Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla karşılaştık.Bir az bir birimize bakıştıktan sonra yan tarafıma baktıkta Kayanı uyumuş halde gördüm.Umursamadan ayağa kalktım.Ama yaramın acısıyla inledim.Sesimden dolayı Kayanın gözleri açılmıştı.Hemen yanıma geldi.
"Güzelim iyi misin?"
"Çok iyiyim biliyor musun?Karanlık odaya kapatıldım,sinir krizi geçirdim.Ve en güzeli ne biliyor musun?Kendimi bıçaklamam oldu."
"Bak o bıçağın orda olmasından haberim yoktu."
"Olmasaymış da ben bir güzel delireyim dimi?!"
"Bunu sonra evde konuşalım miniğim olur mu?"
"Ben seninle hiç bir yere gelmiyorum"
"Sinirlendirme beni Filiz.Bal gibi de geliceksin ve bunu sen benden iyi biliyorsun!"
"Şimdi al şu kiyafeti giy ve gel.Seni bekliyorum burada."
Öküz işte ne olucak.Kendi istediği olmalı .Banyoya girip kiyafetimi değiştirmeye başladım.Omzumdan dolayı zorluk çeksem de sonunda başarmıştım.
Çıktığımda Kaya belimden tutdu.
"Çek ellerini üzerimden."
"Bence buna alışsan iyi olur hırçın kedim."
Kendisi huysuz ayı ama bana dediğine bak.Dışarı çıkıp arabaya doğru ireliledik.Aren şofer koltuğuna bizse arkaya geçtik.Camdan dışarıyı izlemeye başladım.
"Güzelim ağrın var mı?"
"Yok!"
Hiç bir şey söylemeyip gözlerini yumdu.Görünüşe bakılırsa yorgundu.Kafaya takmayıp dışarıdakı insanlara baktım.Özgürce dolaşmaları çok güzeldi.Ama ben mafya tarafından kaçırıldım.
Kayaya baktığımda uyuduğunu anladım.Bir az yaklaşıp kokunu içime çektim.Ayı falansın ama kokun çok güzel.Elimi yüzünde dolaştırmağa başladım.Alnından başlayarak aşağılara indim.Dudağına geldiğimde Kaya bileğimden tutdu.
"Napıyorsun miniğim?"
"Hiiç yüzünde sinek vardı öldürmek isteyince şey oldu"
"Ne oldu?"
"İşte sen uyandın o da kaçıp gitti."
Bana inandım bakışı attıktan sonra yanağımdan öptü.Ay sıcak mı oldu buralar.Arabanın durmasıyla kapını açıp koşucaktım ki,belimden tutam eller buna engel oldu.
"Omzun yaralı hırçın kedim koşmak yasak."
"Bana hırçın kedi demeyi kes."
Evin kapısının açılmasıyla belimdeki elden kurtulup odaya koştum.Yatağa oturdum.Kapının açılmasıyla içeriye Kaya girdi.Üzerime doğru geldiğinde ben de yatakta geri gitmeye başladım.
Ama ayaklarımdan tutup kendine çekti.Üzerime çıkıp gözlerime baktı.
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Dudaklarının dudaklarıma birleşmesine santmlar kala konuştum."Kaya işlerim var hadi kalk"
"Biliyor musun ilk defa ismimi söylüyorsun."
Şimdiye kadar adını söylememişmiydim?Son sözlerini söyleyip dudaklarımızı birleştirdi.Gözlerimi yundum.Karnımdakı kelebeklerin sayısı yoktu.Ayrılmasıyla nefes nefese kalmıştım.Utancımdan kıpkırmızı olduğuma yemin ede bilirdim.Ellerini kalçama getirdiğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı.Yalan uydurma vaktiydi.
"Ahh omzumm"
Kaya üzerimden hemen çekildi.Fırsattan istifade ederek banyoya koştum.Az önce ne yaşamıştım ben.Güzgüden kendime baktım.Kiyafetimi kaldırdığımda omzumun kanadığını gördüm. Banyonun kapısını açmamla duvara yapışmam bir oldu.Kaya yaklaşıp
"Nereye kaçıyordun küçük hanım?"
"Kaçmadım ki..Omzum kanıyordu."
"Kahretsin otur şuraya pansuman yapıcaz."
Kaya pansuman için lazım olanları getirdi.
"Güzelim kiyafetini çıkarman gerek."
Bu kadar sapıtmış mıydı bu?Delirmiş bu komşulaaar.
"Asla neden çıkarıcakmışım?"
"Pansuman yapıcaz utanmana gerek yok zaten düğün gecesi her yerini görücem."
Allahım bu kadar açık sözlülük fazla değil mi?Üzerimdekini çıkarınca sadece omzuma baktı.Ve bandı çıkarıp omzuma pansuman yaptı.
Bittiğinde giyinip aşağı indik.Aren masada yerini almıştı.Biz de oturup yemek yemeye başladık.
"Bak bu menemen ve sarma biticek ona göre."
"Ben ejderha mıyım Kaya?Nasıl yiyim bu kadar şeyi?"
Ama dinkemedi her zamankı gibi.Ben de el mecbur yemeye başladım.Bittiğinde salona geçtim.Kaya da yanıma oturdu.
"Ee napalım miniğim?"
Sormasıyla pencerelerin kırılması bir oldu.Korkuyla baktığımda dışarıda siyah arabalar ve evin içine ateş eden korumalar vardı.
"Filiz YERE YAT!"
Dediği gibi yere yattım.O da koruma amaçlı yanımda durdu.Aren ve Kaya ateş etmeye başladı.Elimle kulağımı tutdum.Ardından silah sesleri kesildi.İçeriye otuz yaşlarında adam girdi.
"Ooo kimleri görüyorum burada?"
"Lan Çınar sen ne hakla evime ateş edersin piç herif!"
"Sakin eski dost.Zaten ikinizi de alıp gidicem."
Korumalara eliyle gelmelerini işaret etdi.Korumalardan biri iki kolumdan tutdu.
"Dokunmayın lan ona.Yaşatmam sizi"
Onu ve Areni alıp dışarı çıkarttılar.
"Korkma miniğim tamam mı bir şey olmuyucak."
Beni teselli etmeye çalışıyordu ama göz yaşkarım çoktan akmaya başlamıştı.Onları başka arabaya bindirdikten sonra Çınar beni arabaya götürdü.
"Ne istiyorsunuz bizden?"
"İntikam canım.Kaya Korkmazdan intikam alıcam."
"Lütfen bırak bizi onlara bir şey yapma."
"Sen kendin için endişelensen iyi olur.Şimdi iyi uykular.."
Söylediğinde pamuk bezi ağzıma bastırdı.Ne kadar dirensem de işe yaramadı.
Gözlerimin kararmasıyla gözlerimi kapadım....
Eveeet nasılız bakalım?
Yeni bölümle karşınlzdayım.Bundan sonra buradan yazıcam.
Hikaye nasıldı bakalım?
Görüşürüz sizi seviyorum...♡♡♡