağırarak sordu ismail.

mert geriye doğru bakmadan eliyle ismailin ağzına vurdu. bunu nasıl yaptı anlamamıştım ama odağımı nandoya çevirdim.

"hep gittiğimiz o parkın yan arazisi satışa çıkmıştı ya, orayı aldım. aslında parka katıp almaktı niyetim ama izin alamadım. orayı dönüştüreceğiz kendimizce mecbur." diyerek gülümsedi.

"abi sen ne yaptın?" diyerek şokla baktı barış.

apo anın güzelliğiyle sevgilisine sarıldı.

"abi taşşaktan yürüyemiyorsun yeminle." diyerek gözlerini sildi yalandan ferdi.

"peki ne yapacağız oraya?" diye sordu kerem.

bir insan hep mi mantıklı konuşur, hep mi mantıklı sorular sorardı ya?

"aklımda bir fikir var ama onu oraya gittiğimizde anlatacağım." dedi nando.

geçiş bölümü olsun istedim, o yüzden biraz kısa. bir sonraki bölüm final. iyi okumalar, oy ve yorumlarınızı unutmayın💋

kekosun | alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin