Chapter 31 (angels) - Τέλος

72 11 27
                                    

18 Φεβρουαρίου 2021 11:55 μ.μ.

(Hyunjin's pov)

Είμαι στο δωμάτιο του Minho και τον σκεπάζω για να κοιμηθεί.

Hyunjin: Καληνύχτα Minho
Minho: Περίμενε Hyunjin! (Μου κράτησε το χέρι)
Hyunjin: Τι?
Minho: Δεν είμαι καλά. Το ξέρεις.
Hyunjin: Αχ Minho... το ξέρω
Minho: Hyunjin...
Hyunjin: Ναι...
Minho: Θέλω να πεθάνω
Hyunjin: Τι? Όχι! Μην το ξανά πεις αυτό! Πρέπει να το παλέψεις! Θα τα καταφέρεις!
Minho: Δεν νομίζω να τα καταφέρω
Hyunjin: Πάψε! Θα τα καταφέρεις! Λοιπόν, αύριο θα πάμε σε μια ψυχολόγο. Εντάξει?
Minho: Εντάξει
Hyunjin: Καληνύχτα
Minho: Καληνύχτα Hyunjin

---

Το επόμενο πρωί, ο Hyunjin έχει συναντηθεί με τον Felix για να μιλήσουν.

Hyunjin: Δεν είναι καλά ο Minho. Δεν ξέρω τι να κάνω πια! Θα τον πάω σε μια ψυχολόγο. Έχω μιλήσει μαζί της για την κατάσταση του.
Felix: Ναι... Ίσως να κάνω και εγώ το ίδιο για τον Changbin. Του λείπει ο Han, ήταν οι καλύτεροι φίλοι
Hyunjin: Μακάρι να πάνε όλα καλά. Και εγώ έχω στεναχωρηθεί πολύ για τον χαμό του Han
Felix: Ναι και εγώ
Hyunjin: Φαντάσου πως είναι ο Minho που τον αγαπούσε τόσο
Felix: Ναι, πράγματι τον αγαπούσε πολύ
Hyunjin: "Δεν φαντάζεσαι πόσο". Έτσι μου είπε

---

6:00 μ.μ.

(Minho's pov)

Μόλις βγήκα από την ψυχολόγο και περιμένω τον Hyunjin να έρθει να με πάρει για να πάμε για φαγητό.

Μίλησα με την ψυχολόγο, καλή γυναίκα αλλά δεν νομίζω πως με κάνει να νιώθω καλύτερα. Ίσως πρέπει να δώσω λίγο χρόνο. Δεν ξέρω... νιώθω ότι τίποτα δεν θα με κάνει να το ξεπεράσω. Θέλω τον Han πίσω. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν. Τίποτα δεν είναι το ίδιο. Ήταν αυτός ο ένας! Αυτός ο ένας που έρχεται μόνο μια φορά στην ζωή σου και την κάνει όμορφη.

---

9:13 μ.μ.

Γύρισα σπίτι από την έξοδο μου, με τον Hyunjin. Είχαμε καιρό να βγούμε. Τον άφησα λίγο με τον Jeongin σαν ζευγάρι. Ο Hyunjin βέβαια επέμενε να έρθει μαζί μου αλλά εγώ του είπα να βγει με τον Jeongin και να περάσουν ποιοτικό χρόνο, καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί από την μια μέρα στην άλλη στον αγαπημένο σου.

Πήγα στο γραφείο και πήρα ένα μικρό χαρτάκι για να γράψω την επόμενη μέρα και ώρα με την ψυχολόγο.

Minho: Που είναι το στυλό μου? Να το

Πήρα το στυλό στα χέρια μου αλλά κατά λάθος έριξα το ημερολόγιο μου κάτω.

Dancer of the darkness (Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin