İzuku'nun bakış açısı:
Keigo bir kaç gündür ortada yoktu. Bu yüzden deney faremi ve deney eşyalarımı tekrar kurmuştum. Şu anda ise yaklaşık yarım saattir deney farem ile bakışıyordum. Faremin olduğu cam akvaryumun kenarlarındaki ısırık izlerini anlamaya çalışıyordum.
"Plastik felan olsa anlarımda camı yemen normal mi ya? Bence normal felan değil bu."
Ben boşuna mı fare kabı yiyip çıkmasın diye cam akvaryum aldım? Farenin ağız kısmını kontrol ettim. Gerçekten cam yemiş olsaydı muhtamelen yara olurdu ancak hiç bir yara yoktu.
"Bu ısırık izi ne o zaman? Dabi felan ısırmadıya akvaryumu!"
Bir süre daha fare ile bakıştım ve fare akvaryumu ısırmaya başladı. İlk başta koparamaz camı diye düşündüm ama fare camı koparıp talaşların arasına sakladı.
"Peki bu cidden normal değil. Belki bulduğum şu tuhaf sıvı yüzünderdir. Sonuçta sıvıyı sana enjekte etmek yerine içirdim."
Bir parmağımı akvaryumun cam yüzeyine koydum. Fare biraz bana baktıktan sonra cama yaklaştı ve bir elini benim parmağımın üzerine koydu.
"Vay canına! Cidden zeki bir faresin sen değilmi? Evet bu kesinlikle normal değil."
Normalde koparamayacağı bir şeyi koparması ve benim yaptıklarıma bu kadar tepki vermesi normal değil. Acaba gerçekten o sıvı yüzünden miydi?
Havayla temas edince yok oluyor ve birisine enjekte edince o kişinin tüm kanını ele geçirip o kişiyi öldürüyor. İçtiğinde ise güç ve zeka artışına mı neden oluyor? İmkansız değil ama tuhaf.
"Sana bir isim vermeliyim. Nasıl bir isim istersin?"
Fare bana baktı ve daha sonra eski All Might fügürlerimin olduğu yere olabildiğince yakınlaştı. Tabi hala akvaryumun içindeydi ama bunu yapmak istediğini düşündüm. Fügürleri atmamıştım çünkü koleksiyon değeri taşıyor ve değerliletdi.
"Cidden ürkütücü bir faresin. Her neyse ne istersin? All fare, fare Might? Fare Might bence daha iyi. Ya da daha orjinal bir şey olsun. Tontiş, minnoş, giri, kürklü...."
Fare beni dinlemeyi bırakıp bir köşeye çekildi ve uyudu. Akvaryum camına bir kaç kez tıklattım ama fare beni umursamadı.
"İyi trip at anca! Senin akvaryumunun camını kalınlaştırmayı planlıyordum bende!"
Sinirli bir şekilde söylendiği mi duyan Shigaraki içeriye girdi.
Shigaraki, "Fare ile konuşuyorsun seni aptal."
Shigaraki haklı ama düşüncelerimi ona anlatamazdım.
"İnsanlar evcil hayvanlarıyla konuşanaz mı?" Kendimi haklı çıkarmaya çalıştım.
Shigaraki, "İnsanlar evcil hayvan olarak kocaman fare beslemez. Hamster felan besler."
Somurttum ve yana baktım, "Her neyse. Ne istiyorsun?"
Shigaraki, "Az önce All For One ile konuştum."
"Evet bu beni niye ilgilendiriyor? Ben sadece kendi halime takılıp analiz felan yapıyorum."
Analiz defterimi tutup ona gösterdim
Shigaraki, "UA'yı ve All Might'i kandırmanı istiyor. Onları kandırıp aralarına sız ve bilgileri alıp analizlerini düzgün bir şekilde yap."
Şoka uğradım, "İmkansız bu! En az bir kişi fark eder! Hadi Keigo belki fark etmez ama o kadar kalabalıkta kesin yakalanırım! Beni hapse sokmaya mı çalışıyorsunuz be?!"
Shigaraki omuz silkti "Biliyorum ama çok umurumda değil. All For One bunu istiyor ve sen sadece birliğin önemli sayılan üyelerinden birisin. Ancak açık sözlü olmak gerekirse hapse girsen bile bir şekilde kurtulursun ya da kurtarılırsın yani bir sorun görmüyorum."
"Ben görüyorum! Bunu hayatta yapmam!"
Shigarki sözümü kesti, "Kimse senin fikrini istemiyor İzuku. Sadece sana yap denilen şeyi yap. Buraya katılırken bunu biliyiordun. Kurogiri ya da başka biri senin arkanı kollasa bile All For One seni her türlü kullanacak."
Çok sinir bozucu. Neden yapmak istemediğim bir şeyi yapmalıyım? All For One için sadece bir kukla olduğumu biliyorum ama bu rahatsız edici.
İç çektim ve yere bakıp tereddüt içinde "Tamam." Dedim.
Shigaraki benim sinirlendiğimi fark ettiği için odadan çıkmadan önce konuştu.
Shigaraki, "Birazdan benimle LOL oynamaya gel. Moralin yerine gelir."
"Senin görev tasarlaman gerekmiyor mu? Ne oyunu?"
Shigaraki, "Sanki sen çok çalışıyorsun velet!" Shigaraki sakinleşip konuşmasına devam etti, "Her neyse teklifim hala geçerli."
Shigaraki biraz söylendikten sonra odadan çıktı.
Deney fareme biraz yem verdikten sonra yatağa oturup düşündüm. Gerçekten All For One ve bir çok kişi için sadece bir kuklayım değilmi? Ancak en azından diğerleriyle iyi anlaşıyorum ve Kurogiri bir çeşit anne gibi davranıyor.
Acaba anneme ne oldu. En son oldukça hastaydı. Çoktan ölmüş olması gerek değilmi? Ama ya ölmediyse? Onu tekrar görmek istiyor muyum?
Kafamı iki yana sallayıp kendimi bu düşüncelerden uzaklaştırdım. Fareme bakıp gülümsedim.
"Ödül maması olarak havuç istermisin?"
Şimdilik hiç bir sorun yok. All For One benden kurtulmakta sorun görmese bile diğerleri bu hemen kabul etmez.
Bir süredir okul değiştirdiğim için bölüm atamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (My Hero Academia)
Fanfictieİzuku Midoriya ölmüştü. Cesedi yoktu, onun öldüğünü kanıtlayabilecek bir şey yoktu onun yaşadığını kanıtlayan bir şeyde yoktu ancak onu okul binasından aşağıya atlarken görmüştü. İzuku Midoriya resmi kayıtlara göre ölüydü. O zaman kendisine Deku diy...