KG-10. Bölüm-

369 17 2
                                    


~~~~~~~~~~~~~~~

Merhaba arkadaşlar bir çoğunuz mesafeli olduğumu söylemiş özelden. Aslına bakılırsa bu benim yayınladığım ilk kurgum ve sizlerin nasıl tepki vereceğinizi bilemediğim için çok cıvıtmak istemedim. Hikaye hakkında da yorum yapmadığınız için bunu anlamak benim için daha zor oluyor. Hikaye hakkında paragraf arası yorumlarınızı yazmayı unutmazsanız sevinirim. Vote atmayı ve instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
Seviliyorsunuz.
-1236 kelime-
💜

~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah kahvaltı yaparken ağabeylerime döndüm. Ne dicektim bilmiyorum. Utanıyordum neden bilmiyorum ama utanıyordum. Bir kaç kere söylemeye hazırlanmışken son anda vaz geçmiştim. Yine öyle bir anda Hamza ağabeyim fark etmişti artık.

"Güzelim iyi misin? Bir şey mi oldu?"

"Şey ağabey ben bir şey dicem size."

"Hayırdır Dilde kötü bir şey yok ya?"

"Yok. Dün akşam Agir ağayla konuştuk bu gün buluşmak istiyor. Okul çıkışı."

"Tamam Dilde anladık sen niye stres oldun şimdi."

"Offff bilmiyorum ağabey utandım birden."

"Utanılacak bir şey yok güzelim sen Agir ağa ile nişanlı sayılırsın istediğin zaman yanına gidebilir yada o senin yanına gelebilir."

"Hem sen kötü bir şey yapmıyorsun ki Dilde'm."

"Yok ağabey yapmıyormuşsun zaten birden böyle düşününce garip hissettim ağabeyimsiniz sonuçta."

"Dilde'm sen düşünme böyle şeyleri biz hallederiz Hamza ağabeyinle akşamı. Sen git istediğin gibi eğlen konuşun sıkıntı yok güzelim." Sevinmiştim. Allah'a tekrar şükrettim bana böyle iyi kalpli, düşünceli  ağabeyler verdiği için.

"Dilde?"

"Efendim Harun ağabey."

"Bizi Agir ağadan daha çok seviyorsun değil mi?"

"O nasıl söz ağabey. Tabi ki sizi Agir ağadan daha çok seviyorum."

"Biliyorum güzelim ama her zaman bizi en çok sev." Kıskançlık yapıyordu canımın içi Hamza ağabeyime baktığım zaman ne yapmak istediğimi anlamış gibi baş salladı.

"Aaa ama olmaz öyle ağabeyim. Evlenicem ben kocam olacak sonra çocuklarım olacak. Unuturum ki ben sizi."

"Ne?"

"Duydun işte ağabeyim evlenene kadar sürer sizin sevginiz."

"Dilde şaka yaptığını söyle."

"Hayır doğru söylüyorum."

"Gitmiyorsun bu gün Agir ağanın yanına çıkışta ben alıcam seni. Sadece bu gün her zaman evlenene kadar ben bırakıp ben alıcam seni."

"Ağabey-"

"İtiraz istemiyorum Dilde."

"Peki."

"Aferin güzelime."

"Harun abartmadın mı?"

"Ne abartıcam madem bizi  sevmiyecek evlenene kadar da dizimin dibinden ayrılmasın."

"Tamam ağabeyim sen nasıl istersen istersen öyle olsun." Kıskanıyordu paşam. Eh suyuna gitmek lazım.
"Ee kalkta okula bırak beni."

"Tamam güzelim geldim. Hamza sofrayı sen kaldır koçum çıktık biz."

Küçük gelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin