"Hadi lan atsana şu topu"
"Patlama be oğlum"
Ve 33 Numaralı oyuncu Taehyung,
Topu 24 Numaralı oyuncu Yoongiye pasladı ve topu potadan geçirdi .Ve evet sayın seyirciler son sayıyla birlikte takımımız 6 farkla şampiyonlukta çeyrek finale yükseldi bravo çocuklar. Bravo size işte buu.Sahalarda görmek istediğimiz haraketler budur sayın seyirciler.Çatlamış sesiyle konuşan spikeri dikkate almayan ikili.
Taehyung Ve Yoongi herzamanki gibi koşarak omuzlarını çarpıştırdılar."İşte bu be"
"Helal lan Tata"
Yoongi her maçtan sonraki gibi karşı takımla tebrikleşip centilmenlik ederken .Taehyung da heycan ve mutluluktan beklemeden,koşup babasına sarıldı.
Yoongi'nin babası burda değildi.
Yoongi alışmıştı ama bu maç için söz vermişti babası ona geliceğini söylemişti ama o sırada metresinin yanında'idi.Yoongi bunu tahmin etmişti ama ihtimal vermemişti çünkü babası Yoongi için yoongide babası için çok kıymetliydi.Ona böyle birşeyi yapmış olamazdı.Ama eğer böyle birşey varsa Yoongi babasının yüzüne bakmazdı zaten.Annesinin hatrı için üstelemek istemiyordu,ama bu sahada bir çok galibiyet kazandı ,babası bunların hiç birini göremedi.Yoongi hep hayalini kurdu .
Basketbolu bana öğreten babam beni galibiyet alırken görseydi benimle gurur duyarmıydı diye.Tabiiki de duyardı,benim aslan oğlum diyede övünürdü belkide .Yoongi böyle şeyleri düşünmeyi çoktan bırakmıştı zaten. Şuan Önemli olan tek şey galibiyetiydi.
Karşı tarafla selamlaşmayı bitiren Yoongi kaptanı olduğu takımla birlikte karşı takım sahadan çıkmadan asla sevinmezdi . Çünkü İlk maçlarını hatırlıyordu Yoongi ,ilk maçında kaybetti diye nekadar üzülmüştü kaç gün yemek yememişti hatırlamıyordu bile,ama ogünden beri sevindiği ve örnek aldığı tek şey karşı takım onların gözünün içine bakarak sevinmemiş olmalarıydı.O günden beri her seferinde tembih ederdi takımını Yoongi.Bir süre sonra takım alışmış ve rakip takım sahadan çıkmadan sevinmezlerdi.Hakemler ve hocalarıda Yoongi 'nin en çok. Bu yanını severlerdi .Bu haraketiyle Onların taktirini alırdı Yoongi hep, ama taktir edilmek için yapmıyordu ki o ailesinden ve içinde bulunduğu hayattan böyle öğrenmişti.
''Tufan amca babam gelmedimi ?"
Ona amca diyordu çünkü hem Yoongi'ye amcalık yapıyordu hemde her maçına işleri olsa bile erteliyip en önden gelip tezahürat yapıyordu, hem oğluna hemde yiğenim dediği ama oğlu gibi gördüğü Yoongi'ye.
"Yok uşagım bubanın biraz işleri varmış oyüzden gelemedi beni
gönderdi dediki git Tufan benim yerime aslan oğluma destek ver diye "Yalan söylüyordu Yoongi de bunu biliyordu ama inanmış gibi yapıp ses etmedi .Tufan amcasına kızamıyordu çünkü o sadece bu konuda yalan söylerdi Yoongi'ye .
"Baba biz üstümüzü değiştirelim .Siz bizi beklemeyin burdan sonra Hobi Hyung'un yanına gidicez zaten.''
"Eh tamam öyleyse hadi ben gidiyrım siz de ha böyle durmayin hasta olursuuz hayde evde goruşurk"
'Görüşürüz baba''
"Güle güle Tufan amca"
"Hadi gel lan soyunma odasına gidek "
Diyerek Yoongiyi kolunun altına çekti ve saçlarını karıştırdı.
Soyunma odasına gidip üstlerini hallettikten sonra .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Aleminde Yoonmin Ve Bts
RandomEşkiya Dünyaya hükümdar olmaz ve BTS birleşirse ne olur??