Bloodddddddd

132 18 23
                                    

"Κάρτερ!" Φωνάζω το όνομα του χαρούμενη μόλις τον δω και αμέσως τρέχω κοντά του, πηδάω πάνω του και τον αγκαλιάζω σφιχτά ενώ εκείνος με πιάνει από την μέση και κάνει μια στροφή γυρω απο το ευατο του και με στην συνέχεια φιλάει το μάγουλο μου.

"Συγχαρητήρια!" Του φωνάζω χαρουμενη για τη νίκη του και τελικά ξανά ενώνει τα χείλη μας...

Λατρευω το να με φιλάει...

Είναι υπέροχο...

"Ευχαριστώ πολύ. Ήξερα ότι ήσουν εσυ εδώ και ήθελα να είμαι σίγουρος ότι θα χαρείς..." Του λέει και χαμογελάω.

"Είσαι εντάξει πριγκίπισσα μου?" Με ρωτάει και γνέφω θετικά.

Είμαι καλά.

Είμαι καλά.

Είμαι καλά.

Κάνω manifestation.

"Τώρα που ήρθα στην αγκαλιά σου είμαι πολυ καλα." Του λέω και εκείνος ενώνει τα χείλη μας.

"Σκίσαμε!" Ακουμε ξαφνικά και τον φίλο του τον Τζάκ να φωνάζει και αμέσως χωρίζουμε τα χείλη μας και γυρνάμε και τον κοιταζουμε.

"Διακόπτω κάτι?" Ρωτάει και εγώ γελάω λιγάκι όπως και ο Κάρτερ.

"Οχι μην ανησυχείς." Του απαντάει τελικά ο γλυκός μου.

"Στιβ." Του λέει τελικά κάνοντας με να γελάσω.

"Αδελφέ μου συγχαρητήρια." Λέει και ο Τζο και εκείνος χαμογελάει.

"Ευχαριστώ." Του λέει εκείνος ενώ με αφήνει στο πάτωμα και κρατάει το χέρι μου.

"Πάω να κάνω ντουζ και πάμε βόλτα. Εντάξει?" Μου προτείνει κοιτάζοντας με στα μάτια και γνέφω θετικά χαρούμενη.

"Η μήπως θέλεις να ερθω από τον κοιτώνα σου?" Λέει και το σκέφτομαι.

"Ότι θες." Του απαντάω.

"Θα κάνουν σεξ." Λέει ο Τζάκ και αμέσως εγώ και ο Κάρτερ γυρνάμε και τον κοιτάζουμε αυστηρά.

"Σκάσε ηλίθιε." Του λέει ο Κάρτερ.

"Τι? Μπορεί να χάσει επιτέλους την παρθενιά της." Συνεχίζει να λέει ο Τζάκ χαμογελαστος και μενω με το στόμα ανοιχτό.

"Τζάκ..." Τον μαλώνει ο Τζο καθώς τον πλησιάζει.

"Τι? Δεν έχει σημασία που συνέβη αυτό. Η πρώτη φορά κάθε κοπέλας είναι όταν εκείνη θέλει να το κάνει πραγματικά. Πάμε Έλσα. Being positive." Μου λέει ο Τζάκ χαμογελώντας μου στο τέλος και στο τέλος κάνει thumbs up και εγώ αμέσως ανταποκρίνομαι χαμογελώντας του στο τέλος.

The Other HalfWhere stories live. Discover now