"את בטוחה שלא כדאי לבדוק קודם אצל זאוס? אולי זה לא כל כך נורא. אני לא יודע, אף פעם לא בדקתי את זה." הסביר אלבין.
"אתה צודק, אולי רק כדי להיות בטוחים" השיבה אנה.
"נלך לבדוק אצל זאוס. אבל מיד לאחר מכן נבדוק אצל אולדין" אמרה כאשר הוסיפה את השעה במכתב וסיימה לכתובו "נתראה בזריחה."
"בוא נצא עכשיו" היא אמרה כששלחה את רוקי עם המכתב חזרה לארמון ממלכת האלפים.
"או שבעצם... עדיף שתשאר כאן." התלבטה אנה.
"אני לא יכול לברוח מזה אנה, אני אצטרך להיבדק במילא" הסביר אלבין.
אנה משכה בכתפייה "טוב, אם אתה אומר." "רק תיזהר שמישהו יואהב אותך" פקדה עליו אנה פקודה שנשמעה מוזר מהרגיל.
אלבין גיחך "זה הדבר האחרון להגיד לפני שפוגשים משפחה של בת זוג" אלבין המשיך לצחוק.
אנה צחקה צחוק מאולץ. הם התארגנו ויצאו לדרך.
הם הגיעו למאורה של זאוס.
"אנה ואלבין, נסיך ונסיכה יקרים, בואו כנסו" קרא איש הזאב זאוס.
"מה הביא אתכם אליי? לא ראיתי אתכם זה שנים" הוסיף זאוס בנימוס.
"ברצוננו לבדוק האם יש לך משהו שיכול לטפל בקללת אהבה."
"מה הכוונה ב"קללת אהבה"? יש הרבה סוגים" זאוס לא הבין מה הכוונה.
"הכוונה לקללה שבה מי שאוהב אותך חולה למוות" הסביר אלבין.
נראה שזאוס הבין, הוא החל לחפש ולחפור במגירות ומדפים רבים- אך ללא אועיל.
"מצטער, אין לי משהו שיכול לעזור לכם" אמר זאוס כשפלט אנחת עצבות.
"ומה לגבי משכך כאבים?" שאלה אנה.
"זה וודאי שיש" אמר זאוס כשהגיש לאנה את התרופה. כדור קטן ועגול.
"קח את זה אלבין" אמר אנה כשהושיטה לו את התרופה.
"למה זה?" שאל אלבין כשהביט בכדור.
"משכך כאבים. הוא ינעים לך את הגוף ויחד עם זאת את הקללה. אתה לא רוצה להרוג את גון ואנסטסיה, נכון?"
אלבין צחק צחוק מזועזע ולקח את התרופה.
"אז זו הסיבה שהסכמת שנבוא לכאן" לחש אלבין בביישנות לעצמו. אך אנה הצליחה לשמוע את זה "כן" היא אמרה בגאווה.
"טוב, בוא נלך להרים, אנסטסיה וגון יחכו לנו למטה. ונטפס יחד." הוסיפה.
זו הייתה תקופת החורף, היה קר.
"שחכתי מעיל" אנה גיחחה ואפילו את עצמה לא באמת הצליחה להצחיק, היא ידעה שקור משפיע עליה מאוד מהר.
"קחי את הג'קט שלי" אמר אלבין. "אני לא רגיש לקור במיוחד". "מקווה שיעזור לך כמה שיותר".
לאחר כמה דקות של הליכה.
YOU ARE READING
שתיים על הכוונת
Adventureלפני שנים רבות, כשהעולם עוד היה תוהו ובוהו, כוחות האופל יצרו את לילית אשר מדמה נוצרו הערפדים המרושעים. לאחר זמן מה, כשנמאס לכוחות האפלים ממנה, יצרו גם את בני האדם שיצאו עם חוש צדק חזק יותר ממה שהכוחות ציפו... יום אחד אולדין בן האנוש, ערך ניסוי על ח...