the start

17 0 5
                                    

.-..-. -... . / -.-. .- .-. . ..-. ..- .-.. / -. --- .-- --..-- ... .- -. -.. . .-. ... --..-- - .... .. ... / .. ... / --- ..- .-. / ..-. .. .-. ... - / ... . .-. .. --- ..- ... / -.-. .- ... . / -... . -.-. .- ..- ... . / --- ..-. / .-- .... .- - / .. ... / .... .- .--. .--. . -. .. -. --. / -. --- .-- / -... ..- - / - .... . .-. . / .- .-. . / .--. --- - . -. - .. .- .-.. / -.. .- -. --. . .-. ... / --- -. / - .... .. ... / .. ... .-.. .- -. -.. / .-.. .. -.- . / -... . .- .-. ... / .. / -- . .- -. / .-.. --- --- -.- / -... .- -.-. -.- / .. -. / . .--. .. ... --- -.. . / -. .. -. . / - .... .- - / .--. --- --- .-. / -.- .. -.. / --. --- - / -- .- ..- .-.. . -.. / --..-- / - .... . -.-- / .- .-.. .-. . .- -.. -.-- / .... .- ...- . / - ..- .-. -. . -.. / .- / .-- .... --- .-.. . / . -. - .. .-. . / .... --- ... .--. .. - .- .-.. / .. -. / .- / -.. . .- - .... / -- .- - -.-. .... / -... ..- - / - .... .. ... / .. ... / .-- .... .- - / - .... .. ... / .. ... .-.. .- -. -.. / .-- .- ... / ..-. --- .-. / --..-- / .. / -- . .- -. / .-.. --- --- -.- / .- - / - .... . / -... --- -.. .. . ... / .. - / .-- .- ... / .... --- .-. .-. .. -... .-.. . .-..-. / .-..-. / -.-- . .- .... / .. / -.- -. --- .-- / -- .- -.-. .- .-. - .... ..- .-. / -... ..- - / -.. .. -.. -. .----. - / .-- . / --. --- / --- -. / .- / ... .... --- .-- / .- / .-- .... .. .-.. . / -... .- -.-. -.- ..--.. .-..-. / .-..-. / -.-- . .- .... / .-- .. - .... / --. . --- ..-. ..-. / .- .-.. --. --- .-.. . -. --..-- / --- .-- . -. / -... ..- .-. -. .... .- -- / .- -. -.. / -. --- .- .... / ... - . .-. . -.-. .-. .- --..-- / - .... . -.-- / .-- . .-. . / --- -. / - .... .. ... / ... .... --- .-- / .- / .-- .... .. .-.. . / -... .- -.-. -.- / .- -... --- ..- - / ... .. -..- / ... . .- ... --- -. ... / --- ..-. / .. - / -... ..- - / --- -. .-.. -.-- / -. --- .- .... / .- -. -.. / --. . --- ..-. ..-. / -.. .. -.. / .. - / ..-. --- .-. / - .-- --- / ... . .- ... --- -. ... / -... ..- - / --- .-- . -. / -.. .. -.. / - .... . / .-- .... --- .-.. . / - .... .-. . . / .-..-. / .-..-. / .-- .- ... -. .----. - / -.-. .... .-. .. ... / -.- -. --- .-- -. / ..-. --- .-. / - --- .-. - ..- .-. .. -. --. / - .... . -- .-..-. / .-..-. / .-- . .-.. .-.. / ... --- .-. - / --- ..-. / .... . / .... .- ... / .- / --.- ..- .. - . / ... .- -.. .. ... - .. -.-. / -- .. -. -.. ... . - / .- -. -.. / - .- -.- . ... / --. .-. . .- - / .--. .-.. . .- ... ..- .-. . / --- ..-. / - .... . / .--. .- .. -. / --- ..-. / --- - .... . .-. ... / ..-. --- .-. / ... .. -. -.-. . / .... . / .. ... / ... . .-.. ..-. -....- -.-. . -. - . .-. . -.. / -... ..- - / .-- . / ... .... --- ..- .-.. -.. / ... - .- .-. - / -.-. .... . -.-. -.- .. -. --. / -. --- .-- / .-..-.

The Messages Where stories live. Discover now