7.0 Taşlar Yerine Oturuyor

23 5 2
                                    

Mutlu Demir'in Gözünden;

İlizyondan uyandığımda,daha demin geldiğim o odadaydım albümde önümde açık duruyordu.. İlizyonda gördüklerimin rüya mı yoksa gerçek mi olduğuna emin olamıyordum.. Geçmişte cidden bunları yaşamışmıydım.. Şaban cidden de bana çarpan çocuk muydu.. Büyük ihtimalle oydu.. Çünkü albümdeki çocukla benziyorlar..

Albüme biraz daha dikkatli baktim

Şaban,Mutlu Ve Berfin

Şaban oysa Mutlu da benim O zaman Berfin kim?

Tam o anda kapı açıldı.

Hassiktir sıçtık.

Tam o anda arkamı dönünce efeyi gördüm.

-Napıyosun olm tuvalete düştün mü diye bakmaya geldim burası ne amk

-Durum vahim usta baksana şu albüme

-E bu sen değil misin annen göstermişti albümleri aynı sana benziyor.. Yanındakiler kim? 

-Benim benimde yanımdaki Şaban aşağıda oturan adam.

-Ne alaka siz amk tanışıyomusunuz

-Hayır ben tanımıyorum ama bi kaç keredir ensemde ağrı hissedip bayılıyorum İlizyonlar görüyorum ilkinde biz sokaktaydık resimdeki kız ismi Berfinmiş Şaban ve Ben onun için kavga ediyoruz falan Şuanki gördüğüm ilizyonda ise Şaban Berfine doğru bisikletini sürüyordu bende onun önüne atladım ve bana çarptı.

-Hassiktir e o zaman bu adam seni ne diye buraya gettirtti bak oğlum sana diyordum bu adamda bi haller var diye al albümü yerine koy başımıza bi iş gelicek amk

Efeyle Beraber albümü yerine koyduk ve odadan çıktık ama salonda bizi bir supriz bekliyordu.

Şaban salonda yanlız oturuyordu ve Deniz Ve İdilin elleri bağlıydı. Yanında Da İsmail olan adam ve o diğer adam vardı ellerinde silahlar da vardı.

-Napıyosun Lan sen İt herif bıraksana kızları noluyor

Efeyi zar zor kolundan tuttum yoksa adama saldırıcaktı. Ve beynine mermiyi yicekti.

Şaban bi adım öne çıktı.

-Hoşgeldiniz Sevgili Misafilerim

Efe bi adım öne çıkarak

-Ne istiyosun orospu çocuğu?

Tam Şabanın yüzüne yumruğunu geçiricekken Şaban onun elini tuttu.

-kimle oynadığını bilmiyorsun ki

Şaban efenin bileğini döndürerek onu yere oturttu.

-İsmail bağla bunuda

Bu sefer de ben öne çıktım.

-Ne istiyosun bizden? Hani kuzenimdin hani iş veriyordun? Ne oldu bi anda?

-HAHAHAHAH NE KUZENİ! KUZENİM OLMADIĞINI SENDE BİLİYORSUN GÖRMÜŞSÜN ALBÜMLERİ

-Evet albümleri gördüm. Ama hiç bir şey hatırlamıyorum..

-Ne?

Şaban bu sefer biraz afalladı ve gene bana döndü.

-Ne saçmalıyosun Sen Yani hiçbir şeyi mi hatırlamıyorsun?

-Neyi hatırlicaktim ki?

-Çözün şunların ellerini.

Şaban Demir'in Gözünden ;

Mutlu hiç bir şeyi hatırlamıyorum diyince şaşırmıştım. Bunun hafızasının yerine geldiğini düşünüyordum.

Ama gelmediği daha da işime gelmişti.

-Çözün şunların ellerini.

İsmail ve adamları Denizi İdili Ve Efeyi çözdüler.

-Yani hiç bir şeyi mi hatırlamıyorsun Mutlu?

-Hiçbirşeyi.

-Tamam oturalım konuşalım.

Mutlu Demir'in Gözünden;

Neyi hatırlamam gerekiyordu ki.. Neden hatırladığımı düşünerek bunları yapmıştı. Aklım elvermiyordu. Biz neler yaşamıştık o ilizyonlar neydi.. O kız kimdi.. Şuan nerede..

Kafamı biraz daha toplayarak herşeyi çözmeye karar verdim. Gördüğüm ilizyonlardan Şaban'a bahsetmicektim.

Usul Usul işimi yapıp oturucaktım.

Ama bir yandan da olayları çözücektim.

Aynı onun yaptığı gibi.

Bölüm sonu.

Kapalı Kapılar ArdındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin