Günlerden bir gün Melisa dışarı çıkmış. Melisa her zaman ki gibi okul yolunda gidiyormuş. Okula geçmiş. Fakat okulda bir değişiklik varmış gibi hissediyormuş. Sınıfı 32 kişi olmasına rağmen daha yeni 10 kişilermiş.
Melisa bu olaydan birşey çıkarmaya çalışmış. Fakat hiç birşey çıkarmamış. İlk dersleri ingilizceymiş. Derslerine girmişler. Fakat hocası hiç birşey sormadan birşeyler söylemeye başlamış. Bu söylenenlere arkadaşları da karşılık veriyorlarmış.
Melisa bu söylenenlere hiç bir şey diyememiş. Tenefüste arkadaşları yine anlamsız şeyler söylemeye devam etmişler.Sanki çığlık atıyolarmış gibi.
Birbirlerinin anlamsızca birşeyler yaptıklarının farkında gibi değillerdi.Melisa için çok korkunç bir hale gelmişti. Artık çok korkuyordu. Melisa için sular seller gibi akan teneffüsler sanki bugün çok yavaş ve ağır çekimde geçiyordu. Doğrusu geçmiyordu.
Tam zil çalacakken 2 arkadaşı Melisa'nın üzerine gelmeye başladılar. Melisa çok korkup.Hemen kendini tuvalete attı. Allah'tan hiç kimse yoktu.Ama kapıyı zorluyorlardı. Temizlik eşyalarının içinden bir sopa alıp kapıya doğru dayadı. Kiliti en sağlam olan lavaboya girip kapıyı kilitledi.
Kapıyı resmen kırıp açmışlardı. Hangi lavaboda olduğunu tespit edememişlerdi.
Hepsi bir anda koşarak dışarı çıktılar. Pencereden baktığında hepsi gözleri kapa birbirine vuruyordu.Son anda zil çaldı. Gerçektende derse girmekten korkuyordu Melisa. Bütün bu olanların bir teneffüste olduğuna inanamıyordu. Neler oluyordu. Bütün teneffüsler böyle geçemezdi.
Hiç kimse normal insanlara benzemiyordu.İnsanlara ne olduğunu tespit etmeye çalışıyordu. Fakat bulamıyordu
Hoca sınıfa gelmemişti. Sabahki arkadaşlarından 2 tanesi yoktu. Nereye gittiklerini merak etmişti. Bu dersleri boş gibi birseydi. Fakat Melisa artık çok korkuyordu. Çünkü sınıfta sadece 8 kişilerdi. Bugün son derste matematik hocası birşeyler anlattı. Fakat arkadaşları hiç olmadığı kadar sessizdiler. Bu Melisay'ı
hiç olmadığı kadar şaşırtmıştı..