-Son Söz-

359 22 16
                                    

Merhaba şeker çocuklarım, nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Öncelikle son söze hoş geldiniz diyorum ve direkt olarak söze giriyorum.

Kitabımı okuduğunuz ve sevdiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim, yorum yapanlara, oy verenlere, oy vermeden okuyanlara da teşekkür ederim. Çok kez söylememe rağmen yine de vermediniz ya qğwpqüw şaka şaka canınız sağ olsun ne diyeyim.

Bu kitabı yazmak benim için çok güzel bir tecrübe(?) Oldu sanırım. Çok severek yazmıştım ve aynı şekilde de severek bitirdim. Bir satırından bile pişman değilim. Olmayacağım da.

Kitabı okurken kendisiyle bağdaştıranlar vardır aranızda. Bazılarını yorumlarda gördüm şimdi o konuya değineceğim.

Öncelikle bu kitap 'gerçek bir olaydan' esinlenilmiş bir hikayedir. Evet öyle ne yazık ki. Pek tabi içindeki her şey aynı değil. Ama temelinde ikisi de aynı noktada başlıyor ve aynı şekilde ilerliyor yani öyle diyebiliriz.

Şunu söylemek istiyorum size. Eğer başınıza bunun gibi tatsız bir olay geldiyse lütfen kendinizi suçlamayın olur mu?

Biliyorum bu söylediklerim imkansız gibi gelecek ama değil. Lütfen kendinizi kirli görmeyin, aynalardan kaçmayın, kendinizi suçlamayın. Siz suçlu değilsiniz çünkü bunu size yaşatan o orospu çocukları suçlu olanlar, kabahati kendinizde aramayın olur mu?

Ve her zaman, sözlerimde çok samimiyim her zaman bana ulaşabilirsiniz. İnanın bana sizi şu bir avuç boktan ibaret olan dünyada yargılayacak, hor görecek, küçümseyecek son kişi bile değilim.

Cinsiyetiniz, kimliğiniz, yöneliminiz, dininiz, diliniz, fiziki görünüşünüz ne olursa olsun sizi yargılamadan dinleyeceğime emin olun. Tavsiye veremem belki evet ama bilirsiniz ki derdinizi birine anlattığınızda üzerinizdeki yükün hafiflediğini hissedersiniz.

İşte ben de bu yüzden buradayım, sizi dinlemek için.

Ne saçmalıyorsun ya falan da diyebilirsiniz sorun değil. Yine de eğer kimseniz yoksa -ki olsa bile- bana her zaman, hiç çekinmeden gelebilirsiniz şeker çocuklarım. İster buradan ister instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz. Sizler çok değerlisiniz, kıymetlisiniz, sizi seviyorum unutmayın ve sağlıcakla kalın..

Instagram: _soooju._

Silenced  ●Taekook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin