Szóltak hogy megérkeztünk és a szívem a torkomban kezdett el dobogni, mély levegő és kiszálltam a kocsiból. Nagy nehezen megindultam a bejárat felé....
Amint bementünk felmentünk a lépcsőn és megálltunk az ajtó előtt..- Mehetünk?
-Igen -feleltem.
Beléptünk az ajtón , Nicolas Smith intett hogy üljek le mellé és így is tettem.A szobában ott volt Nicolas,Marcus és a testvére Martinus is,a menedzserük és a szüleik is.
- Szóval először is köszönöm hogy eljöttek....-kezdte a menedzser - Kicsit elszabadultak a dolgok a "baleset" miatt, szeretném ha nem húznánk az időt így bele is vágok a közepébe...Szóval rajongók kiakadtak az elején de mostmár elkezdték elfogadni ami történt és támogatók lettek,sokan gondolják úgy hogy a szerelem nem bűn így kicsit lenyugodtak és mostmár támogatnak...
- Szóval?Akkor mi lesz? - kérdezem sürgetve.
-Rendben akkor nem kerülgetem tovább .. Szeretnénk ha eljátszanátok Marcusszal hogy szerelmesek vagytok egymásba...
- Tessék?! - kérdeztük egyszerre Marcusszal.
- Jót tesz a karrierednek Marcus... ráadásul így könnyebb megoldani a problémát ,eljátszátok hogy jártok egy hónapig legalább.
- Engem senki nem kérdez meg? Csak mert nem akarom amúgy - felelem morogva.
- Természetesen nem kötelező de megvan az esélye annak hogy a fanok megtámadnak féltékenységből...a riportereket mi elintézzük amiatt ne aggódj . -mondta a menedzser.
-Nem támadnának inkább rám ha járnék vele?
-Nem valószínű mivel ahogy mondtam sokan támogatnak.
- Szóval ha az akarom hogy békén hadjanak a rajongók akkor 1 hónapig kellene járjak vele? - kérdem fintorogva .
- Természetesen ez egy saját döntés de ha bele egyezzel akkor van egy hónap és utána folytathatod a régi életed - mondta . Végig gondoltam és úgy döntöttem hogy egy hónapba nem halok bele, plusz ki ne akarna járni egy szupersztárrak , egy hónap ,addig szórakozok egy kicsit és elfelejtem a szüleim és mindent.Ennyit megengedhetek magamnak .
-Rendben -mondom végül ki - egy hónap .
-Akkor ez így rendben van - mondta a menedzser.
-Itt a számom - mondta Marcus és egy papír cetlit nyújtott át ,majd látva az arcom hozzátette - Ha már úgy teszünk hogy járunk.
- És megadod a telefonszámod egy rajongónak
- Kétlem hogy visszaélnél vele - mondta.
- Nem tudhatod talán eladom - viccelődők, majd viccet félre téve hozzáteszem - Rendben köszi- ,majd én is leírom a telefon számom és átadom neki.
-Akkor én hazaviszem Mónika kisasszonyt -mondja Nicolas.
- Mona ,csak Mona ha kérhetem - javítom ki.
- Rendben .
Hazaérek és elmondom a nagynénjéméknek hogy mi történt ,persze átfogalmazva mert nem mondhatom el hogy kamuból fogunk járni , így csak azt mondtam hogy megbeszéltük hogy a riportereket ők elintézik és beszélgettünk.
Épp az ágyon fekve olvastam amikor üzentem jött...Szóval végre folytatom tudom hogy rég volt folytatás de nagyon elkanyarodtam Marcus és Martinustol.
Most viszont az új zenéjüknek hála visszatértem.
Nem ígérek semmit mert nem tudom mikor tudom majd folytatni.(Ha van helyesírási hiba akkor bocsánat,majd ha látom akkor javítom)
YOU ARE READING
First kiss[Marcus ff.]
RomanceMona egy átlagos 16 éves lány aki csak a hugát kisérte el egy Marcus&Martinus koncertre.De ő sem gondolta volna hogy mennyire meg fog változni az élete egyetlen egy zeneszámtól és egy Marcus Gunnarsen nevű srác... Egy kis infó a főszereplőről: Mó...