3️⃣7️⃣

558 47 57
                                    

"Birkaç gün sonra"

Jennie's pov

Lisa'nın teklifi gerçekten beklenmedikti.
Şaşırmıştım ama, bir yandan da çok mutlu olmuştum...

Bana sorduğu gün psikoloğumuz bayan Kim'le birlikte, bu konuyu uzun uzun konuştuk. Zaten kabul etmiştim ama yine de bayan Kim ve Lisa ile konuşmak çok iyi hissetirmişti...

Bayan Kim'in ofisinden ayrılır ayrılmaz Lisa, yetimhane müdiresi bayan Lee'yi arayarak geleceğimizi söylemişti.

Heyecanlıydık. Arabada giderken elimi sıkıca tutmuş ve sürekli öperek yüzüme tatlı bir şekilde gülümsemişti.

Uzun zaman sonra ikimizi de mutlu görmek, oldukça huzur vermişti...

Binadan içeri adımımızı atarken ona, ilk ziyaretimizde karşılaştığımız ufaklığı görmek istediğimi söyledim. Beni onayladıktan sonra bayan Lee ile görüştük ve işlemleri halletmeden önce, evlat edinmek istediğimiz yavrucağın yanına uğrayarak kendimizi tanıtıp, bizimle yaşamak isteyip istemediğini sorduk.

Henüz yaşı çok küçüktü, hâliyle utanarak  müdür yardımcısının arkasına saklanmıştı ama beş dakika kadar uğraştıktan sonra, nihayet bizimle konuşmasını sağladık.

Buradaki yavruların hepsi birbirinden özel ve güzeldi ama Yeonjun...

Onu ilk gördüğüm andan beri yüreğim anne sevgisine benzer bir şefkatle kabarmıştı...

Biraz konuşup, eğer kabul ederse yarın kendisini almaya geleceğimize ve canı istediğinde yuvadakileri görmeye getireceğimize dair söz verdik. Hatta öyle ki; istemediğini söylediği her an onu üzmeden, anlayışla karşılayarak arkadaşları ve bakıcılarına teslim edeceğimizi söyledik...

Hâl böyle olunca, bayan Lee ve müdür yardımcısı bay Kwon'la tekrar görüşüp, işlemleri yarın, Yeonjun bizimle gelmeyi kabul ederse öyle halledeceğimizi söyledik...

~

Ve işte büyük gün !

Gözlerimi açıp, yatakta doğrularak perdeden süzülen ve odayı aydınlatan güneş ışığına bakıp sevinçle gerindim.

En son ne zaman böyle heyecanlı ve mutlu uyandığımı hatırlamıyorum...

Soluma döndüğümde, eşimin yatakta olmadığını fark ettim.

Ayağa kalkıp terliklerimi giyerek, sabahlığımın iplerini bağladım ve banyoya yöneldim.

Bir yandan poposunu sallayıp, diğer yandan mırıldanarak dişlerini fırçalıyordu...

Kendi kendime kıkırdayarak başımı salladım.

Şapşal sevgilim benim...

Aynadan yansımamı görünce, arkasını döndü ve ağzının köpüğüyle genişçe sırıtıp el salladı.

Gülerek göz devirdim ve yanına yaklaşıp, fırçasının sapını tutarak kaldığı yerden fırçalamaya devam ettim:

J: Günaydın sevgilim.

Dediğimde, anlaşılmadığı hâlde cevap verdi:

L: Gugaydığ ahkıv...

(Günaydın aşkım diyor dkxmsnxj 😭😭😭)

...

Mutfakta güle oynaya kahvaltımızı yapıp, hemen toparladıktan sonra uçarak üstümüzü değişmeye gittik...

İkimiz de özenle hazırlanmıştık. Lisa benden de heyecanlıydı ve bir ara "takım elbise giyeyim mi ?" Diye sormuştu. Ben de kıkırdayarak ona abartı olacağını söylemiş ve kıyafet seçmesinde yardımcı olmuştum...

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin