Початок (Мінсони)

182 15 4
                                    

!!Арт не пов'язаний з історією!!
Друзі примітка: Я почну цю главу з того моменту, коли Хан розповів Феліксу що до нього переїде Мінхо. Так що не плутайтесь. Ще один момент я не знаю може я розтягну це на дві частини(якщо ви захочете), і тут буде багатенько переписки.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Після того як прийшов Фелікс та розповів треш що відбувається в нього пройшло вснж декілька днів. Вже сьогодні повинен приїхати Мінхо. Хан хвилюється бо з ним ні хто зі своїх друзів не жив, а тим паче з людиною з якою ти спілкується тільки неділю.

Хан швидко прибрав дім і почав готувати їсти. Невеличкий факт про Хана він готує як Брженька тому Мінхо дуже сильно пощастило, бо він зовсім не вміє готувати.

Він приготував Кмпаб та чекав вже нового сусіда на декілька тижнів. В цей момент тому написав друг по переписці.

Ліно.
Привітик чим займаєшся?

Ханья. ( Так його назвав Ліно)
Та ось Кімпаб зробив. Зараз чекаю на нового сусіда.

Ліно.
А він хороший?
Не буде до тебе чіплятися? 

Ханья.
Так він хороший.
Але старший за мене на п'ять років 😅

Ліно
Ого. Тобі не буде страшно з ним в одному будинку знаходитися?

Ханья
Ні це друг брата мого найкращого друга.

Ліно.
О боже

Ханья
Я з ним вже знайомий. Він трішки мене виводить з себе та вибішує, але він як і я щипере Хьонджина та Фелікса, а також допомагає їх звести.

Ліно.
А можеш нагадати хто це?

Ханья
Так короче Хьонджин та Фелікс зведені брати.

Ліно
А точно згадав. А як звати того хлопця який буде переїджати до тебе?

Ханья
Мінхо, а що?

Ліно.
А розповіси про нього трішки.

Ханья.
Ну все що я знаю про нього що він найкращій друг Хьонджина народився та проживав в Суелі а три роки назад поїхав до Китаю, але ось не так давно приїхав назад за одне притягнув Хьонджина назад і Фелікс не тріпатиме мені нерви що він сумує за своїм братиком в якого вже напротязі 8 років закоханий в нього. Короче після того як ми їх зустріли в Аеропорту я поїхав додому, а за мною поплентався Мінхо, і ми з ним якось забовталося.... Короче він дуже навіть класний і приємний в спілкуванні.
І схожий на кота.

Ліно.
Ого історія. Він тобі подобаєтьця?

Ханья
Ти що зовсім здурів по перше ми знайомі з ним тільки тиждень  по друге він мене старший на п'ять років!!

Ліно
І що? Ти сам казав що хочешь собі хлопця який старше за тебе.

Ханья
Так, але не старше ніж три роки.

Ліно
Ну як знаеш, добре ще останнє питання і все я побіжу бо в мене купа роботи.

Ханья
Давай

Ліно
Якщо він тобі всеж таки сподобається? Як що, що пиши. 😉

Ханья
ЛІНО. Він мені не сподобається в цьому плані.

Прочитало

Ліно був в мережі секунду назад.

Хан також вийшов з став та через хвилини дві в двері хтось подзвонив. Хан все знав хто це тому з радостю пішов відкривати двері.

- Привіт Мінхо
- Привіт Хані
- Хані?
- А тобі що не подобаетьця?
- Подобаетьця
- Добре, я буду тебе так називати.
- Окей пішли я тобі покажу твою кімнату, а потім підемо поїсти я зробив Кімпаб
- Боже як мені пощастило, бо я зовсім не вмію готувати.
- Ну тоді так.

Вони пішли на другий поверх. Хан швидко показав його кімнату, і пішли їсти те що приготував Хан. Мінхо завжди дивився на Джисона. І це дуже відчував Джисон

- Чого ти дивишся на мене.
- Ти схожий на хом'яка який  набивае собі щоки горішками на зиму.
- Чому всі мене називаеш мене чи білкою чи хом'яком.
- Хоча ні ти більше на білку схожий.
- Та іди ти.

На це Мінхо посміхнувся па продовжив їсти.

22:12
Хан ти Мінхо вже погуляти трішки, схопили в кафе та парк атракціонів. І вже дивляться фільм.

Лі відчув що на його плече щось впало, коли повернувся побачив що Хан заснув. Він посміхнувся та вимкнув телевізор. Обережно взяв Хана на руки та поніс його до кімнати.  Поклавши на ліжко Мінхо вже хотів хто в душ, але Джисон схопив руку Лі та не хотів відпускати, Мінхо зрозумів що в душ йому не попасти я і в свою кімнату. Тому ліг біля Джисона подивившись на нього хвилинки дві ( точніше 10)він поцілував Хана в лоба.

- Спокійної ночі Ханнья.


















•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Ну ось і нова частина надіюсь вам сподобалось.
Зразу вибачте за помилки.
Ставте зірочки, це дуже важливо.⭐ Дякую.

Наступну частину побити про Мінсонів чи ні?

Маленьке сонечко яке я врятував  //Закінчено//Where stories live. Discover now