Γειά σας my favorite Minsung shippers!! Τι κάνετε εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Λοιπόν λίγα λόγια για αυτήν την ιστορία... χμ... ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή. Πριν από περίπου 4 (μπορεί και παραπάνω) χρόνια άρχισα να γράφω έτσι για πλάκα fan fictions το πρώτο μου ήταν το Different but in love το οποίο το έχω δημοσιεύσει και νταξει σίγουρα δεν είναι τόσο καλό όσο τα υπόλοιπα γιατί ήταν το πρώτο μου και ήμουν πολύ πιο μικρή και άπειρη. Τώρα όσο το Dancer of the darkness... ahhh... είναι μεγάλη ιστορία.
Άρχισα να βλέπω βίντεο Minsung στο tik tok και στο you tube και μου άρεσαν πολύ (ακόμη μου αρέσουν) αλλά τότε ήταν αλλιώς. Μου έδιναν ένα vibe... δεν ξέρω καν πως να το περιγράψω.
Σκέφτηκα να γράψω πολλές ιστορίες με τον Minho και τον Han γιατί με εμπνέουν πολύ, ήταν και κάποια τραγούδια μου θυμίζουν πολύ το Minsung και με κάνουν να σκέφτομαι ιστορίες με το μυαλό μου.
Άρχισα να γράφω το Dancer of the darkness πριν τέσσερα χρόνια στο παλιό κινητό μου που δεν υπάρχει πια. Το είχα φτάσει στο Chapter 21 νομίζω αλλά το κινητό που έπεσε από ένα ύψος και δεν ξανά άνοιξε ποτέ. Εγώ δεν μπορούσα να το δεχθώ καθώς είχα και άλλες ιστορίες αλλά κυρίως το Dancer of the darkness.
Όταν πήρα καινούριο κινητό άρχισα να την γράφω ξανά από την αρχή αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να την φτάσω στο Chapter 21 και την παράτησα.
Το 2023 λοιπόν, μια βροχερή μέρα μου ήρθε όλη η έμπνευση που χρειαζόμουν. Την συνέχισα από το Chapter 6 που την είχα αφήσει για πολύ καιρό. Ένα άλλο βράδυ ξενύχτησα για να την φτάσω σε ένα καλό σημείο. Έγραφα κάθε μέρα και είχα στόχο να την τελειώσω πριν τις 1 του Μάρτη 2024 και αυτό έγινε πολύ πιο νωρίς.
Πριν αρχίσω να την γράφω φυσικά είχα φτιάξει ένα Playlist που μου θυμίζει αυτήν την γλυκόπικρη ιστορία αλλά και ένα προσχέδιο που γράφει τι θα συμβεί σε κάθε Chapter.
Αξίζει να σημειωθεί πως όταν έφτασα στο σημείο που ο Han... ούτε να το πω δεν θέλω, με είχε πιάσει κατάθλιψη και ήμουν κάπως πεσμένη, με είχε επηρεάσει πολύ. Όταν έγραψα το Chapter 31, το τελευταίο ένιωσα κάπως χαρούμενη γιατί ήταν ευτυχισμένοι ακόμη και έτσι.
Όπως καταλαβαίνετε η ιστορία αυτή τράβηξε 4 χρόνια μέχρι να γραφτεί ολοκληρωτικά. Χαίρομαι που πήρα την απόφαση να την γράψω από την αρχή ξανά γιατί καθώς ως μεγαλύτερη και με περισσότερη πείρα σε αυτό θα είναι καλύτερη από την πρωτότυπη. Τουλάχιστον αυτό εύχομαι, αυτή η ιστορία να είναι καλύτερη από την πρωτότυπη μιας και είμαι 4 χρόνια μεγαλύτερη και πιο έμπειρη.
Όσο για την πλοκή της ιστορίας, την έχω σκεφτεί τόσο πολύ και καλά στο κεφάλι μου και είναι σαν ταινία για μένα. Έχω σκεφτεί τα πάντα, με κάθε λεπτομέρεια, σαν μια αληθινή ιστορία που μου έχει συμβεί (παρόλο που δεν έχω ερωτευτεί ποτέ). Γιαυτό και προσπαθώ να σας δίνω τις εικόνες όπως τις έχω φανταστεί εγώ.
• Αρχή :: 2020
• Τέλος :: 19 Ιανουαρίου 2024Πήρα την απόφαση να δημοσιεύω αυτά που γράφω πάλι τυχαία μπας και άρεσαν σε κανέναν. Αλλά αυτό το νούμερο...
Δεν το περίμενα ποτέ! Για μένα είναι πάρα πολύ και είμαι βαθιά ευγνώμων για αυτό. Περίμενα να έχω το πολύ 500 προβολές και απλά δεν το πιστεύω. Θερμά ευχαριστώ από καρδιάς <33 Εύχομαι να συνεχίσετε να με υποστηρίζεται και να φτάσουμε ακόμη πιο ψηλά!
Μιας που φτάσαμε εδώ ήρθε η ώρα για να σας ευχαριστήσω για όλων αυτόν τον καιρό.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη, την αγάπη, την υπομονή και τις ψήφους σας !! Το εκτιμώ πραγματικά !! Ειδικά από εσένα
straykidsxgreekstay με υποστηρίζεις από την αρχή!! Σου χρωστάω πολλά <3 Εύχομαι να μην σε ενόχλησε που σε αναφέρω εδώ !! <3---
• Σποιλ για τις επόμενες ιστορίες Minsung που έρχονται •
Να είστε σίγουροι πως τίποτα δεν έχει τελειώσει για το Minsung.
Για την ακρίβεια μόλις τώρα όλα άρχισαν...
Αυτοί οι δύο θα περάσουν πολλά.. θα καταφέρουν να είναι μαζί?
Κάθε ιστορία θα είναι μια νέα ιστορία Minsung αλλά οι χαρακτήρες θα είναι οι ίδιοι. Θα μου πείτε εννοείται αφού πρόκειται για το Minsung. Αλλά όχι, θα είναι οι ίδιοι άνθρωποι, το μέσα τους θα είναι το ίδιο, σε κάθε τους ζωή θα ερωτεύονται ο ένας τον άλλον και ξανά και ξανά και ξανά... θα μάθουν ποτέ την αλήθεια για τις προηγούμενες ζωές τους?...
Η επόμενη ιστορία Minsung θα είναι ή "My heart is yours" και εύχομαι να σας αρέσει!
Εύχομαι να σας έδωσα το σποιλ όπως το έχω ακριβώς στο μυαλό μου.
---
Επίσης! Μείνετε συντονισμένοι για το One sided love (Knicho) και το Fallen Angel (Ricky and Wonbin) τα οποία έρχονται αυτήν την εβδομάδα!
Αυτά από μένα! Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για όλα!
Love from Mia <3
ESTÁS LEYENDO
Dancer of the darkness (Minsung)
Fanfic2 Φεβρουαρίου 2021 Άκουγα και κοιτούσα στο περιβάλλον μου, μα δεν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει... μάλλον δεν ήθελα να πιστέψω τι έχει συμβεί... Όλοι μιλούσαν με τους γιατρούς, την αστυνομία, είδα τον Hyunjin να έχει στην αγκαλιά του την μαμά τ...