Zeynepler yeni bir eve taşınacaklardı. 19.Mayıs 2007 günü yeni evlerine taşınmışlardı.damlalar ise bir hafta önceden taşınmışlardı. Damla balkonlarından yukarı bakarken Zeynep'i gördü. Damla:Merhaba dedi. Zeynep:Merhaba dedi. Damla:arkadaş olalım mı ? Zeynep:Olalım dedi. Damla:dışarı çıkacak mısın ? Zeynep:Olur dedi. Burada konuşmaları sona ermiş.Ve sonra 10 dakika sonra ikisi de dışarı çıkmış.Ve dışarıda oyun oynamaya başlamış.Ve tam 2 saat geçmiş. Damlanın ve Zeynep'in anneleri eve çağırmışlar. Hemde aynı anda Zeynep ve Damla aynı anda evlerine girmişler.Ve akşam olmuş.Zeynep ve Damlanın babaları işte gelmiş.İkisi de babalarına yeni bir arkadaşla tanıştıklarını söylemişler. Babaları da çok mutlu olmuşlar yeni bir arkadaş buldukları için.Sonra sabah olmuş.Damla Zeynep'i evine davet etmiş. Zeynep de hemen annesine sorup Damlaların evine gitmiş.Damlayla Zeynep oyun oynayarak çok mutlu olmuşlar.Damlanın annesi Zeynep ve Damlaya yemek vermiş.Damla ve Zeynep yemek yemişler.Sonra Zeynep evlerine gitmiş.Akşam olmuş.Damla günlük yazıyormuş. Şunları yazmış:Bugün yeni arkadaşım Zeynep ile bizim evde oyun oynadık.Sonra benim annem bize yemek verdi.sonra da Zeynep kendi evlerine gitti. Bugünlük bu kadar diyerek günlüğünü kapatmıştı.Sonra Damla yatmıştı. Ve sabah olur.Damla sabah kalkınca bir bakmış.Önünde Zeynep vardı.Damla ise çok şaşırmıştı.Zeynep oysaki okula gelecek misin diye sormuştu. Damla da hayır dedi.Ve Zeynep gitti.Zeynep okula gitti.Damladan uyumaya gitti.Öğlen oldu.Zeynep okuldan geldi.Zeynep evlerine gitti.Zeynep ilk önce ödevlerini yaptı.Sonra hemen Damlayı çağırmaya gitti. Zeynep Damlayı çağırdı.Damla hemen tamam dedi.Sonra Zeynep Damlayla birlikte hemen dışarı çıktılar.İlk önce Damlanın canı sıkılmıştı.Sonra da Zeynep'in canı sıkılmıştı.Damla ile Zeynep eve girdiler.Eve girince ikisinin de canları acayip sıkılmıştı.Sonra da ikisi de hemen dışarı çıktılar birbirlerini çağırdılar.Hemen Damla ile Zeynep oyun oynamaya başladılar.Oyunları çok zevkli geçti.Damla ile Zeynep çok eğlenmişlerdi.Hemde çok yorulmuşlardı.İkisi de hemen eve girmişlerdi. Eve girince ikisi de hemen uyumaya başlamış.Damla ile Zeynep tam 2 saat uyumuşlar. anneleri onları zor kaldırmışlar.Oysaki akşam yemeği hazırdı.İkisi de hemen yemeklerini yemişler.Hemen yataklarına gitmişler.uykularını o kadar güzel almışlar ki neredeyse sabah kalkamamışlar. O yüzden de ikiside okullarına gitmemişler.İkisi de bol bol uyumuşlar. Neredeyse yataklarından hiç kalkmamışlar. İkisi de yataklarını çok seviyorlarmış.Öğlen olmuş.Ve Zeynep'in annesinin bir gün çok fena karnı ağrımaya başlamış. Zeynep'in babası da hemen annesini hastahane ye götürmüş. Ve annesini hemen doktor bakmış. Ve tam doktor odadan çıkmış.Ve doktor Zeynep ve babasına demiş ki Eşiniz hamile demiş.Zeynep ve babası buna çok sevinmişler.Nerdeyse sevinçten haftalara uçacak kadar sevinmişler.Sonra Zeynep,babası ve annesi evlerine gitmişler.Evlerine girince Zeynep hemen yatağına yatmış.Sonra sabah olmuş.Zeynep kalkar kalkmaz hemen Damla lara gitmiş.Damlaların evinin zilini basmış.Kapıyı Damla açmış. Zeynep hemen Damla ya kardeşi olacağına söylemiş.Damla da Zeynep'in sevindiği kadar sevinmiş.Sonra hemen ikisi birlikte dışarı çıkmışlar.Damla Zeynep le birlikte bir banka oturmuşlar.Hemen şunu düşünmeye başlamışlar.Zeynep'in kardeşinin erkek mi kız mı olacağını düşünmüşler.İkisi de kız olmasını istemişler.Sonra ikisi hemen oyun oynamaya başlamış.Sonra akşam olmuş. İkisi de hemen içeri girmişler.
9 AY SONRA. 9 Ay sonra Zeynep'in kardeşi doğmuş.Zeynep annesinin çıkmasını bekliyormuş.Zeynep'in annesi odadan çıkmış.Zeynep'in kardeşi çok tatlıymış.Zeynep kardeşini çok sevmiş.Zeynep kardeşini hiç kıskanmamış.Sonra Zeynep'in annesi hastahane de birkaç gün boyunca kalmış.Birkaç gün geçmiş.Sonra evlerine hep beraberce evlerine dönmüşler.Zeynep'un annesi artık evde hiç bir iş yapamıyormuş.O yüzden Zeynep ve babası işleri yapıyormuş.Zeynep'in babası hiç bir iş yapmayı bilmiyormuş.Ondan sonO yüzden Zeynep babasına öğretmiş işleri babası da hemencecik işleri öğrenmiş.Sonra sabah olmuş.Zeynep saat 12:00 da kalkmış.Babası ise çok erken kalkmış.Babası annesine kahvaltısını hazırlamış.Ama Zeynep'in annesi tam kahvaltısına başlıyacakmış.Zeynep'un kardeşi ağlamaya başlamış.Annesi bu yüzden kahvaltısını yapamamış.Annesi mecburen Zeynep'in kardeşini emzirmek zorun da kalmış.Annesi Zeynep'in kardeşini emzirdikten sonra kahvaltısını yapmış.Sonra da Zeynep kahvaltısını yapmış.Zeynep annesine ve babasına şu soruyu sormuş: Kardeşimin adı ne olacak? Annesi ve babası: Baba annenin adı olsun demişler.Yani baba annesinin adı da Behiceymiş.Zeynep'in kardeşinin adı da Behice olmuş.Hemen Zeynep Damlaların evine gidip Damlaya kardeşinin adı Behice olduğunu söylemiş.Damla da Zeynep kadar sevinmiş.Ondan sonra ikisi de Zeyneplerin evlerine gitmişler.Zeyneplerin evinde Damla Zeynep'in kardeşini çok sevmiş.Ondan sonra Zeynep arkadaşı Damla yı evlerine geçirmiş.Damla evlerine gitmiş.Zeynep de kardeşinin yanına gitmiş.Zeynep'in kardeşi gülüyormuş. Zeynep de kardeşini çok sevmiş.Ve akşam olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYNEP'İN HAYAT MACERASI
De TodoBir gün zeynep diye bir kız varmış.Ailesinin durumu çok kötüymüş.Zeynep bundan hiç hoşlanmıyormuş.Düşünmüş düşünmüş aklına bir fikir gelmiş.İlk önce bir işte çalışmak gelmiş aklına ilk önce annesine sormuş.Annesi ise buna izin vermemiş.Ama ailesinin...