"I suruh dia minum arak. I ajak dia berkali-kali, dia taknak. Jadi masa bagi dia minum tu I cakap air jus. Bila dia dah minum, dia mabuk sampai pengsan."
"You buat apa kat dia masa dia pengsan?"
"You ingat I gila sangat ke? Dia anak I lah. I just biar je dia kat situ sampai dia bangun esoknya."
"You biar je dia? Tak angkat?"
"Dia berat, Raya! You ingat badan dia kecil ringan ke? Berat tahu tak? And then I pernah ajak dia merokok. Adalah dia cuba tapi dia tolak lepas dua kali hisap sebab dia batuk teruk sangat. Lastly..."
"What's the last one?"
"Not the last one lah tapi setiap kali I fuck jantan dalam bilik, I biar bilik terbuka luas."
"You-!" Raya berdiri. Kemarahannya memuncak. "You sedar tak apa you dah buat?!"
"Ya, I sedar! I cuma dah tak kisah apa dah sebab dia dah besarlah Raya! Dah tua sangat untuk tak tahu fasal proses persenyewaan tu!"
"Proses persenyewaan kepala bapak you lah Elvina!" Raya melempar cawan kaca ke lantai sampai pecah. Dia berjalan kearah Elvina dan berdiri sebelahnya. Badannya dibongkokkan. Satu tangannya dimeja dan satu lagi di kerusi Elvina. "So...what was the last thing...?"
"I paksa dia join I layan jantan tu and make her stroking men's penis."
PAK!
Pipi Elvina ditampar. Ya, ditampar. "Is it hurts?"
"You ni kenapa?!"
"I geram sangat dengan you ni. I dah rekod apa yang you cakap I'm gonna hand this to the court. I'm not gonna say see you in court sebab I akan buat semuanya sendiri." Kata Raya lalu menunjukkan telefonnya yang sedang merakam. Elvina langsung tak perasan!
"Raya, Raya please...okey, I'm sorry okey? I know I ni mak yang jahat. I ajar dia benda bukan-bukan tapi Raya...jangan ambil anak I. I dah takde siapa-siapa. Keluarga I semua buang I. Raya...."
"Jadi..." Raya berdiri di belakang Elvina. Bahu Elvina dia genggam erat dan dirapatkan mulutnya ke telinga Elvina. "Accept the offer I made. Be my fucking wife, idiot."
"I taknak jadi wife kepada perempuan! Apa je yang sedap dengan perempuan? Takde! Kempunan I nanti Raya!"
"Belum cuba belum tahu." Raya ambil sebilah pisau diatas meja lalu dilap dengan kain putih. Dia kemudian ambil pula sebuah mangga yang telah dibasuh lalu dipotong atas papan kayu tebal.
"Hm. Janji kalau I jadi wife you, you boleh puaskan I? Bagi I duit? Jaga I elok-elok macam you jaga Eryna?"
"Of course. I ni penyayang orangnya tahu? Sebab tu I senang cari duit. Semua orang suka."
"Yelah tu. Fine, I terima."
"Yes! Untied her."
Elvina dilepaskan dari kerusi. Elvina berdiri lalu ditampar muka Raya sekuat hati. "Show me your skills right now."
"One thing you should learn, Elvina. Kena ada sifat malu." Pesan Raya lalu disuapkan mangga ke mulut Elvina. Elvina mengeluh. Manis pula buah ni.
"Then, since today I'll sleep with you."
"That's the spirit. Katil I luas untuk you, Elvina."
Elvina peluk tubuh. Dia berpaling ke belakang bila dia dengar bunyi tapak kaki. Mashi.
"...remember. Jaga percakapan."
"I know. Mashi, nak makan tak? Jom sekali." Ajak Elvina. Mashi angguk kepala. Dia berjalan kearah Elvina dan duduk diatas kerusi. Raya turutkan buah mangga ke mulutnya dengan senyuman manis.
"Erm, sedapnya! Buah apa ni?"
"Ma- mangga...kamu tak tahu mangga?"
Mashi geleng kepala. Saat itu Elvina terus melangkah ke tangga. Dia tidak mahu disoal oleh Raya namun tak sempat. Bahunya disentuh dari belakang. "Persenyewaan boleh ajar. You tak pernah ajar anak you kenal buah ke Elvina?"
"I- I thought dia dah belajar kat sekolah..."
"You ni memang gila!"
************
"Mashi. Mommy nak pergi air terjun esok. Kemas baju cari baju untuk mandi dan baju untuk tukar satu." Pesan Eryna. Mashi bangun. Dia senyum lebar."Air terjun? Macam best je! Mama mesti akan pakai baju dalam dia yang comel tu!"
"Baju dalam...comel?"
"Ya!"
Eryna melihat ke bawah, ke dadanya. Dia perasan yang buah dada mama Mashi sangat besar malam punggungnya juga berisi. Tapi bila dia tengok diri-sendiri..."mama Mashi tu ada isi bolehlah..."
"Sekurang-kurangnya kakak lagi ada bentuk daripada saya yang keras ni." Balas Mashi, menyentuh dadanya sendiri. Eryna ketawa kecil. Dia duduk disebelah Mashi.
"...ada orang kata kalau urut, benda ni jadi makin besar."
"Hm? Yeke?"
"Ya. Eh, kakak bukan nak buat benda bukan-bukan tau tapi mungkin...kita boleh cuba?"
Mashi teguk air liur. Dia angguk setuju. Muka mereka berdua semakin dekat. Tangan Eryna sudah berada di peha dia.
"Eryna, kemas sebelum pukul 7 sebab mommy nak teman mama..." Pintu bilik dibuka. Mereka berdua terus menjauh. "Korang kenapa? Gaduh ke?"
"Takde apa!"
"Ha. Kemas sebelum malam ni. Nak ikut ke pergi klinik? Mommy nak bawa mama jumpa doktor ambil ubat."
"Takpelah. Mommy pergilah. Mashi mungkin nak ikut."
Mashi geleng kepala. "Mama tak suka saya ikut dia keluar."
Raya mengeluh. Dia angguk kepala lalu tutup pintu bilik. Eryna mengeluh lega. Mujurlah mereka sempat menjauh. "By the way kakak ada kawan. Kakak ajak dia malam ni. Nak?"
"Nak!"
YOU ARE READING
Rebuild Love ✅
RomanceMashi ada seorang ibu yang sangat teruk. Dia akan bawa balik seorang lelaki dan lelaki akan bertukar-tukar hampir setiap minggu. Dia juga tidak malu bawa Mashi kedalam bilik dan akan cakap kotor dengan kekasihnya selamba. Ibunya juga akan mengajakny...