1. rész- A találkozás

35 3 1
                                    

,,Nem vagyok bunkó, csak őszinte..."

⚪Hanna szemszögéből⚪

-Na de jó kezdődik a suli.-sóhajtottam belépve az ajtón. 

-Csak legyek túl rajta minél hamarabb.-gondolkoztam magamban.

10 perc késéssel beléptem a terembe.

-Jó reggelt kedves Hanna.-szólított meg  az ofő, Schott tanár úr.

-He?-vettem ki az airpodsot a fülemből hátra nézve.

-Talán tessék.-morgott tovább.

-Bocsánat.-morogtam vissza.

-Nem hallottam rendesen, mondja mégegyszer.-mondta engem szégyenítve ezzel.

-Bocsánat a késésért!!-mondtam szemforgatás közben.

-Semmi baj. Több ilyen ne legyen.-felelte.

-Névsor olvasást tartok, ha mondom a neved tedd fel a kezed és mond, hogy jelen. Így könnyebben betudom azonosítani, hogy ki kicsoda. -nézett végig az osztályon mosolyogva.

-Balog Panna?-nézett fel a papírjából.

-Jelen.

-Boldizsár Lex?

-Jelen.

-Csatár Csaba?

-Itt vagyok.

Csomor Leon?

-Meg vagyok.

-Fábián Max,

-Jelen.

-Hegedűs Boglárka?

-Itt vaagyook.

-Kövesdy Kázmér?

-Vagyok.

-Mór Szabolcs?

-Itt.

-Nagy Emma?

-Jelen.

-Németh Virág?

-Üdv.

-Pető Kristóf?

-Mivan velem?-nézett fel Kristóf mivel nem figyelt.

-Jézusom mond, hogy itt vagy te bolond.-szólt rá a barna hajú srác mellette.

-Pósa Jonatán?

-Itt vagyok. -emelte a kezét az a barna hajú srác.

-Szabó Hanna az itt van.-jelentette ki rám nézve. Már most meg lett jegyezve q nevem akkor mi lesz később?

-Szegedi Jázmin?

-Itt.

-És végül Tóth Zita?

-Los Angelesben van még!-kiálltotta Panna.

-Rendben. Köszönöm, hogy szóltál Panna, remélem nemsokára jön. Gyerekek ma nem lesz hosszú napotok. Összesen kettő órát kell itt lennetek az iskolában az ebéd szünetet beleszámolva. Majd a tanárokkal holnap fogtok találkozni, mert ma mindenkinek a saját osztályával kell lennie. A szünetek 15 percesek ott bármit lehet csinálni csak a suli területét nem lehet elhagyni. Nem lehet képeket videókat csinálni és azokat ki tenni a netre max magadról órákon tilos elővenni a telefont és a sulin belül SZIGORÚAN TILOS dohányozni illetve alkoholt fogyasztani.-jelentette ki a tanár úr.

-Rendben!- felelték néhányan.

-Az elkövetkezendő 10 percben barátkozzatok. Utánna kicsengőnél indulás kifele, mert kint is folytathatjátok.-nézett ránk a tanár mosolyogva.

A legnagyobb ellenségemhez vonzódva Where stories live. Discover now