Son bir gün. Ve ben seviniyorum ve heyecanlıyım ama en büyüğü korku dolu zamanlar geçiriyorum. Ben 19 yaşındayım.
Ama hayat yüzünden ve ailem yüzünden 85 yaşında gibiyim.
Ya ben en iyisi bileti iptal ettiriyim.
Of ya Off. Ben neden diğer kızlar gibi anne diye ağlayamıyorum.Ya intihar mı edeyim yani Allah ım ne zaman degerimi anlicak şu benim acayip ailem.
Özge de gelir . Dün çağıracaktım ama unuttum akıl işte.
Oturur , kahve içer, ağlar, eşya toplar, alışveriş yaparız.
Allah ım benim gevur ülkesinde ne işim var ya aaaaaa!
"Alo , özge 15 dakka içinde burdasın. "
"Kızım noldu yaa. Ipek noldu. "
-ve telefonu yüzüne kapattım. Ama o beni bilir. Iyi niyetimi.Yaz tatili için çok sabırsız ım. Belki de uçakta aşık olurum. Ay aynı aşk yeniden gibi. Gerçi onlar sonradan sevdi ama olsun.
Ve bende doğal olarak Türk dizilerini izlemeyi seviyorum. Digitürk sayesinde . Haklarını yiyemem valla , harikalar.
-Tık, tık, tık!
-kim o 'dedim gicikligina
-kim Kardashian
"Ay seni özge , hahahahhahaytAy sarılmayı özlemişim ona daha bir hafta önce görüşmüş olmamıza rağmen kankam o benim.
Anlattım gideceğimi felan. Bağırdı , "şimdi mi haber verilir ya ipek alacağı n olsun manyak kız. Ben simdi ne yapıcam sensiz ya sen bencil in tekisin. Insanlari hiç düşünüyorsun. Hele ben ne olucam şimdi."dedi bana özge.
Birden gözlerinden yaşlar geldi. Nu öyle görünce bende ağladım. O benim ruh öküzüm dü. Ama ailemle hesaplaşma m gerekiyordu.
Bir dakka ben ne dedim size, kahve içer, ağlar, vs.
Bakın şimdiden ağladık. Dedim " özge kendine gel.son 1 gün 1. Ağlamaya mi geldin? Kahve yapıyorum tamam mı bebeğim . Dedim.
"Tamam hain öküz"dedi bana ikimizde gülüştük.
Ve kahve olana kadar eşya topladık. Sonra kahve içerken oturduk.
Ve alışveriş için hazırlandı k.
Bana verdiği vasiyet de "ailen le olan kaderini görüş, ve bana hediye al , özledim Turkey imi.o hep Turkey derdi. "
"Emredersiniz Komutanım. "Dedim ve çıktık.
Alışveriş yaparken Kevin geldi. Özge nin ruh ikizi gevur un teki.
Ya bi dakka ben Özge yi Kevin dan önce tanıdım ve ben ruh öküzü oluyorum Hanfendi nin.
Ama gevur parçası birden hayatına giriyor ve ruh ikizi oluyor. Nerde bu adalet diye içimden isyan ettim. Ama ikisinin huzurunu tabi ki bozmadı m. Saat 2 ye geliyordu. Alışveriş den çıkıp sahildeydik.
Sonra ben ikisini başbaşa bırakıp evde eşyalarımı toplucam bahanesiyle yanlarından ayrıldım.
BMW më bindim siyah di. Türkiye YE uçakla gideceğim için doğal haliyle arabami sonradan aldiracaktim.
Ve ıssız evimdeyim. Ne hoş ama yarın uçakla ayrılıyor ipek burdan ev hanim. Diye evime konuştum. Kendi kendime.
Yorulmuş tum. Saat 4 .30 a geliyordu gece haliyle. Azıcık dinlemeyi derken uyuyakalmisim.
Saat 9 du .sabah olmuştu. Ve ucak 10.30 daydi. Ahh Özge yi arayamam açana kadar. Off neyse sakin olmalıyım. Giyindim , makyaj yaptım felan saat 10 oldu. Ben evden çıktım ve kendimi havaalanı na attım .
Saat 10.28 di hemen işlemleri yaptım ve atladım uçağa. Ya yetisemeseydim. Işte Türkiye macerası başlıyor. Heyecanlıyım hiç olmadığı kadar.ve korkulu derken uyudum müzik dinlerken sonra birden hostesin sesiyle irkildim. Yemek zamanı yedim, yedim. Off tıkandı m. Ve kitap okudum. Pucca günlüğü vardı yanımda.
Okudum, okudum , ağlar, Güler , heyecanlanirim bu kitapta. Yine m uyudum , hay aksiğğğ!
Ve ipek türkiyeye kadar uyudu.
Arkadaşlar iyi yorumlarınızı Oylarınızı okuma sayılarınizi bekliyorum. Yazım hataları için Üzgünüm, multimedya da ilk Merhaba da ben NIDA ÖZDEMİR .Adım ipek de IPEK BAYAR. Adım kaan da KAAN KAYA
VE birinci bölümde Ipek, ikinci bölümde Ipek var. Isim soyad uydurma. Fotoğrafta kileri tanıtmak için bilgi verdim. Iyi okumalar.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI
Romanceyazın aşık olan 1 çiftin nasıl mücadele verdiği bu hikaye de anlatıyor.