0,9|Şeytan ve Astları
∞
Şuan nelere tanık oluyorum bir bilseniz...
Mori ve Dazai bakışıyor, fukuzawa bana bakıyor ve sorguluyor, Yosano tetikte, Akutagawa ha'siktir napıyorum lan ben burada havalarında ama meraklı...
Allahım çok eğlenceli!
-" Amanın~ Mori-san. Belli ki Dazai-kun bir şeyleri yanlış anlamış, ve doğrulamak için sizi çağırmış. Onun adına bizzat-"
Dazai-" Chu-chan! Neden benim yerime konuşuyorsunuz ki? İyi niyetiniz için teşekkür ederim, ancak yanlış anlama yok. Mafya'yı çağırma sebebim, bu aralar birilerinin, ya ihanet etmeye hazırlanması; ya da haince planları ile insanları kandırması. Bu kişinin ne yapmak istediğini öğrenmemiz gerekiyor, değil mi?"
Hainlik diyor.
Kesin Fyodor'dan bahsediyor, bende benim hakkımda konuşacak sanmıştım.😊
Dazai-" Ve bahsi geçen kişinin ismi-"
-" Fyodor Dostoyevsky."
Dazai ile tekrar göz göze geldik. Bu göz göze gelmeler sürekli bana ya hint dizilerini ya da şunu hatırlatır...
Gözlerin gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi gözlerimiz göz göze gelirdi güzel gözlüm.
Öhm. Bu, henüz konumuz değil.
-" Bahsettiğiniz şahsiyet, birkaç yıl önce mafya tarafından yakalanan, ancak eski bir yöneticinin aptallığı yüzünden önemli olan tüm dosyaları yakıp giden adam. Fyodor, Şeytan Fyodor Dostoyevski. "
Ve kendisi kısa bir süre önce anlaşma yaptığım sözde astım.
-" Değil mi Dazai-kun?"
Dazai bana 5. Sezonda Nikolai onlara iğne ve zehir verdiğinde iğneyi koluna saplar ve zehri kendine aktarırken sahip olduğu sırıtmayın az buçuk daha korkunç olanını sunuyor.
Ne harika bir dost! ^^
-" Haha.."
Dazai-" Evet, elbette Chu-Chan! Her zamanki gibi çok zekisin!"
Tamam...
Hadi bunda bir anlam aramayalım, olur mu?
Mori-" Chuuya-Kun,"
İğrençsin Mori. Chuuya'nın ismi en berbat senin sesinde amk.
-" Evet, Mori-san?"
Gülümsedi.
Mori-" Bu gizli bir bilgiydi, nereden biliyorsun? Sana söylendiğini hatırlamıyorum..?"
Olaylar olurken bizzat seyrettim, Pedofilli piç. Ama bunu bok öğrenirsin.
-" Oh~ O konu..."
Mori, Dazai ile aramda geçen gergin dakikaların farkında değildi. Ozaki de öyle.
-" Arşive bakarken öğrenmiştim~ Haha, tesadüf! ^^"
Dazai-" Ha, tesadüf?"
-" Evet, tesadüf!"
Dazai gülümsemesini büyüttü, bana yaklaştı ve yüzüme eğildi.
Hayır, sakinim, sakinim arkadaşlar. Sakinim.
Nah sakinim.
Yüzümü saklamakta iyi olmasaydım, çoktan Dazai ve Chuuya (ben) ile ilgili hayallerim olduğunu anlayabilirlerdi-!!
Ne utanç verici olurdu ama...
Dazai yüzüme eğilirken inatla kıpırdamadım. Aramızda birkaç -oldukça az- santim kalınca Dazai nefesini direkt boynumun yakınlarına verdi.
Huylandım...
Bir dakika, kendine gel Asya! O, yalnızca birkaç aşama için sana gerekli olan bir piyon!
Eğer işim bitince hayatta kalırsa...
O zaman belki-
KENDİNE GEL LAN!
-" Dazai-kun, sorun nedir?"
Dazai-" Hm? Bir sorun yok,"
Biraz daha yaklaştı.
Dazai-" Ama benim için."
Şimdi-! Şimdi lütfen yanlış anlamayın! " Sorun yok, ama benim için." Derken " Bir planın olduğunu düşünüyorum ( Buna eminim) ve eğer derhal durmazsan sorunların bitmeyecek, az sonra daha da çoğalacak." Diyor.
Lütfen, lütfen yanlış anlamayın. Çünkü yerinizde olsaydım... Ben öyle anlardım. :,)
Ellerini Dazai'nin yanaklarına yerleştirdim.
-" Dazai-kun, şuan önemli bir işimiz var."
Bu defa ben ona yaklaştım. -NEREDEN GELİYOR BU CESARET AMAN TANRIM?!-
burunlarımız neredeyse değdiğinde gülümsedim,
-" Mafyanın Şeytani Dahisi yapmazsa, Şeytan bir açıklama yapmalı. Haha.^^"
Gizliden verdiğim mesaj ile uzaklaşıp ahaliye döndüm.
-" Ace, mafyanın eski yöneticisi, Fyodor'un kandırmakta zorlanmadığı, ve ölmeyi kendi seçen aptal yani. Ace Fyodor'un yeteneğini yanlış anladı, hayır, fyodor herkese yeteneğini yanlış anlattı. Ace'ın Fyodor'a yaptığı teklif, aldığı cevap, kafasında kırdığı şarap şisesinin markası, fyodor'un saçını kurulayan çocuğun hayali- kısaca Olan her şeyi ve aralarında geçen tüm konuşmaları biliyorum."
Tamam... Bu sonuncuyu söylememeliydim.
Hem ajans hem mafya, - Evet Dazai dahili- daha büyük bir şokla bana bakıyor..
Elimi dudaklarıma koydum.
-" Ups..."
^^
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?
Mori-" Chuuya-Kun, bunları nereden biliyorsun?"
Chuuya-" ✨MaGİc✨"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- " Saying; Chuuya Nakahara "
FanfictionBsd Animesine Reenkarne oldum, ama tuhaf bir şey vardı. Ben... Nahakara Chuuya olmuştum. . . ** Fikir tamamen benimdir! Almayın, Çalmayın! UYARILAR Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cin...