Deli gibi dans ediyordum. Sevgilimden 1 hafta önce ayrılmıştım. Aldatıldım. Ben çok ağlamıştım. Çok seviyordum. Ayrıldığım geceden sonra hep bara gidip dans ederek içimdekileri -kafamdakileri- boşaltmaya -unutmaya- çalıştım. Başarıyordum da artık kimse umurumda değildi.
Dans etmekten yorulduğumdan ve biraz da uykusuz olduğumdan direk orada ki deri koltuklardan birine oturdum. Siyah parlak elbisem oturunca fazla yukarı çıkmıştı.
Düzeltirken etrafa bakıyordum ki, Bir anda gözlerim bir çift siyah irislere takıldı. Bana öyle bir bakıyordu ki utanma hissi doğmuştu içimde.
Gözlerimi kaçırmak zorunda kaldım. O irislere bakmak güç isterdi. Sanki o herşeyden, herkesten üstün gibi bir görünümü vardı. Niye böyle düşünüyordum bilmiyordum ama gerçekten öyle gibiydi.
Başımı bir sağa bir sola hızlı bir şekilde salladım. İyi gibi değildim. Karşıdan bir barmen gelip yan masaya şarap veriyordu.
Tam gidecekken onu kolundan dürttüm.
"Bana da şarap getir."
Barmen başını sallayıp bar masasına doğru ilerledi.
Ben de boş durmayıp deli gibi dans edenlere bakıp sırıttım. O sırada barmen çoktan şarabı getirmişti. Teşekkür edip bir yudum aldım.
Bacak bacak üstüste atıp yudumlamaya devam ettim. Siyah ve mat görünümlü olan çantamdan telefonumu çıkarıp saate baktım.
Saat 01:47'ydi.
Çok yorulmuştum, Eve gitmek istiyordum.
Şarabımı kafama dikip ayağı kalktım. Telefonumu çantama katıp bar masasına ilerleyip hesabı ödedim ve barın çıkışına doğru ilerledim.
Sadece en son 1 kadeh şarap içmiştim.
Ondan önce belki 3-4 kadeh hafif içki içmiş olabilirim ama ona göre nedense sendeliyordum ve başım hafiften ağrımaya başladığını hissetmiştim. Topuklu ayakkabılarımın ucunun kırılmasından korktuğum için arabalara tutunarak kendi arabama doğru ilerlemeye çalıştım.
Çok fazla araba olduğundan neredeyse arabamı sonlara doğru park etmiştim.
Sonunda arabama vardığım da nedense bir türlü çantamdan çıkaramadığım araba anahtarını aramaya çalıştım.
Ve başarıyla bulduğumda hemen kilidi açmamla birlikte arabaya binip kapıyı kapattım.
Dikiz aynamdan arkamda ki bir arabanın çıktığını gördüm.
Camı sonuna kadar açıktı direk görebiliyordum. Bu oydu. Bana nasıl baktığını adlandıramadığım o adam.
Bana bakıyordu. Hangi açıdan baktığını pek anlamasam da. Arabayı süren kendisi değildi bir adamı vardı. Demek ki baya zengin biriydi.
Gözlerimi kaçırıp dikiz aynasını onu göremediğim bir açıya getirdim ve anahtarı kontağına yerleştirdim ve çevirdim.
Arkama bakarak arabayı çıkışa doğru sürdüm ve sonunda bardan uzaklaşmaya başladım.
Sakin bir şekilde arabayı sürüyordum. Dikkatli olmam gerekiyordu, Kendimin pek iyi olduğunu düşünmüyordum.
25 dakikalık bir yolculuktan sonra evime gelebildim.
Evim orta-küçük boylar da ve 2 katlıydı.
Arabamı bahçeme park edip anahtarı kontaktan çıkardım.
Arabadan inip kapıları kilitledim ve kapıya doğru ilerledim. Çantamdan evin anahtarını çıkarıp kapıyı açtım.
Kapıyı kapattıktan sonra kilitledim ve evin anahtarını, araba anahtarını vestiyere bıraktım.
Mutfağa doğru ilerleyip dolaptan bardak çıkarıp masa da duran sürahiyi alıp bardağa su doldurdum.
Yavaş yudumlayarak sonuna kadar bitirip yukarıya, odama doğru ilerledim. Çantamı makyaj masama bırakıp giysi odama ilerledim. Evet evim biraz küçük olsa da kıyafetlerim için bir oda ayırdım, fazlasıyla kıyafetim vardı.
Uyku pijamalarımı çıkarıp elbisemi kirli sepetime attım ve pijamalarımı üzerime geçirdim.
Tabii makyajımı da silmem gerekiyordu bu yüzden makyaj masama oturup makyaj temizleme suyu ve makyaj temizleme bezimi makyaj dolu çekmeceden çıkardım ve makyajımı silip geri koydum ve ayaklanıp banyoma ilerledim, dişlerimi fırçalamam gerekiyordu.
Banyo da işlerimi bitirip odamın ışığını kapattım.
Telefona hiç bakmadan uyumaya karar verdim ve yatağıma girip zaten uykuya ihtiyacı olan gözlerimi kapattım ve derin aynı zaman da uzun bir uykuya daldım galiba yarın geç uyanacaktım...
İlk fic'im olduğu için biraz kötü olmuş olabilir ama desteklerseniz çok sevinirim, ve kendimi geliştireceğim desteklerinizle birlikte..😧💙
Diğer bölümü gelecektir kısa süre de, takipte kalın! 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘞𝘪𝘯𝘦.
RomanceJennie, Eski sevgilisinden sonra barda her gün dans ediyordu. Ve onu izleyen bar sahibinin arzulu bakışlarından habersizken..