Bölüm 2

751 76 231
                                    

Telefonu kapatdım ve sınıfa gitdim. Sırama oturdum.

Y.o.ç: ha geldinmi bende klozetin içine düştün sandım
(Yanımda oturan çocuk)

Arkadakiler gülmeye başladı. hahaha sanki çok komik. Ya sabr ya selamet Allahım ben bu çocuğu öldürmek istemiyorum ama sen benim karşıma dövmek için fırsatlar sunuyorsun.

Şöyle bir tane ağzının üstünden patlatsam ya. Tamam sabırlı olmalıyım Eylüle söz verdim şitdet yok.

Zil çalınca kitabımı kapatıp çantamın içine koydum sonraki ders beden eğitimiydi.

Beden eğitimine bahçeye çıktım. Kimileri futbol, kimileri voleybol, kimileriyse basketbol oynuyordu bense sadece bir taşa oturup seyrediyordum.

Ben ne basketbol, ne futbol ne de voleybol oynamayı seviyorum. Eylülde yoktu benim için boş bir gün. Çok güzel. Sınıftaki kızlarlada aram kötüydü.

Beni dışlıyorlardı. Ne yapayım yani umurumda değil. Bir yandan üzülüyorum ama belli etmiyorum. Ben zaten hep böyleyim kırılınca belli etmez soğurum ve bir daha hiç bir şey eskisi gibi olmaz.

Ah ama onlar yine gülmek için beni ararlar 'Duygu gel bizi güldür' diye anlamadım ya biz burada paylaçoyuz sanki.

Oturduğum taştan kalkınca gözüm bahçenin dışındaki yola çarpdı. Güzel takım elbiseli, yakışıklı bir adam bana bakıyordu.

Emin olmak için arkama baktım arkamda koca bir duvar vardı. O zaman bana bakıyo.

Emirden devam-

Benim güzelim bana bakıyordu. Ona baktığımı fark etmiş olmalı ki o da bana 'ne bakıyon' diye bir bakış atdı.

Meleğimin bakışları sertdi sert bakıyordu. Ama gerçekte insanlara yansıtdığının tam tersiydi. Otobüsde o anneye yer vermesi. Benim meleğim çok iyi kalpli.

Daha çok bakmak istiyorum, benim olsun istiyorum.

Emir: ya bu gün ya da yarın benim olacaksın güzelim.

Diyerek gözlüğümü taktım ve arabama bindim. Korumalar burada olacaktı. Artık onsuz dayanamıyordum. Bebeğimi yanıma almaya karar verdim. Onun her saç telini koklamak istiyorum.

Duygudan-

O kimdi ya off amaan neyse sınıfa çıktım ve ders bitene kadar telefonla oynadım.

...

Okul bitdi sonunda. Çantamı toplayıp dışarı çıktım. Önce pastaneye uğrayıp yeriz diye pasta aldım. Mars fovorim bu arada. Ama baktığımda o en sevdiyim pastadan kalmamıştı. Bende başkasını aldım.

(Bunun daha küçük versiyonu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunun daha küçük versiyonu)

Off be çok lezzetli görünüyor ama tamam dayanıcam. Eylülgile kadar dayanıcam.

Mafya mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin