7. Bölüm

1.1K 114 67
                                    

İyi okumalar dilerim 🌼

Gökay sabah sarayda ki sesler yüzünden uyanmıştı. Yorgun bir şekilde yataktan kalkıp geceliğini üstüne geçirdi. Odadan çıkıp odasına kadar gelen sesleri anlamaya çalışmıştı. Ona doğru gelen Natalie ' ya sordu.

" Neler oluyor? "

Natalie gergin bir sesle;

" Padişahımızın annesi Valide Sultan hazretleri geldi "

Gökay birden uykusunun kaçtığını hissetti.

" Anladım o vakit sen işini yapıver " dedi ve odasına girip sırtını kapıya dayadı.

Gökay ne kadar çatı katında büyümüş ve dış dünyayı görmemiş olsa bile düşünüp fikir yürüte biliyordu.

Padişahın bahsettiği annesinden ve hizmetçilerden duyduğu kadarıyla valide sultan şeytanla yarışırmış.

Ya onun varlığı ortaya çıkarsa?

Ya kardeşlerine ve Ayça'ya zarar gelirse?

Padişah onun korur muydu?

Gökay kapının dibine oturup düşünmeye devam etti.

Padişahı gözlemlediği kadarıyla annesine sadıktı. Onun sözünü dinliyor onun gibi yaşıyordu.

Bu durumda canı ne kadar güvendeydi?

Padişahın kendisine olan hayranlığını görebiliyordu. Belki bunu kullanırsa kendini ve ailesini korumaya alırdı.

Ama böyle düşünüp padişah ile bir ilişkisi olursa bu ilişki nasıl olurdu?

Güven olmazdı çünkü o padişahı onu koruması için baştan çıkarmayı düşünüyordu. Padişah ise onu seviyordu.

Padişahın sevgisine güvenebilir miydi?

Gökay dolan gözleriyle titrek bir nefes aldı. Gökay asla insanları kandırıp onlardan yararlanan biri değildi. Olmadığı kişi gibi davranmak istemiyordu.

" Sadece mutlu olmak istiyorum" dedi ayağa kalkarken. " Lütfen mutlu olayım "

Dolabına yönelip rastgele üstüne birşeyler geçirdi.

Belki de padişah ile konuşmalıydı.

Üstünü giyinince aynada kendine baktı. Yüzü onu ele verir diye ince tülden bir peçe taktı. Artık odadan çıkmak için hazırdı.

Odadan çıkıp etrafa kısaca baktı ve padişahın odasına yöneldi. Bu sırada Bertuğ annesinin gelmesi üzerine sinirle odasında tur atıyordu.

Nerdeyse planının son aşamasına gelmişti ama annesi sürpriz yapıp erken gelmişti!

Odanın kapısı tıklanınca ' gel ' diye bağırdı. İçeri mavi elbisesi ve mavi peçesi ile giren Gökayı görünce gülümsedi. Elini uzatıp Gökayı yanına çağırdı. Gökay kızaran yanakları ile yanına gidip padişahın elini tutu.

" Çok güzel görünüyorsun " dedi Bertuğ Gökay'a sarılırken. Burnunu boynuna sokup hafifçe kokusunu içine çekti.

Huzur ve ev kokuyordu.

Masum [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin