3️⃣6️⃣

501 57 107
                                    

"İki ay sonra"

Lisa's pov

Jennie, her iki ağır tedaviye de başlayalı dört ay olmuştu...

İlaçlar kisti küçültmeye başlamıştı evet, ama Jennie giderek kilo veriyor ve sıkça bitkin düşüyordu...

~

Haftasonu tatilindeydik. Sabah, iştahı olmasa da birkaç lokmayı zorla yedirmiştim...

Ona dinlenmesini söyleyip, bulaşıkları hallederek duşa girdim.

Başımda havluyla merdivenlerden aşağı indiğimde, mutfakta arkası dönük şekilde tezgahta bir şeyler yaptığını gördüm.

Gülümsedim ve arkasından ürkütmemeye çalışarak yaklaşıp, bedenine sarıldım:

L: Ne yapıyorsun güzelim ?

Boynundan öptüğüm esnada iç çekti:

J: Canım sıkıldı, Chittip anneden tarifi alıp sevdiğin tatlıdan yapıyordum...

Belini sıkıca sararak, boynuna uzun bir öpücük bırakıp kulağına fısıldadım:

L: Seni çok özledim...

Huzursuzca kıpırdandı:

J: Meşgulüm Lisa...

Tedaviye başladığından beri hiçbir şeye hevesi kalmamıştı. Bazen sevişme teklifimi reddediyor, bazense ortasındayken ağlamaya başlıyordu...
Hâl böyle olunca, işi yarım bırakıp teselli etmekten başka bir şey yapamıyordum...

Yine de şansımı denemek için  yutkundum ve burnumu kulağının arkasına sürttüm:

L: Bırak şimdi. Sonra birlikte yaparız...

Kıpırdanmaya devam etti:

J: Olmaz, hamurun beklememesi gerek...

Öpücüklerimi boynunun her yerine sıralarken, omuzlarını silkerek sitem etti:

J: Canım istemiyor Lisa...

Ellerim yavaşça göğüslerine çıktığında, birden bedenimi itince afalladım. Hemen ardından çığlık atınca, elini kestiğini gördüm ve bileğini kavrayıp birkaç havlu kâğıt kopararak kanayan yeri sarmaya çalıştım.

Kaşları çatılmıştı. Burnundan soluyarak yüzüme döndü:

J: Yaptığını beğendin mi ?!

Ardından kabın içine kan sıçramış cıvık hamura baktı ve oflayarak ağlamaya başladı:

J: İstemediğim hâlde neden zorluyorsun ?! Mahvoldu işte-e...

Bu kadar sert tepki göstererek ağlaması normal değildi...

Hayretle onu izlerken, bileğini elimden kurtararak hızlıca lavaboya yöneldi.

Ne diyeceğimi bilemeden sadece onu izledim. Hıçkıra hıçkıra yarasını temizliyordu...

Yutkundum:

L: Jennie...

J: Sus Lisa !

Birden bağırınca neye uğradığımı şaşırdım.

Anlaşıladı... Bu böyle olmayacak.

Çeşmeyi kapattım ve kucağıma aldım. İrkilmişti:

J: Ne yapıyorsun ?!

Diye sorarken, aynı zamanda kollarını boynuma sarınca, ses etmeden bulunduğumuz kattaki misafir lavabosuna yönelerek içeri girdim ve tezgaha oturttum.

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin