3.bölüm

102 5 3
                                    

Sosyalde hoca sümerleri anlatmaya başladı.O kadar sıkıcı geliyor ki size anlatamam.Arkami döndüm ve
-Reika bana dinlemem gerektiğini söyleyecek başka ders bulamadın mı cidden!?
Hoca=Erika!Kızım!Biraz sessiz ol!Burda ders anlatıyorum ya bana da yazık biraz saygı duy banada
Dedi ve hoca tam tamına 17 dakika süren hocalara saygı adlı şiirini okumaya başladı.Neyseki teneffüs oldu da şiirini yarıda bırakmak zorunda kaldı.Zil çalınca hemen uyuyacaktım.Sınıfa ouzou girdi ve bana kağıt verdi.Kagitta"telefon numaranı buraya yazabilir misin?"yaziyordu.Ne alaka!? Diye bağırdım.
Ouzou:Her seferinde bağırmak zorunda mısın?
-Evet.
-Artık sorumun cevabını alabilir miyim?
Ouzou:Telefon numaranı istiyorum çünkü canım sıkılıyor.
Peki dedim ve kağıda numaramı yazıp ona verdim.Hicbirsey demeden çıktı.
Sonraki ders gorseldi.Hani size demiştim ya Görsel hep boş geçiyor diye.Yine boş geçti ve hoca herkesi dışarı çıkarıp serbest bıraktı.Ama ben sınıfta kaldım.Uyumaya kararlıydım.Gözümü kapattım.Tam uykuya dalacakken kapı sert bir şekilde açıldı ve furuya kardeşler birden yere düştü.Hemen ayağa kalktım.
-Ne işiniz var burda?
Ryuuji:Ders ingilizce.
Kota:Ve önceki derste öyleydi.
Ouzou:Önceki ders kota because kelimesini bikavs diye okuyacağına because diye okudu.Hoca az daha tutanak tutuyordu.
Ryuuji:Normalde rehberciye gidiyoruz diyip dersten kaçmayı planlıyorduk.Disari çıktığımızda sizin sınıfı gördüm.
Kota:Sonra reikaya neden dışarıda olduklarını sordum.Reika da dersimiz boş dedi.Bizde sınıf da boştur diye düşünüp Sınıfa daldık. Fakat yanlış dusunmusuz maalesef.
-Maalesef?Ben sizi kıracak ne yaptım?
Ouzou:Erika,Kota öyle demek istem-
Kapıyı çarpıp tuvalete gittim.Ne kadar arkamdan kossalar da kız tuvaletine girdiğim için peşimden gelemediler.
Okul bitti.Eve gittim.Aklima yabancı bir numaranın persembe günü saat 3te okulda ol dediği gelmişti.Ve korktuğum şeyse bugün çarşambaydı.Korkmaya başlamıştım.Tam o sırada bilinmeyen numaradan bir mesaj:
(?)Selam
-Sen kimsin?
(?)Ben kimim?
-Zaten yarın beni okula cagirmamis miydin?Birde yazasin mi geldi?
(?)Ne?
-Bence gayet anlaşılır bir şekilde söyledim.
(?)Erika...
-?
(?)Ben ouzou.Gercekten birisi seni yarın okula mu çağırdı?
-Pardon ouzou.Numarami aldığını unutmuşum.Ah bu bendeki B12 eksikliği de olmasa.Ve evet.Yabanci bir numara beni aradı ve perşembe günü saat 3te okulda olmamı söyledi.
O yazarken ouzouyu rehberime kaydettim.
(Ouzou):Anladım.O saatte bende saklanıp izleyeceğim.Seni koruyacağım.
-Teşekkürler.
(Ouzou):Bu arada Kota gerçekten öyle demek istemedi.Lutfen anlayışla karşıla.
-Gerek yok ben anladigimi anladım.
(Ouzou):Seni ikna etmek gerçekten zor,peki görüşürüz bayan 13 cm:)
-Heyy ben kısa değilim!Sen fazla uzunsun!
(Ouzou):Hay hay!Nasıl isterseniz.
Annemin yemeğe çağırması üzerine merdivenlerden yukarı çıktım.
Annem:Erika kızım,yemeğe onigiri ve pilav yaptım.Umarim beğenirsin
Ben:Senin yaptığın yemeklerin şuana kadar kötü olduğunu hiç görmedim anne!Tabi ki de begenecegim.
Annem:Bu arada,yemekten sonra hazırlan.Babanin eski iş arkadaşının yanına gideceğiz.
Ben:Tamamammm annee
Yemeğimi 2 dk da silip süpürdüm ve hazırlanmaya çıktım.Ustume bordo bir sweatshirt,altıma da gri bir eşofman geçirdim ve annemin yanına gittim.
Annem:Kızım erkeğe benzemişsin bune?
Ben:Alt tarafı bir misafirlik anne.Gelinlik giyecek halim yok ya!
Annem beni onayladı ve salonda beklemeye başladım.Saat 8de babam geldi ve gittik.Evin kapısı baya büyüktü.Varlikli bir aile oldukları fazlasıyla belli oluyordu.Iceri girip zili caldik.Ve kapıyı ozuou açtı.Birbirimize bakarak ne?! Diye bağırdık.Annem onunla nerden tanıştığımızı sordu.Ona okul arkadaşım olduğunu söyledim.Allah'tan fazla takmadı.
Ouzou:Babam laboratuvarında bir dakika bekleyin,çağırayım onu dedi.Ve yaklaşık 1 dakika sonra babası geldi ve içeri geçtik.Ouzou bana odasına geçip gecemeyecegimi sordu.Onayladim ve odasına geçtik.
Ben:Hey!yatağın ne kadar yumuşakmis!İzin verirsen yatabilir miyim?
Ouzou:Tabi ki de.
Onun onaylaması üzerine yatağına uzandım.Cennette gibiydim.Odasinin kokusu çok güzeldi.
Ouzou:Su yabancı numara konusunu hallettin mi?
Ben:Hayır,daha halledemedim.
Ouzou:Dediğim gibi,sana hicbirsey yapamayacaklar.Yapmalarina izin vermeyeceğim.
Ben:Teşekkür ederim.Bu arada
Ouzou:Evet?
Ben:Takıma ilk geldiğinizde bana neden öyle davranıyordunuz?
Ouzou:Eskiden hep zorbalayici bir tipimiz vardı.Ama artık biz eski biz değiliz.
Ben:Bence hala öylesiniz ama neyse.
Ouzou:Gerçekten bizi öyle mi buluyorsun?
Ben:Evet çünkü beni hep kiriyordunuz ve biriniz hala beni kırmaya devam ediyor.
Ouzou:Bak Erika,Kota insanları kırmayı sevmez.Ayrica o en büyüğümüz.Yani en olgunlarimizdan biri.Eger seni biri kiracaksa bir tek ben kırabilirim.
Ben:Bu hakki kendinde buluyorsun yani?
Ouzou:Evet.
Ben:Bu arada siz üçüz değil misiniz?Nasıl en buyugunuz kota oluyor?
Ouzou:Annemizin karnından ilk önce kota çıkmış,sonra ryuuji,ve en son ouzou yani ben.
Ben:Anladım.Ama yaptıklarınız hiç hoş degi-
İlk tanıştığımız günkü gibi elini ağzıma koydu ve konusmami engelledi.Onu artık tanıyordum.Pes edip kendimi bırakıp derin bir nefes aldım.
Ouzou:Bu kadar kolay pes eder misin?
Ben:Tabikide hayır!
Ouzou:Ama bana yenildin.
Ben:Evet,sana yenildim.
Ardından yüzümü duvara doğru döndüm.
Ouzou:Beni bu kadar mı sevmiyorsun?
Ben:Nasıl?
Ouzou:Bana yenilince bana yüzünü döndün.
Dedi ve yüzümü yine kendine doğru çevirdi.
Ouzou:Benden böyle kaçmaya çalışıyorsan asla kaçamazsın haberin olsun;)
Ben:Ah peki.2-0 oldu.Hala öndesin.
Ouzou:Ben her zaman kazanırım.
Ben:Bu arada,sen neden yatağa gelmiyorsun?
Ouzou:Yanlış anlaşılmak istemem.Cunku karşımda herseyi yanlış anlayan biri var:)
Ben:Hiç de bi-
Ben:Hey!Ağzımı kapatm-
Ben:Sana diyor-
Ouzou:Sen susana kadar bunu yapmaya devam edeceğim.
Ben:Beni her zaman sinirlendirmeyi basariyors-
Ouzou:hahahaha.Sinirlenince çok tatlı oluyorsun!
Tam o sırada içeriye ryuuji ve kota girdi.
Ryuuji:Aman tanrım!Bizim ouzou büyümüşte yatağa kız atmış!
Ouzou:O kendi isted-
Kota:Aynen bizde inandık inkar edemezsin
Onlar kavga ederken ouzou da elini ağzımdan çekti.
Ben:Sende yenilebiliyormussun demek,ha?
Ouzou:Hey!Ben kimseye yenilmem!
Ben:Ama abilerine yenildin.
Ouzou:Sadece birkaç saniye var ne olmuş ki!
Kota:Bu senden daha önce doğduğumu değiştirmiyor yanliz.
Ryuuji:Kota haklı minik bey
Ouzou:Bana söyle seslenmeyi kes
O sırada araya daldım.
Ben:Hey kavga etmeyin!
Sonra durdular.
Kota:Peki.Ama bu konuyu sonra seninle konuşucaz.Ee siz ne yapıyordunuz?
Ben:Senin beni nasıl üzdüğünü konusuyord-
Ve yine.
Ben:Hey!Yeter artık!
Ouzou durmak bilmiyordu.Belli ki bundan vazgecmeyecekti.
Ouzou:Sen susmadigin sürece devam edeceğim!İster kabullen ister etme!
Ben:Ah peki asla bu huyundan vazgecmeyeceksin
Kota:Ben seni üzecek birsey yapmadığımı düşünüyorum erika.
Ben:Pardon?
Ryuuji:Kotaya hak veriyorum
Ben:İkinizde haksizs-
Ouzou:Hahahah
Sinirlendim ve yatağın başında oturan Ouzou yu iktirdim ve ikimiz beraber yere çakıldık.
Ouzou:Ah acıttın!
Ben:Özür dilerim ama artık bende bıktım!
Bu sefer araya giren ryuuji oldu.
Ryuuji:siz susmayacaksaniz bu seferde ben ağzını kapaticam erikacim.
Ben:Ouzou ne demiştin sen?
Ouzou:ne?
Ben:Biz eski biz değiliz demiştin ama huylarınız hala aynı sana tam da dediğim gibi
Ouzou:Tamam bak birazc-
Kota:Söz büyük kardeşe ozuoucum.
İkinizde derhal kavga etmeyi bırakın ayrıca evet,Ouzounun dediği gibi biz eski biz değiliz erika emin olabilirsin ki senden önce daha kötü davranıyorduk insanlara,kendimizi birsey sanıyorduk
Ryuuji:Senin degismedigimizi düşünmeme nedenin ise bir tek sana böyle davranmamizdi,hoşumuza gitmiştin.
Ouzou:Çünkü, kızlar pek futbolla ilgilenmez ama sen futbolla,özellikle Ronaldoyla ilgileniyordun ve ilgimizi çektin insanlar hep böyle degil midir zaten?
Ben:Evet aslında...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefretten AşkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin