10: Public

7.3K 14 2
                                    

"Kau tak pakai seluar dalam ?" tanya Amin menyentuh belakang bontot aku. "Ummm" aku alihkan wajah ku ke tempat lain. Celahan kelangkang nya sudah keras dan mula gesel di belakang bontot ku.

"Aku horny" kata Amin bernafas panas di leher ku. "Jadi ?" tanya aku balik dengan sengaja. "Jadi kau kena bertanggungjawab" Amin turunkan zip dan keluarkan batang. Batang 6 inchi sudah menegak dengan keras.

"Macam mana kalau orang nampak ?" tanya aku tengok kiri kanan. "Tak dak orang nampak pun" kata Amin. Tanpa membuang masa aku angkat skirt keatas.

Amin memasukkan duit sejumlah 500 ke dalam beg aku. Tangan kiri diturunkan ke bawah dan mula menyentuh bahagian pussy ku. "Umm" wajah ku terjatuh ke bahu nya. "kenapa sayang ? Sayang dah tak sabar nak batang masuk dalam pussy u?" tanya Amin senyum sinis.

Dua jari termasuk ke dalam pussy ku. Aku luaskan kaki aku untuk mudahkan dia untuk fingerings. "Senang nya kerja aku" dia mula lajukan gerakan finger ke dalam pussy ku. "Ahhh ahh"

Badan di tonggek ke belakang sedikit dan Amin melajukan lagi finger di puki aku. "Ahhh ahhh" Amin mencium mulut aku supaya orang awam tidak mendengari suara desahan ku yang agak kuat.

"Banyak air kau ni. Ni mesti kau tengok batang panjang dari lelaki stranger, kan ?" tanya Amin gesel pula batang di pussy ku. "Ummm. Masukkan..."

Amin ketawa kecil. Tanpa membuang masa, Amin terus masukkan batang 6 ingin yang sudah lama mengeras ke dalam pussy aku.

Plop !

Mata mula naik keatas kerana kesedapan yang diberikan oleh Amin. Tambah pula berada di tempat public, memang bertambah lagi kesedapan lah. "Sedap sayang ?" aku angguk kepala pada pertanyaan Amin.

Plop plap plop plap!

"Ahhh ahhh ummm"

Amin menujah batang nya ke dalam pussy ku dengan laju dan agak kasar. Dia menarik rambut ku belakang sementara aku pegang pemegang tangga. "Ahh ahh"

"Pancut luar-" kata aku toleh belakang. Amin hanya angguk kepala walaupun masih dalam mood keseronokan menujah.

Batang dikeluarkan dari pussy ku dan aku membuka mulut. Dia memancut air mani ke dalam mulutku.

Crott crott

Amin mengeluarkan batang dari mulut aku dan batang nya mula kendur. Di dalam mulut ku terdapat air berwarna putih pekat. Ia nya agak banyak. Mungkin dia horny tengok perempuan sexy yang lalu lalang? Tambah pula ada yang pakai seluar ketat sampai nampak bonjolan bontot.

"Telan" arah Amin. Aku menelan air mani dengan perlahan-lahan. Semasa air mani menurun ke tekak aku, dia berasa amat pekat dan membuatkan ia tersekat di tekak. Perlukan sesuatu untuk hilangkan nya.

Amin hulur tisu kepada ku. "Lap bibir kau tu" kata Amin zip semula seluar. Baju kemeja diikat pada bawah dress pendek aku. "Lain kali pakai seluar dalam. Kau sengajakan nak bagi aku keluar duit banyak untuk kau"

"Barulah nampak romantik" kata aku peluk lengan nya sambil berjalan masuk ke kedai bakery yang ada di sekitar itu.

Wild Cat & Man 🔞Where stories live. Discover now