'Kom jij zatlap, als je nog een keer zo drinkt ga ik niet meer zo vriendelijk zijn.' Zegt Farid die langzaam met haar naar het huis wandelt.
Alyssa begint te lachen. 'Sinds wanneer ben jij vriendelijk?'
'Ahja? Moet ik je misschien loslaten?' Hij stopt meteen met wandelen wanneer hij aan de voordeur komt.
'Ja, doe maar,' En meteen laat hij haar ook los, ze valt meteen op de grond. Alyssa moet meteen lachen. Farid moest ook lachen, maar hij probeert zijn lach in te houden. Hij bukt zich naar haar toe en haalt haar haren uit het zicht.
'Dus juffrouw, wil je nog wat van mijn vriendelijkheid of denk je dat je het niet nodig hebt.' Hij ziet hoe ze helemaal stuk aan het gaan is van het lachen, ze kan zich niet eens rechtop drukken van het lachen. Ze laat zich neer zitten en leunt met haar rug tegen de deur. Farid zet zich weer recht en kijkt haar aan met gekruiste armen.
'Ga je koppig doen? Want dat is ook wel jouw talent.' Zegt Farid. Alyssa schudt haar hoofd. Haar lach is langzaamaan aan het stoppen.
'Kom- zit,' Zegt ze tegen hem. Ze doet hem teken om naast haar te komen zitten. Hij twijfelt een poosje, maar uiteindelijk komt hij toch maar naast haar zitten.
'Binnen zijn er zetels, er is een bed- je weet, comfort vind je binnen en niet aan deze deur.' Zegt Farid terwijl hij naar Alyssa kijkt. Alyssa schudt haar hoofd.
'Nee- dat is niet waar, Farid.' Zegt ze zachtjes. 'Comfort vind je hier,' Ze brengt haar hand naar haar hoofd en kijkt dan naar Farid.
'Vertel het eens, waarom ben je zo dronken vandaag?' Vraagt Farid. Alyssa heft haar schouders op.
'Uit verveling.'
'Tegen mij kan je niet liegen.'
'Ik miste je, is dat wat je wilt horen?'
Farid lacht na haar woorden.
'Ook een leugen.'
Alyssa zucht diep uit en kijkt naar Farid.
'Hij is getrouwd.' Zegt ze zachtjes. Farid verwijdert meteen zijn blik van Alyssa. Ze was dus nog steeds niet over hem.
'Vandaag.' Zegt ze zachtjes. Ze heft haar schouders op en plaatst haar handen op haar knieen.
'Heeft hij dan wel ooit van mij gehouden?' Ze kijkt naar Farid, maar Farid keek enkel voor zich.
'Ik bedoel- als hij dan echt van mij hield, hoe- hoe kan je zo snel trouwen? Hij is binnen de jaar getrouwd en ik?' Alyssa zucht zachtjes diep uit.
'We waren pas verloofd na 2 jaar, Farid. Na twee jaar waren we pas verloofd en we zouden pas die zomer trouwen. Besef je dat het drie jaar zou duren?' Farid kijkt naar Alyssa. Hij ziet haar gezicht van zeer dichtbij. Hij ziet hoe ze zeer lichte sproetjes heeft. Een moedervlek aan haar bovenlip dat haar perfect maakte. Haar lichte ogen, haar groene ogen die door zonlicht altijd zo oogverblindend waren, maar 's avonds zo verwarmend waren.
'Misschien hield hij nooit echt van mij.'
'Mmmhh- je houdt nog steeds van hem.'
'En wie heeft dat tegen jou gezegd?' Ze kijkt hem fronsend aan.
'Volgende keer mag je anders mijn kleding aantrekken en noem jezelf Alyssa.'
'Ik verkies toch Anissa.'
Ze kijken meteen elkaar recht in de ogen en meteen beginnen ze allebei te lachen.
'Geloofde je het echt?' Vraagt Alyssa meteen.
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...