Nama aku Aiman (bukan nama sebenar). Umur aku baru sahaja masuk 20 tahun. Cerita ni merupakan pengalaman aku ketika waktu aku form 2, 14 tahun. Benda ni mula jadi tahun 2018.
Adik-beradik aku hanya lah dua orang termasuk aku dan kakak ku. Beza umur kami adalah 10 tahun. Disebabkan jurang umur yang sangat jauh, kakak always layan aku dengan baik dan suka manjakan aku. Even sekarang aku dah dikira sebagai dewasa, pada mata dia aku always dianggap sebagai baby. Kitorang tak rasa uncomfortable pon to show affection towards each other. Aku dibesarkan dengan penuh kasih sayang oleh kakak thats why aku sayang sangat dekat kakak.
Waktu kakak berada di sekolah menengah, dia bersekolah di sekolah asrama penuh. Walaubagaimanapun, aku, mama dan papa sangat kerap lawat kakak setiap minggu sebab sekolah dia tak jauh pon daripada rumah. Aku ingat lagi waktu kecik aku paling excited tunggu waktu weekend sebab dapat jumpa kakak. Disebabkan aku dah selalu lawat kakak di sekolah, aku berpeluang untuk kenal dan rapat dengan kawan-kawan sekolah dia. Salah seorang daripada diorang adalah Kak Farah. Antara ramai-ramai kawan kakak, aku paling suka dan rapat dengan Kak Farah. Dia lah satu-satunya kawan kakak yang paling baik dengan aku. Salah satu puncanya adalah kerana dia merupakan anak tunggal and dia always teringin nak ada adik lelaki macam aku thats why dia layan aku macam adik dia sendiri.
Rumah Kak Farah dengan rumah kami pada waktu tu tak jauh dan parents dia dengan parents aku pon dah kenal each other thats why kakak memang rapat dengan Kak Farah boleh dikatakan bestie la. Setiap kali aku lawat kakak di asrama, Kak Farah always bawak aku jalan-jalan keliling sekolah and belanja aku snacks dekat kafe or kantin. Kalau waktu cuti sekolah panjang pon Kak Farah always datang lepak rumah kitorang and aku pon sometimes suka menyebok kalau kakak and Kak Farah tgh hangout sebab diorang je la adik beradik yang aku ada. Aku dah anggap Kak Farah macam akak aku sendiri. Tapi selepas diorang dah tamatkan persekolahan menengah, aku terus jarang jumpa dengan Kak Farah sebab dia pon dah pergi lanjutkan pelajaran. Aku ingat lagi hari yang Kak Farah berangkat pergi ke universiti. Sebelum dia gerak, dia sempat singgah rumah kitorang untuk bid farewell to kakak and aku. Benda yang paling aku takkan lupa sampai bila-bila adalah bila before Kak Farah gerak tu, dia peluk and bisik kat aku,
"Adik jangan nakal-nakal tau. Jangan lupakan kakak okay" and proceed to kiss my head.
Aku tak rasa benda tu cringe pon sebab aku dengan kakak pon dah rasa benda tu biasa. Kak Farah siap wink kat aku lagi and benda tu buat aku blushing teruk mengada-mengada. Tapi aku tak fikir apa-apa pon daripada benda tu sebab yelah kecik lagi kan masa tu baru 8 tahun.
Skip to few years later, aku dah melangkah kealam sekolah menengah. Di sini lah aku belajar dan experienced semua benda yang mendewasakan aku sampai sekarang. Aku belajar melancap dan pertama kali pancut/hilang innocence aku pada umur aku 13 tahun, form 1. (Itu cerita untuk lain masa lah). Semenjakaku dah pandai pancut, aku kerap gila lancap sambil tengok porn. Pernah sekalitu, sehari aku dipenuhi dengan melancap dalam bilik sahaja. Biasa lah budak barumasuk puberty. Mama and papa always busy dengan kerja thats why aku banyak masabersendirian di rumah membuatkan aku selalu habiskan masa dengan melancap and tengok porn. Tapi peristiwa ni terjadi pada tahun berikutnya ketika aku tingkatan 2.
Setiap hari aku balik sekolah, aku akan naik bas. Tapi one day, lepas waktu sekolah habis dan aku tengah tunggu bas depan pagar sekolah, tiba-tiba satu kereta yang sangat familiar datang dari jauh dan berhenti tak jauh dari tempat aku tunggu tu. Aku pelik la masa tu sebab aku kenal sangat kereta tu tapi tak pernah nampak kereta tu jejak kat sekolah aku tapi hari tu tiba-tiba sampai. Aku pon datang dekat ke kereta tu dan tingkap kereta tu pon diturunkan. KAK FARAH !!
Aku jadi happy gila sebab memang aku tak expect lansung nak jumpa Kak Farah hari tu. Aku terus masuk dalam kereta dia tanpa diundang pon and aku peluk Kak Farah kuat-kuat. Sape je tak rindu kan jumpa Kak Farah kesayangan ku tu. Last aku jumpa dia pon waktu dia cuti sem lepas, itu pon just jumpa terserempak sekejap je. Aku terus jadi excited and hyper gila sebab teruja dapat jumpa balik Kak Farah. Tetapi, satu perkara yang menarik perhatian aku adalah, Kak Farah dah makin lain. In a good way la of course. Dia dah nampak macam betul-betul dewasa. Terutama sekali pada badan dia. Badan dia memang daripada dia sekolah lagi dah sedap cuma masa tu aku kecik so aku tak betul-betul menghargai kecantikan badan dia. Now dia dah dewasa and aku pon dan remaja baru aku perasan betapa hotnya kawan kakak aku ni. Main attraction dia adalah, boobs dia yang memang mengancam teruk. Kak Farah ni free hair and suka pakai baju ketat so benda tu memang menonjol la. Bila aku tengok badan dia, aku tiba-tiba jadi stim. Aku rasa pelik dengan perasaan aku tu. Sebab aku kenal Kak Farah daripada kecik and dah anggap dia macam kakak aku sendiri so bila tiba-tiba aku rasa ghairah towards Kak Farah, aku rasa pelik but at the same my body can't lie la. Of course dalam seluar aku memang dah stim teruk. Walaubagaimanapun, aku tak biarkan benda tu kacau aku nak spend time dengan Kak Farah. Dah lama tak jumpa kot and aku nak catch up dengan life each other kan so aku tanak la benda tu jadi awkward antara kitorang berdua. So aku just buat tak endah je dengan perasaan aku tu.
Rupa-rupanya, Kak Farah boleh tahan baru jugak lah tamatkan dia punya degree. Aku dah boleh agak dah sebab kakak aku pon habis degree tak lama sebelum tu and dia terus ke luar negara untuk sambung master atas paksaan mama and papa. Lepas Kak Farah baru habis degree ni, dia plan untuk berehat dulu before planning the next step. Itu yang dia ada banyak masa free sekarang and thats why la dia tiba-tiba jemput aku balik sekolah ni.
Disebabkan kitorang dah lama tak jumpa so tanak la balik rumah terus. Nak spend time dulu puas-puas dengan Kak Farah. Straight daripada sekolah tu Kak Farah terus bawak aku jalan-jalan. Dia belanja aku makan kfry lah, starbucks lah, macam-macam. Pastu bawak aku tengok wayang, pergi arcade. Ever since kakak aku pergi berangkat ke overseas, aku jadi lonely gila kat rumah. Jadi kedatangan semula Kak Farah ni buat aku rasa paling seronok aku pernah rasa semenjak kakak dh takde kat rumah. Sepanjang kitorang gi "dating" tu, aku catch up la balik dengan semua yg aku tertinggal sepanjang kitorang tak jumpa ni. Rupanya Kak Farah masih lagi single which buat aku pelik sebab Kak Farah ni pada aku hot gila kot macam mana lah boleh single lagi. Bila aku tanya kenapa single dia jawab,
"Takde lelaki yang type akak la kat sana"
"Abis tu type akak macam mana" tanya aku.
"Akak suka goodboy yang comel macam adik ni" jawab Kak Farah sambil cubit pipi aku.
Aku just tergelak je lah dengar jawapan Kak Farah tu. Dalam gelak aku tu pon berserta dengan blushing jugak. Kak Farah ni memang flirty tu yang suka buat aku blushing. Kalau time aku kecik dulu blushing sahaja lah. Tapi waktu tu aku blushing campur stim. Konek aku terus terpacak balik dalam seluar. Yelah, budak mana je tak turn on bila kena puji dengan akak cantik.
Punya lah leka kitorang ber-"dating", sampai tak sedar hari pon dah nak maghrib. Kak Farah pon hantar aku balik rumah. Before aku balik tu kitorang sempat la berbual kejap sebab aku risau yelah bila je lagi dapat jumpa kan. Tapi Kak Farah reassure aku yang buat masa sekarang dia memang totally free so bila-bila nak ajak date ke just roger je. Aku terus lega lepas dia cakap macam tu.
"Sorry la akak, kita punya first date ni adik selekeh macamni. Next time adik pakai hensem-hensem okay"
"Ehhh apa yang selekeh nya. Ini dah cukup hensem dah. Akak lebih suka adik pakai baju sekolah macam ni. Comellll" kata Kak Farah sambil cubit pipi aku lagi.
Aku just tergelak je la sebab pelik apa la yang dia nampak kat aku ni. Rupa-rupa nya nanti aku akan find out the hard way. Hahahah. Before aku nak gerak tu dia sempat cakap,
"Jumpa besok"
"Ehh akak nak pick up adik lagi ke besok?"
"Boleh je kalau adik nak. Akak kan tgh free sekarang"
"Mesti la nak. Kalau boleh hari-hari. Heheheh" aku bergurau.
Kitorang just gelak je. Before aku gerak dia sempat cubit pipi aku lagi sekali. Itu memang habit dia bila dengan aku. Suka sangat cubit pipi. Kadang-kadang sampai sakit pon ada. Lepas tu kitorang said bye bye and aku pon masuk rumah.
Sampai je bilik aku terus baring atas katil and termenung sekejap. Tak sangka hari tu dapat dating dengan Kak Farah. Bila fikir balik waktu kitorang spend time tu aku takleh stop senyum macam dah kena sampuk dah. Tiba-tiba aku teringat waktu-waktu yang aku stim time keluar dengan dia tadi. Benda tu teringatkan aku dekat perubahan badan Kak Farah yang buatkan aku jadi ghairah. Konek aku pon apa lagi terus naik lah. Aku dah tak tahan dan macam biasa, aku terus tanggal seluar sekolah aku and lancap sambil bayangkan Kak Farah. Aku rasa pelik and janggal bila terbayangkan Kak Farah in a sexual way tapi sebab dah tak tahan kan nak buat camne. Lancap je la.
Malam tu aku tidur dalam keadaan excited sebab aku tak sabar nak dating dengan Kak Farah lagi. Rupa-rupanya itu lah permulaan kepada peristiwa yang membuatkan aku hilang virgin oleh Kak Farah.
Sambung next chapter lah penat dah type ni hahahah.
YOU ARE READING
Kena Rogol Dengan Kawan Kakak
RomanceKisah pengalaman mengenai teruna seorang budak yang di curi oleh Kak Farah ketika masih lagi belum cukup umur.