Single Episode

179 18 15
                                    

(chaniyerim) hesabi ile birlikte yazılmıştır

Bu benim ilk ficim kötu olduysa kusura bakmayınn

Yıl 2006 (Hyunjin ve Felix 6 yaşında)

Felix'den

Bugün 1.sınıfın ilk günü çok korkuyorum ama hyunjin yanımda olacağına söz verdi bu yüzden biraz daha iyi hissediyorum. Tam okul için hazırlanırken kapı çaldı annem kapıyı açtıktan sonra bana seslendi "Felixx bak kim gelmiş" "Hemen geliyorum anneee" aşşağı indiğimde gelenin hyunjin olduğunu gördüm ve hemen boynuna sarıldım, oda bana sarıldı. Boynundan ayrıldıktan ayrıldıktan sonra hyunjin "Hadi çıkalım servis gelmek üzeredir." dedi. Dışarı çıktığımızda servisin geldiğini fark ettik ve hemen servise koştuk servise bindikten sonra servisteki ablaya selam verip hyunjinin yanına oturdum.

(1 saat sonra)

İlk tenefüsteydik ilk dersimizde sınıftaki arkadaşlarımızla ve öğretmenenimizle tanıstık ve şuan yeni tanıştığımız arkadaşlarımızla bahçede dolaşıyorduk.

Yıl 2024 (Hyunjin ve Felix 24 yaşında)

Felix'den

Bu akşam jisunglar geleceği için birazdan hyunjin ile markete gitmek için hazırlanmaya başladım.

Bu akşam jisunglar geleceği için birazdan hyunjin ile markete gitmek için hazırlanmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felix'in giydiği)

Son olarak parfümümü sıkıp tam kapıyı açtığım anda hyunjinle karşılaştım.

(Hyunjin'den)
Felix'in hazır olup olmadığını sormak için kapısının önüne gidip tam kapıyı açacağım anda bianda kapının açılmasıyla irkildim ve "Hazır mısın?" Felix "Evet hadi çıkalım" evden çıkıp arabaya bindikten sonra felix "Ben aciktım önce yemek yiyelimm" "Tamam ne yemek istersin" "Hamburger olabilirr" "Tamam herzamanki yere sürüyorum" felix'in kafasıni salladığını gördüğümde hamburgerciye sürmeye başladım. Sonunda geldiğimizde emliyet kemerini çıkartıp felix'e döndüm kemeri takılmıştı ve çıkarmaya çalışıyordu eğilip çözdüğümde "Teşekkür ederim Hyunjin-ah" diyip gülümsedi bende gülümseyip arabadan indim. Felix te indiğinde restorana girdik ve cam kenarında bir yere oturduk ardından hamburgerlerimizi sipariş ettik. Hamburgerlerimiz bittiğinde hesabi ödeyip çıktık çocuklar yarım saate gelirlerdi o yuzden hemen markete sürdüm marketten alıcaklarımızı aldıktan sonra hemen eve gittik şansa kapıda çocuklarla karşılaştık.

(Felix'den)

Yemek yiyip marketten bişeyler aldıktan sonra eve döndük kemerim takıldığında hyunjin üstüme dogru eğildiğinde kalbim deli gibi atmaya başlamiştı bir daha boyle bir şey yaşamak çok isterdim ama malesef hyunjin benden hoşlanmıyor bunlari düşünürken arabadan indim çocuklarin geldiğini gördüğümde gülümseyip önce jisung'a sonra teker teker çocuklara sarıldım.

(Yazardan; Çocukların ismi normal skz üyeleri işte.)

Ve "Hoşgeldinizzz" dedim hepsi aynı anda "Hoşbulduk" dediler hyunjin "Hadi içeri geçelim" dediğinde hepimiz eve geçtik eve geçip biraz sohbet ettikten sonra jisung, jeongin, seungmin ve ben mutfağa atiştirmalıkları hazırlamaya gittik yiyecekleri hazırlarken onlara arabada olan yakınlığımızı anlatım hepsi bir ağızdan "oooooo" demeye başladıklarında yanaklarımın kızardığını hissettim jeongin bir anda "Ya arkadaşlar size bişey söylicem" dediğinde hepimiz diyeceğini beklerken "Biz changbinle seviştik" hepsi bir ağızdan "NEEEEE!?" "Bebek ekmeğimizin götümü gitti şimdii!?" Jeongin "Evet, hadi içeri geçelim artık" hazırladıklarımızı oturma odasına getirip hyunjinin yanına oturdum ve filmi başlattılar bir zaman sonra filmden sıkıldığımız için artık içmeye başlamıştık.

Childhood Friend... (Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin